Poeh. Een fractiemedewerker voor de Statenfractie van GroenLinks in Overijssel nog wel. En deed deze nobody fractiemedewerker voor de Statenfractie van GroenLinks in Overijssel dat op eigen titel of op titel van de partij?quote:
Ook Yesilgöz: Ik ga NIET in een kabinet dat de HRA gaat afschaffen.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:22 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Even een tijdslijn onder Dilan
:
Wij willen alleen over radicaal rechts!
Radicaal rechts is nooit constructief!
Wij willen niet over extreemlinks!
Wij willen met radicaal rechts in een centrum kabinet!
Echt, wie zijn die mensen?
Nou, we zouden qua ontslagrecht best iets meer de kant van Dubai op mogen. Dat we helemaal zonder mensenrechten moeten kunnen opereren gaat mij ook wat ver, maar nogmaals, niemand wordt ertoe gedwongen om daarheen te gaan. Een paspoort levert iemand ook zelf in en als dat niet zo is of niet wordt teruggeven, dan is dat een schending van de wet en van het eigendomsrecht en moet dat worden aangepakt.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lees dit even:
https://medium.com/@:Aart(...)n-dubai-58d5d257bf88
Over olie in de grond in Dubai (ja toch echt wel) en over 80% arbeidsmigranten die in vreselijke omstandigheden werken, wat eigenlijk gewoon moderne slavernij is.
En dat wil jij in Nederland ook? Nee, zo barbaars zijn we niet, hoop ik.
Is echt een misverstand dat mensen dan opeens allemaal op straat gaan leven.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want ja, stukken minder problemen in Nederland als die mensen allemaal op straat zouden leven.
Op lokaal niveau denken ze echt niet ineens fundamenteel anders dan op landelijk niveau.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Poeh. Een fractiemedewerker voor de Statenfractie van GroenLinks in Overijssel nog wel. En deed deze nobody fractiemedewerker voor de Statenfractie van GroenLinks in Overijssel dat op eigen titel of op titel van de partij?
Ook in Denemarken is het ontslagrecht soepeler dan hier (met bijvoorbeeld veel betere omscholingsregelingen) daarvoor hoef je dus niet helemaal naar Dubai te kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou, we zouden qua ontslagrecht best iets meer de kant van Dubai op mogen. Dat we helemaal zonder mensenrechten moeten kunnen opereren gaat mij ook wat ver, maar nogmaals, niemand wordt ertoe gedwongen om daarheen te gaan. Een paspoort levert iemand ook zelf in en als dat niet zo is of niet wordt teruggeven, dan is dat een schending van de wet en van het eigendomsrecht en moet dat worden aangepakt.
En dat gelul over zwakkeren in de samenleving die tot het eind van hun leven gesubsidieerd moeten worden is vaak niets meer dan een rookgordijn om marxistische ideeën in hun zuiverste vorm te verhullen. En daarvan profiteren alleen mensen die werken voor de overheid of afhankelijk zijn van de overheid, meestal ook de mensen die deze ideeën propageren. Net zo egoïstisch dus.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anarchie voor de rijken. Al dat pseudo-intellectuele gezever over individuele vrijheid, vaak vergezeld van bijzonder enge opvattingen over sterkeren en zwakkeren in een samenleving, is niks meer dan een rookgordijn om egoïsme in de zuiverste vorm te verhullen.
Dat lijkt me een misverstand, maar het kan zijn dat de migranten in Italië nog kanslozer zijn dan in Nederland.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik las laatst op een Italiaanse Reddit een discussie waar iemand schreef: "Wij in Italië krijgen alle kansloze immigranten, de migranten die wat kunnen gaan ze naar Nederland".
Zo werkt het toch in de economie? Als jij de treinkaartjes duurder maakt, stappen er meer mensen in de auto. Als jij de auto duurder maakt, stappen er meer mensen in de trein.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
We betalen mensen inderdaad gewoon om ziek te zijn/blijven/worden. Wat een heerlijke baan
John triple D slaat weer toe.
Ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent welke migranten waar terechtkomen.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me een misverstand, maar het kan zijn dat de migranten in Italië nog kanslozer zijn dan in Nederland.
Wat een domme vergelijking weerquote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zo werkt het toch in de economie? Als jij de treinkaartjes duurder maakt, stappen er meer mensen in de auto. Als jij de auto duurder maakt, stappen er meer mensen in de trein.
Als jij ziekte en zwakte beloont, worden er meer mensen ziek en zwak.
Nogmaals, bijna een miljoen mensen op straat is veel duurder en veel onveiliger.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En dat gelul over zwakkeren in de samenleving die tot het eind van hun leven gesubsidieerd moeten worden is vaak niets meer dan een rookgordijn om marxistische ideeën in hun zuiverste vorm te verhullen. En daarvan profiteren alleen mensen die werken voor de overheid of afhankelijk zijn van de overheid, meestal ook de mensen die deze ideeën propageren. Net zo egoïstisch dus.
Dat is ook echt een karikatuurquote:Op woensdag 10 december 2025 13:50 schreef miss_sly het volgende:
Van der Plas is weer lekker bezig. Zij heeft niets fout gedaan in het huidige kabinet
Zo werkt het gewoon. Ik wil niet zeggen dat 100% van die mensen absoluut niks mankeert, maar een groot gedeelte zou vast wel kunnen werken. Als jij eenmaal het stempel "ziek" hebt gekregen, dan loont het natuurlijk niet om daar ooit nog uit te komen en weer te gaan werken. Zeker als het een vage geestesziekte is, die nauwelijks aantoonbaar is.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijking weer
Stem VVD geen PVV wel op blijven letten.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En Geert Wilders was trots op de mensen die geweld gebruikten tegen demonstranten. Wel blijven opletten.
Nee, met die van jou was niets mis, maar die van de andere user gaat tegen de policy in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |