Misschien moeten de PAS melders dit ook gewoon even doen. Vraag mij af wat je met een dergelijke reactie wil proberen te zeggen?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)n-gaan-weg~a3ddc0b6/
ze kan ook emigreren naar Texas of Nieuw Zeeland met het geld
https://kro-ncrv.nl/progr(...)%20bij%20hem%20langs.
[..]
Des te meer reden om het hier wel op punt te hebben.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
En in Frankrijk, Duitsland, het VK is het ook een chaotische puinzooi.
We nemen in West-Europa genoegen met al dit amateuristische gepruts blijkbaar.
niemand moet iets ,quote:Op donderdag 11 december 2025 10:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien moeten de PAS melders dit ook gewoon even doen. Vraag mij af wat je met een dergelijke reactie wil proberen te zeggen?
quote:Duitse landbouwminister Rainer wil export vergroten
Berlijn- Terwijl de Nederlandse politiek zich vanwege de uitstoot van stikstof inzet voor krimp van de landbouwsector, maakt Duitsland zich juist sterk om de boerenexport te vergroten.
De Duitse minister van Landbouw Alois Rainer kondigde aan de uitvoer van landbouwproducten 'een politieke prioriteit' te maken.
Daarmee breekt de minister met het beleid van zijn groene voorganger.
Welke problemen zijn dat dan die niet benoemd mogen worden? En van wie mogen ze niet benoemd worden? En onder leiding van welke partijen zijn die problemen ontstaan?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Bouke-p het volgende:
Maar mensen zijn de vele problemen gewoon zat en er ook klaar mee dat nog steeds niet benoemd mag worden dat er problemen zijn met bepaalde groepen.
Heb je al meegekregen hoe er over 'links' tekeer wordt gegaan, zeg de afgelopen 20 jaar? En dan is het een probleem als mensen eens wat zeggen over rechtse partijen en de mensen die er op stemmen? Zijn rechtsen dan echt van die zielige snowflakes die geen kritiek kunnen verdragen??quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik lees hier, en elders, vooral veel hooghartige (extreem) linkse figuren die doen waar ze (extreem)rechts van beschuldigen: populisme aanwakkeren en niks willen oplossen.
Iedere pvv/bbb(niet links) stemmer belachelijk maken en wegzetten als dom is erg constructief natuurlijk.
Men doet al meer dan 20 jaar niet anders. En tevens blijft men rechtse partijen aan de macht helpen die hun problemen ook niet oplossen. Men kiest er dus zelf voor om boos en ontevreden te blijven.quote:Ik denk dat veel mensen die nu rechts stemmen, meer in het midden zitten dan wat anders. Maar mensen zijn de vele problemen gewoon zat en er ook klaar mee dat nog steeds niet benoemd mag worden dat er problemen zijn met bepaalde groepen.
Kijk de programma's van Ewout of de politie vlogger Jan Willem tijdens de vele diensten in Utrecht.
Veel van de zaken waar we nu tegen aanlopen en opgelost moeten worden zijn natuurlijk niet gecreëerd onder het kabinet Schoof maar zijn een gevolg van jarenlang beleid van onder andere de nu formerende partijen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je al meegekregen hoe er over 'links' tekeer wordt gegaan, zeg de afgelopen 20 jaar? En dan is het een probleem als mensen eens wat zeggen over rechtse partijen en de mensen die er op stemmen? Zijn rechtsen dan echt van die zielige snowflakes die geen kritiek kunnen verdragen??
[..]
Men doet al meer dan 20 jaar niet anders. En tevens blijft men rechtse partijen aan de macht helpen die hun problemen ook niet oplossen. Men kiest er dus zelf voor om boos en ontevreden te blijven.
Daarom heb ik het ook telkens over de afgelopen 20 jaar en niet het afgelopen jaarquote:Op donderdag 11 december 2025 10:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Veel van de zaken waar we nu tegen aanlopen en opgelost moeten worden zijn natuurlijk niet gecreëerd onder het kabinet Schoof maar zijn een gevolg van jarenlang beleid van onder andere de nu formerende partijen.
Je kan de gevestigde partijen ruk vinden. Maar om dan als alternatief op een stel nog grotere sukkels te stemmen dat mag je mensen toch echt zelf aanrekenen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Veel van de zaken waar we nu tegen aanlopen en opgelost moeten worden zijn natuurlijk niet gecreëerd onder het kabinet Schoof maar zijn een gevolg van jarenlang beleid van onder andere de nu formerende partijen.
Niks willen oplossen? Ik noemde net een hele set problemen:quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik lees hier, en elders, vooral veel hooghartige (extreem) linkse figuren die doen waar ze (extreem)rechts van beschuldigen: populisme aanwakkeren en niks willen oplossen.
Iedere pvv/bbb(niet links) stemmer belachelijk maken en wegzetten als dom is erg constructief natuurlijk.
Ik denk dat veel mensen die nu rechts stemmen, meer in het midden zitten dan wat anders. Maar mensen zijn de vele problemen gewoon zat en er ook klaar mee dat nog steeds niet benoemd mag worden dat er problemen zijn met bepaalde groepen.
Kijk de programma's van Ewout of de politie vlogger Jan Willem tijdens de vele diensten in Utrecht.
Want van links mag politie/justitie geen kut-Marokkanen, klote-Somaliërs of tering-Afghanen aanpakken? Zeg nou gewoon hardop dat volgens jou en al die andere “problemen benoemen” mensjes elke Marokkaan, Somaliër of Afghaan een potentiële terrorist, misdadiger of op zijn minst een verdacht sujet is, dan hebben we precies de grens te pakken tussen normaal en extreem.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik denk dat veel mensen die nu rechts stemmen, meer in het midden zitten dan wat anders. Maar mensen zijn de vele problemen gewoon zat en er ook klaar mee dat nog steeds niet benoemd mag worden dat er problemen zijn met bepaalde groepen.
Het grootste probleem van Nederland: dat je van de deugers niet mag kankeren op buitenlanders.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:55 schreef Hanca het volgende:
Wat is nou dat probleem dat rechts wil oplossen en links niet?
Je kijkt geen tv en leest geen social media of nieuwssites met reactiemogelijkheden?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Bouke-p het volgende:
Het zal zoals vanouds wel weer neerkomen op deportatie van mensen met een kleurtje.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:55 schreef Hanca het volgende:
Wat is nou dat probleem dat rechts wil oplossen en links niet?
In rechtse kringen hoef je niet aan te komen met de stelling dat klimaatverandering wordt veroorzaakt door menselijk gedrag. Of zeg er iets positiefs over (Noord) Afrikaanse cultuur.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kijkt geen tv en leest geen social media of nieuwssites met reactiemogelijkheden?
Die problemen die zogenaamd niet benoemd mogen worden, zijn hetgeen het meest over wordt gepraat. Zinnen beginnen met "Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar...." om vervolgens dat te zeggen wat je niet mag zeggen, betekent dus niet dat ze niet gezegd (mogen) worden. Wierd Duk gaat er een 'beweging' over opzetten. Er is echt heel weinig wat niet benoemd mag worden.
Ik ben het met je eens dat iedereen die bepaalde idealen heeft of bepaalde partijen stemt dom rechts noemen helemaal niks oplevert. Tegelijk mag je het volgens mij best benoemen dat bepaald wensdenken van zulke partijen, wat veelal herhaalt word op sociale media, inhoudelijk niet sterk is.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Bouke-p het volgende:
Joden deugen niet omdat ze joden zijn. Dat vinden ze dan vanwege historische redenen wat lastig, maar voor andere groepen op basis van willekeurige kenmerken moet dat gewoon kunnen. Tenzij je het hardop vraagt natuurlijk, dan is het opeens niet zo, want ze discrimineren echt niet!quote:Op donderdag 11 december 2025 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zal zoals vanouds wel weer neerkomen op deportatie van mensen met een kleurtje.
Dit is inderdaad geen lichtvaardig besluit geweest. Zijn ook al eerder artikelen over geschreven.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik reageer met name op je opmerking dat jij vindt dat ze er maar licht mee omgaat, dat ze het bedrijf stoppen. Dat is complete nonsens.
Over het politieke deel heet @:Hanca je al bijgeschoold.
En dan komen ze steeds met van die tv programma's die niet benoemen dat de criminaliteit tussen 2013 en 2023 met 34 procent is gedaald, dat ook voor 2013 er al een forse daling was. En dan maar doen alsof we massaal criminelen importeren.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Nederland: dat je van de deugers niet mag kankeren op buitenlanders.
Maar dat zijn gewoon bezorgde burgers met een mening!quote:Op donderdag 11 december 2025 11:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
En dan komen ze steeds met van die tv programma's die niet benoemen dat de criminaliteit tussen 2013 en 2023 met 34 procent is gedaald, dat ook voor 2013 er al een forse daling was. En dan maar doen alsof we massaal criminelen importeren.
De grootste en meest slopende criminaliteit van het moment is trouwens het bedreigen van politici en andere mensen (advocaten e.d.) en het slopen van zaken rondom protesten op plekken waar asielzoekerscentra (die de criminaliteit trouwens niet verhogen in een buurt) zouden moeten komen.
Verder hoorde ik gister in het debat Wilders nog spreken over de donkere wolk van de Islam die over Nederland trok. Volgens mij word er heel veel benoemd en zit het probleem er vooral in dat er niet veel actie ondernomen wordt.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Bouke-p het volgende:
die in 80% van de gevallen niet eens uit desbetreffende gemeente komen maar er naar toe reizen om relletjes uit te lokkenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar dat zijn gewoon bezorgde burgers met een mening!
Klaas Dijkhoff spreekt in zijn periode als Staatssecretaris Veiligheid en Justitie al over het veiligheidsgevoel, hij moest niet enkel beleid maken waarin Nederland veiliger bleef worden maar hij moest ook beleid maken wat het veiligheidsgevoel in Nederland versterkt. Want als het gevoel niet aansluit bij het beeld wat leeft in de maatschappij dan heb je nog weinig resultaat.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
En dan komen ze steeds met van die tv programma's die niet benoemen dat de criminaliteit tussen 2013 en 2023 met 34 procent is gedaald, dat ook voor 2013 er al een forse daling was. En dan maar doen alsof we massaal criminelen importeren.
De grootste en meest slopende criminaliteit van het moment is trouwens het bedreigen van politici en andere mensen (advocaten e.d.) en het slopen van zaken rondom protesten op plekken waar asielzoekerscentra (die de criminaliteit trouwens niet verhogen in een buurt) zouden moeten komen.
Dit dus keer 100.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |