'Ik heb liever VVD met PVV dan met GLPVDA' en de reden waarom vervolgens niet toepassen op de PVV.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Stem VVD geen PVV wel op blijven letten.
Je vergelijkt hier nu het met mechanisme van substitutiegoederen met geluksoptimalisatie?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zo werkt het toch in de economie? Als jij de treinkaartjes duurder maakt, stappen er meer mensen in de auto. Als jij de auto duurder maakt, stappen er meer mensen in de trein.
Als jij ziekte en zwakte beloont, worden er meer mensen ziek en zwak.
Dat zegt ie niet, hij stelt heel wat anders.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks gelogen aan.
Gros heeft na jaren of decennia hier nog steeds geen werk terwijl ze onze sociale huurwoningen waar een chronisch tekort aan is bezet houden.
Dan staat mijn post onterecht in jouw post met die vraag, denk ik?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, met die van jou was niets mis, maar die van de andere user gaat tegen de policy in.
Ik zag 'moderator' in je profiel, vandaar. Scheelt weer zoeken naar de comment, zo kun je meteen tot actie overgaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan staat mijn post onterecht in jouw post met die vraag, denk ik?
Continuquote:Op woensdag 10 december 2025 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Caroline maakt zichzelf totaal belachelijk.
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat de boeren de snelwegen blokkeren veroordeel je ze ook als terroristen?
Als XR op het eerste stuk A12 (wat nog geen snelweg is), al terroristen zijn, dan moeten de blokkeertrekkers dat zeker zijn, toch?
Ik zie je mondige veroordeling van dat gedrag met vreugde tegemoet.Trekkertuig mag ook wel aangepakt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed dat ze de snelwegen opgingen was uiteindelijk wel geteld twee of drie keer volgens mij terwijl ER om de haverklap allerlei kansloze acties uitvoert.blablablabla
Ik ben hier geen mod, dus je kunt beter een tr zetten en wachten op @capricia of @Cyan9.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zag 'moderator' in je profiel, vandaar. Scheelt weer zoeken naar de comment, zo kun je meteen tot actie overgaan.
Prima!quote:Op woensdag 10 december 2025 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dus je kunt beter een tr zetten en wachten op @:capricia of @:Cyan9.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, hij stelt heel wat anders.
Alsof ziekte een keus is. Alsof Greet van overkant denkt van ja laat ik maar baarmoederhalskanker krijgen omdat er toch een sociaal vangnet is in Nederland. Als Greet in Somalie woonde zou ze niet ziek worden.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zo werkt het toch in de economie? Als jij de treinkaartjes duurder maakt, stappen er meer mensen in de auto. Als jij de auto duurder maakt, stappen er meer mensen in de trein.
Als jij ziekte en zwakte beloont, worden er meer mensen ziek en zwak.
Dat klinkt vast erg leuk op een verjaardag, gefeliciteerd nog met de jarige, overigens.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hij stelt dat ze hier komen om te parasiteren en dat de staat dat mede faciliteert. Daarvan is geen woord gelogen.
In dat artikel van De Stem wat je doorlinkt zie ik niet staan dat de GL-Breda de blokkade van de A12 indrukwekkend vond.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
https://breda.groenlinks.(...)extinction-rebellion
Nog maar eentje.
GroenLinks noemde de blokkade van Extinction Rebellion 'indrukwekkend'.
Het zijn verkapte terroristen.
Hele volksstammen zitten in de uitkering. 7% van Nederlands werkende bevolking is zogenaamd arbeidsongeschikt. Dat is een krankzinnig aantal.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof ziekte een keus is. Alsof Greet van overkant denkt van ja laat ik maar baarmoederhalskanker krijgen omdat er toch een sociaal vangnet is in Nederland. Als Greet in Somalie woonde zou ze niet ziek worden.
En alsof het de keuze is van Greet's familie dat Greet ziek mag/kan worden omdat zij haar wel kunnen opvangen.
Dat het krankzinnig is zuig je uit je jaloerse duim ?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele volksstammen zitten in de uitkering. 7% van Nederlands werkende bevolking is zogenaamd arbeidsongeschikt. Dat is een krankzinnig aantal.
Vergrijzingquote:Op woensdag 10 december 2025 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele volksstammen zitten in de uitkering. 7% van Nederlands werkende bevolking is zogenaamd arbeidsongeschikt. Dat is een krankzinnig aantal.
Gras is groen, Paus is katholiek.....quote:Op woensdag 10 december 2025 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Caroline maakt zichzelf totaal belachelijk.
De exacte aantallen/percentages weet ik niet en of dat veel is tov andere landen in Europa weet ik ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar dat lag niet aan Geert maar links dus Geert mag en gaat gewoon weer op de oude voet verder.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:04 schreef Cupfighter het volgende:
De ik heb anderhalf niks voor elkaar gekregen Geert mag spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |