abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 20:00:14 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219620630
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:38 schreef Tijn het volgende:
Honda naar Aston, Newey naar Aston, GP naar Aston... kwestie van tijd voordat Max daar ook zit B-)
Helmut ook naar Aston?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 30 december 2025 @ 12:55:57 #153
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219672063
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:19:30 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219673431
quote:
Ik vond George wel #2 dit jaar, denk dat Piastri ook wat te hoog staat.
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 14:36:24 #155
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219673747
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.

Maar ik waardeer de hoge achting van George mega :7 De enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:48:19 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219673959
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.

Maar ik waardeer de hoge achting van George mega :7 De enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 15:31:40 #157
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219674627
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.
Wel ook wat minder druk dan Lando en Oscar. Ik denk dat George in dat opzicht wel redelijk vrijelijk zijn gang kon gaan. Rijdersfouten eigenlijk bijna geen. George's grootste gebrek was af en toe wat mindere kwaliperformance. En strategisch was het niet altijd briljant.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219698121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.

Maar ik waardeer de hoge achting van George mega :7 De enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
Voor mij was Russel. ondanks dat ik echt een grafhekel aan zijn backstabbende britse manier van doen heb, de beste rijder na Verstappen. Met die Mclaren had het halve veld vooraan gereden, met die Mercedes kwan het veel meer op kwaliteit aan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 december 2025 @ 16:25:12 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219698432
quote:
deze eindelijk even helemaal gekeken... leuk :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 1 januari 2026 @ 00:18:56 #160
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_219706891
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 1 januari 2026 @ 00:56:30 #161
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_219707354
...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_219709752
quote:
17s.gif Op donderdag 1 januari 2026 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 januari 2026 @ 12:29:41 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219710226
De beste wensen allemaal O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 1 januari 2026 @ 15:13:47 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_219712572
:* Ook zo! Ben benieuwd hoe het nieuwe regelement uitpakt en wie er on top uitkomt.
Let's get the season underway! (In 65 dagen... :'( )

Sidenote: ik ga met een OP update van slag zodra alle teams de liveries onthuld hebben ;) (allicht de kalender sooner)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 1 januari 2026 @ 18:22:20 #165
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_219714022
Beste wensen, allemaal!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 januari 2026 @ 21:08:03 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219715889
Gelukkig nieuwjaar allemaal *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 januari 2026 @ 21:07:59 #167
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219736638
Wat geruchten over 2026:
- Mercedes schijnt voor puur syntetische brandstof te gaan
- Ferrari gaat voor meer organisch waarbij het octaangehalte hoger ligt en hierdoor de verbranding sneller is.
- Ferrari zou 3d geprinte stalen cilinderkoppen gebruiken om in de cilinderkamer een hogere temperatuur en druk te kunnen bereiken

Iedere fabrikant wil het maximale uit de beschikbare 3.000 Mega Joule per uur halen en hierdoor moet de aandrijflijn zeer efficiënt zijn:
- Er moet zoveel mogelijk energie naar de aandrijflijn
- De warmte uit de uitlaat moet gereduceerd worden
- De warmte die gebruikt wordt voor koeling en de oliën moet zo gering mogelijk zijn

Daarnaast moeten de auto's aerodynamisch zo efficiënt mogelijk zijn omdat elke joule energie telt en je zoveel mogelijk om wil zetten in snelheid.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 januari 2026 @ 19:38:55 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219763650
GP blijft ook in 2026 bij Red Bull Racing *O*

https://www.the-race.com/(...)taying-put-red-bull/
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 januari 2026 @ 19:42:35 #169
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219763698
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
GP blijft ook in 2026 bij Red Bull Racing *O*

https://www.the-race.com/(...)taying-put-red-bull/
Wat we eigenlijk wel hadden verwacht :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 6 januari 2026 @ 19:59:57 #170
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219763890
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat we eigenlijk wel hadden verwacht :+
FOK! Glazen bol.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 januari 2026 @ 20:19:06 #171
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219764156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
FOK! Glazen bol.
Gezond verstand :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 6 januari 2026 @ 20:29:51 #172
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219764271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gezond verstand :P
Stukje Rainman. >:O
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 11:44:41 #173
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219768303
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a7c4e4f2c/

Perez :')

Je had gewoon moeten presteren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 7 januari 2026 @ 11:59:46 #174
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_219768480
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a7c4e4f2c/

Perez :')

Je had gewoon moeten presteren.
Karen Perez :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 12:08:39 #175
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219768572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a7c4e4f2c/

Perez :')

Je had gewoon moeten presteren.
Gasly had beter moeten presteren.
Albon had beter moeten presteren.
Perez had beter moeten presteren.
Lawson had beter moeten presteren.
Tsunoda had beter moeten presteren.

Dus eigenlijk lag het allemaal aan hen?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219768689
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gasly had beter moeten presteren.
Albon had beter moeten presteren.
Perez had beter moeten presteren.
Lawson had beter moeten presteren.
Tsunoda had beter moeten presteren.

Dus eigenlijk lag het allemaal aan hen?
Gasly was ook wel schandalig slecht toen, hij werd gelapt door Verstappen. Daarna heeft Gasly zich onmogelijk gemaakt door wild om zich heen te slaan.
Albon heeft wat pech gehad. Als hij niet een paar keer was aangetikt door Hamilton, had hij misschien wel een mooie carriere gehad bij RB.
Lawson is een rare keuze geweest, die hebben ze een beetje in bescherming genomen lijkt het.
Tsunoda had inderdaad ook beter moeten presteren.
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 12:26:00 #177
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219768740
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:18 schreef Adames het volgende:

[..]
Gasly was ook wel schandalig slecht toen, hij werd gelapt door Verstappen. Daarna heeft Gasly zich onmogelijk gemaakt door wild om zich heen te slaan.
Albon heeft wat pech gehad. Als hij niet een paar keer was aangetikt door Hamilton, had hij misschien wel een mooie carriere gehad bij RB.
Lawson is een rare keuze geweest, die hebben ze een beetje in bescherming genomen lijkt het.
Tsunoda had inderdaad ook beter moeten presteren.
Gasly werd dan misschien op een ronde gezet een paar keer, hij pakte tenminste consistent punten. Dat viel van de laatste twee al niet te verwachten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219768773
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gasly werd dan misschien op een ronde gezet een paar keer, hij pakte tenminste consistent punten. Dat viel van de laatste twee al niet te verwachten
Andere tijden. Toen had je toen een duidelijke top 3. Alles lager dan P6 was dus een schande.
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 12:32:57 #179
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219768812
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:29 schreef Adames het volgende:

[..]
Andere tijden. Toen had je toen een duidelijke top 3. Alles lager dan P6 was dus een schande.
Nu is er een duidelijke top 4 en zou dus eigenlijk altijd de top 8 moeten worden bereikt. Met die redenatie althans
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219769267
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nu is er een duidelijke top 4 en zou dus eigenlijk altijd de top 8 moeten worden bereikt. Met die redenatie althans
Nou ja, deels. Tsunoda wordt er inderdaad op afgerekend dat hij niet vaak in de top 8 is gefinished.
Maar in 2019 was er wel een duidelijke top 3 van teams die veel meer geld uitgaven dan de rest. Dat heb je nu niet meer.

Openingsrace in Australie:


Race in Oostenrijk:


Race in Bahrein:

Dat zijn tijdsverschillen die je nu veel minder ziet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 7 januari 2026 @ 13:50:47 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219769480


zullen wel niet in NL te koop zijn/komen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219769520
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]

zullen wel niet in NL te koop zijn/komen
Zijn ook niet fijn te delen -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 7 januari 2026 @ 13:56:44 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219769527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Adames het volgende:

[..]
Zijn ook niet fijn te delen -O-
delen?
voedsel delen??

waarom zou je dat doen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219769558
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
delen?
voedsel delen??

waarom zou je dat doen?
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 14:36:04 #185
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219769853
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
delen?
voedsel delen??

waarom zou je dat doen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 9 januari 2026 @ 18:16:07 #186
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219790863
Bewegend beeld van de Audi die vandaag een filmdag had op het circuit van Barcelona.

Bekijk deze YouTube-video
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 18:49:39 #187
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219791110
Volgens een paar X-users een mule carrosserie maar wel een nieuwe PU.

Motortje lijkt iets scheller te klinken. Wel benieuwd naar eind deze maand, dan krijgen we dit soort beelden waarschijnlijk in overvloed ondanks het besloten karakter van de test.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 19:37:59 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219791632
twitter
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 19:38:36 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219791639
klinkt wel prima
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_219831877
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
klinkt wel prima
Beter dan ik verwacht had
  vrijdag 16 januari 2026 @ 17:36:04 #191
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219850427
Een Cadillac op Silverstone

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:26:07 #192
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219850801
Hamilton's race engineer is wegepromoveerd naar de Ferrari Driver Academy.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 18:38:42 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219850902
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:26 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton's race engineer is wegepromoveerd naar de Ferrari Driver Academy.

[ x ]
Beste nieuws van 2026.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 19:57:58 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219851981
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:26 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton's race engineer is wegepromoveerd naar de Ferrari Driver Academy.

[ x ]
Het wordt weer niks dit seizoen met Hamilton.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 20:09:10 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219852133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het wordt weer niks dit seizoen met Hamilton.
Benieuwd naar McLaren en Mercedes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 21:49:09 #196
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219853358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Benieuwd naar McLaren en Mercedes.
Ik ook naar Ferrari, Red Bull, Aston Martin, Cadillac en Audi
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219896660
https://www.telegraaf.nl/(...)reven/125561837.html

Nu al controverse over de nieuwe motoren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 22 januari 2026 @ 08:08:22 #198
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_219896678
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)reven/125561837.html

Nu al controverse over de nieuwe motoren.
Maar dat truukje met de compressie was toch al getoetst en legaal bevonden?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 januari 2026 @ 09:32:29 #199
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219897006
quote:
80s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:08 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar dat truukje met de compressie was toch al getoetst en legaal bevonden?
Ik kan daar niks over vinden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219897154
quote:
80s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:08 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar dat truukje met de compressie was toch al getoetst en legaal bevonden?
Ja oud nieuws wat dat betreft maar ettert wel door wat suggereert dat teams die het trucje niet hebben zich ernstige zorgen maken. Daarnaast heeft de FIA altijd de mogelijkheid om het alsnog niet legaal te verklaren.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2026 10:01:58 ]
pi_219898660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja oud nieuws wat dat betreft maar ettert wel door wat suggereert dat teams die het trucje niet hebben zich ernstige zorgen maken. Daarnaast heeft de FIA altijd de mogelijkheid om het alsnog niet legaal te verklaren.
Zo kort voordat de eerste race start lijkt me niet handig
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219898989
McLaren heeft zijn auto niet klaar voor de eerste testdag. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dan liggen ze dus achter op hun eigen schema.

https://www.nu.nl/formule-1/6383470/mclaren-slaat-eerste-testdag-in-barcelona-over-maar-we-liggen-op-schema.html

quote:
McLaren slaat volgende week de eerste testdag van het Formule 1-seizoen over. De regerend wereldkampioen bij zowel de rijders als constructeurs wil de auto zo lang mogelijk doorontwikkelen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 14:01:26 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219898992
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
McLaren heeft zijn auto niet klaar voor de eerste testdag. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dan liggen ze dus achter op hun eigen schema.

https://www.nu.nl/formule-1/6383470/mclaren-slaat-eerste-testdag-in-barcelona-over-maar-we-liggen-op-schema.html
[..]

McLaaten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219899043
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
McLaren heeft zijn auto niet klaar voor de eerste testdag. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dan liggen ze dus achter op hun eigen schema.

https://www.nu.nl/formule-1/6383470/mclaren-slaat-eerste-testdag-in-barcelona-over-maar-we-liggen-op-schema.html
[..]

Goed teken voor de abu Dhabi regel. Wie daar de race wint het vorig seizoen wordt wk wordt het volgend seizoen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 14:11:37 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219899053
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Goed teken voor de abu Dhabi regel. Wie daar de race wint het vorig seizoen wordt wk wordt het volgend seizoen.
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219899256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
McLaren heeft zijn auto niet klaar voor de eerste testdag. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dan liggen ze dus achter op hun eigen schema.

https://www.nu.nl/formule-1/6383470/mclaren-slaat-eerste-testdag-in-barcelona-over-maar-we-liggen-op-schema.html
[..]

Nou nee want de eerste test is 5 dagen waarvan je er 3 mag rijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2026 12:02:24 ]
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 15:09:58 #207
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219899331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
McLaren heeft zijn auto niet klaar voor de eerste testdag. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dan liggen ze dus achter op hun eigen schema.

https://www.nu.nl/formule-1/6383470/mclaren-slaat-eerste-testdag-in-barcelona-over-maar-we-liggen-op-schema.html
[..]

Het lijkt een beetje te draaien om balans vinden tussen zoveel mogelijk ontwikkelen voor de baan op te gaan, en zo vroeg mogelijk real world data te verzamelen om te verwerken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219899334
Ze mogen toch sowieso niet alle dagen van die test de baan op?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 15:14:25 #209
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219899349
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 15:11 schreef franklop het volgende:
Ze mogen toch sowieso niet alle dagen van die test de baan op?
Ja dat zegt Wiener toch net B-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219900057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nou nee want de eerste test is 5 dagen waarvan je er 3 (aaneengesloten) mag rijden.
Maar als je de eerste dag de baan op gaat, heb je 2 dagen, of 2x 1 dag, om aanpassingen te doen voor je volgende test.
Als je de 2e dag pas de baan op gaat, mis je een dag om de data van de vorige dag te verwerken en er op in te spelen.
Het is een nieuwe era, je kunt simuleren wat je wilt, maar je krijgt pas echt een idee hoe het werkt als je de baan op gaat. Ik kan me niet voorstellen dat ze vanaf het begin al bedacht hebben dat ze pas op dag 2 of 3 de baan op willen gaan, omdat ze meer door willen ontwikkelen. Als een zo'n dag veel uitmaakt, dan zullen de teams die tijdens vorig seizoen al helemaal op de ontwikkeling voor dit jaar inzetten mijlenver voorliggen op McLaren.
pi_219900160


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2026 12:02:14 (fout) ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 januari 2026 @ 20:25:30 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219901896
Gerucht gaat dat Williams de eerste test mogelijk helemaal niet haalt omdat het chassis niet op orde is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 20:35:35 #213
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219902014
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Gerucht gaat dat Williams de eerste test mogelijk helemaal niet haalt omdat het chassis niet op orde is
Dat zou chanant zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:52:18 #214
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219902803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Gerucht gaat dat Williams de eerste test mogelijk helemaal niet haalt omdat het chassis niet op orde is
Ik krijg een deja vu :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 23 januari 2026 @ 14:05:33 #215
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219907164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Gerucht gaat dat Williams de eerste test mogelijk helemaal niet haalt omdat het chassis niet op orde is
Oeps! Is nu bevestigd.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219907165


[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2026 14:06:23 ]
pi_219907175
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:05 schreef Starflyer het volgende:
Oeps!

[ x ]
'decision', geruchten zijn dat ze geen keuze hebben omdat ze nog geen chassis door de crash test hebben.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 14:08:48 #218
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219907193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
'decision', geruchten zijn dat ze geen keuze hebben omdat ze nog geen chassis door de crash test hebben.
Ja, die geruchten gaan al een aantal dagen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 23 januari 2026 @ 15:20:16 #219
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_219907746
Niet de eerste keer ook dat Williams de eerste wintertest mist.
pi_219908531
Dat ik dit jaar meer vertrouwen heb in Alpine dan Williams zegt een hoop.
SOONY
pi_219909105
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar dat mag dus niet, daarom hebben ze ook bedacht dat je 3 aaneengesloten dagen moet testen, je mag niet dag 1,3,5 doen of 1,4,5 het zijn 3 aaneengesloten dagen binnen de 5 waarin je mag testen.
Ah, dat wist ik niet. Dus als je 1 dag later begint, heb je gewoon 1 dag minder tussen de test-weken om aan de auto te werken (of uiteindelijk 1 dag minder tussen laatste test en race als het elke testweek zo is).
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 januari 2026 @ 20:31:17 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219910389
Aan de andere kant heb je als je later instapt een of 2 dagen extra om te werken aan de auto die net even een wat betere basis heeft en dat je dan daar makkelijker op voort kunt borduren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_219910725
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 14:05 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Oeps! Is nu bevestigd.

[ x ]
Die waren toch al sinds de start van het vorige seizoen toch al bezig met de nieuwe auto?
pi_219911109
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Aan de andere kant heb je als je later instapt een of 2 dagen extra om te werken aan de auto die net even een wat betere basis heeft en dat je dan daar makkelijker op voort kunt borduren
Maar vele teams werken al vanaf voor de zomer aan de auto, dus dan zal 1 of 2 dagen in januari niet veel uitmaken. McLaren zel langer de vorige auto doorontwikkeld hebben, omdat Max zo dicht in de buurt kwam. Maar dan nog, de laatste race was begin december, en ze zullen echt al wel vooral met de nieuwe auto bezig zijn geweest nadat het constructor championship binnen was. En...ze zullen gepland hebben op dag 1 te testen, om zoveel mogelijk tijd te hebben met echte testdata aan de slag te gaan.
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 22:49:31 #225
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219911228
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 22:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar vele teams werken al vanaf voor de zomer aan de auto, dus dan zal 1 of 2 dagen in januari niet veel uitmaken. McLaren zel langer de vorige auto doorontwikkeld hebben, omdat Max zo dicht in de buurt kwam. Maar dan nog, de laatste race was begin december, en ze zullen echt al wel vooral met de nieuwe auto bezig zijn geweest nadat het constructor championship binnen was. En...ze zullen gepland hebben op dag 1 te testen, om zoveel mogelijk tijd te hebben met echte testdata aan de slag te gaan.
Het is een keuze tussen zoveel mogelijk ontwikkelen en zover mogelijk data analyse. Snap wel dat ze dan ook niet malen om een dagje minder data analyse.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 23 januari 2026 @ 22:49:56 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219911230
Pijnlijk voor een team dat al vroeg verklaarde niet meer te werken aan de 2025 wagen om de focus volledig te kunnen verleggen naar 2026.
Dit zijn hele kostbare testdagen.

"as we continue to push for maximum car performance" is een typische marketing spin.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 11:57:49 #227
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219913235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar dat mag dus niet, daarom hebben ze ook bedacht dat je 3 aaneengesloten dagen moet testen, je mag niet dag 1,3,5 doen of 1,4,5 het zijn 3 aaneengesloten dagen binnen de 5 waarin je mag testen.
Dat waag ik nu te betwijfelen omdat Ferrari zegt op dinsdag en donderdag en een nog nader te bepalen dag (woensdag of vrijdag) in actie te komen.

En ook Aston Martin zal niet op de eerste dag beginnen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 24 januari 2026 @ 12:00:42 #228
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219913261
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 21:23 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Die waren toch al sinds de start van het vorige seizoen toch al bezig met de nieuwe auto?
Klopt, maar blijkbaar hebben ze ergens in het proces teveel vertraging opgelopen. Mogelijk door een gefaalde crash test. Waarbij ik lees dat ze die intussen wel gehaald zouden hebben.

quote:
Though there was speculation that Williams's chassis is not ready, The Race understands this is not the case and it has passed everything required.

That does not preclude that process taking longer than expected, though, either because of a failed crash test or a problem identified by Williams itself. Either will potentially have added weeks of development and manufacturing work to rectify the situation.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219913266
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:57 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat waag ik nu te betwijfelen omdat Ferrari zegt op dinsdag en donderdag en een nog nader te bepalen dag (woensdag of vrijdag) in actie te komen.

En ook Aston Martin zal niet op de eerste dag beginnen.
Dan ben ik ergens beflikkerd, ik lees nu idd ook op de F1-site dat ze gewoon vrij mogen kiezen.

edit: Fake news BBC uiteraard, geschreven door iemand met een watermeloen in haar twitter-bio. :')

Each team will be able to use a maximum of three consecutive days to gain vital data, between Monday, 26 to Friday, 30 January at the Circuit de Barcelona-Catalunya.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2026 12:07:49 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 januari 2026 @ 13:15:58 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219913732
Zag een reclame van Sky Sports dat ze elke dag van 26 tot 29 jan om 21u (22u NLtijd) zowel op TV als op youtube beelden gaan tonen van de testdagen en de liveries etc.

Mocht iemand interesse hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219917128
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dan ben ik ergens beflikkerd, ik lees nu idd ook op de F1-site dat ze gewoon vrij mogen kiezen.

edit: Fake news BBC uiteraard, geschreven door iemand met een watermeloen in haar twitter-bio. :')

Each team will be able to use a maximum of three consecutive days to gain vital data, between Monday, 26 to Friday, 30 January at the Circuit de Barcelona-Catalunya.
Enige nadeel is dat niet op maandag kunnen beginnen wel een aderlating is gezien dinsdag er regen wordt verwacht.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 januari 2026 @ 20:30:10 #232
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219917941
Audi heeft aangegeven de nodige problemen te hebben met de auto. Niet verwonderlijk eigenlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 22:11:05 #233
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219919526
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Audi heeft aangegeven de nodige problemen te hebben met de auto. Niet verwonderlijk eigenlijk
Als dat problemen met de aandrijflijn zijn snap ik dat tot op zekere hoogte wel. De rest niet.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 24 januari 2026 @ 22:13:58 #234
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219919561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Gerucht gaat dat Williams de eerste test mogelijk helemaal niet haalt omdat het chassis niet op orde is
Dit komt mij bekend voor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 25 januari 2026 @ 11:11:13 #235
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219923304
Pirelli heeft de bandenkeuze voor de test in Barcelona bekend gemaakt.

No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 januari 2026 @ 11:14:13 #236
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219923360
Interessante keuzes wel van Red Bull Racing en Mercedes

Daarnaast is het opvallend dat Red Bull Racing de RB22 geen shakedown heeft gegeven voorafgaand aan de test
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 25 januari 2026 @ 11:16:28 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219923377
Gewaagde keuze ook van Williams.
Benieuwd wat ze ermee gaan doen.
  zondag 25 januari 2026 @ 18:35:46 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219927041
Aston Martin schijnt ook problemen te hebben

twitter


twitter
  zondag 25 januari 2026 @ 18:39:32 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219927080
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2026 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Interessante keuzes wel van Red Bull Racing en Mercedes

Daarnaast is het opvallend dat Red Bull Racing de RB22 geen shakedown heeft gegeven voorafgaand aan de test
Misschien willen ze hun geheimen nog niet prijs geven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 19:28:10 #240
38824 crew  Droopie
pi_219927406
Ik zat te kijken om een F1Tv abbonement af te sluiten.

Maar ik zie alleen de optie om voor 142 euro de premium variant af te sluiten?
Is die "goedkopere" optie er niet meer.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 januari 2026 @ 19:33:54 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219927467
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:28 schreef Droopie het volgende:
Ik zat te kijken om een F1Tv abbonement af te sluiten.

Maar ik zie alleen de optie om voor 142 euro de premium variant af te sluiten?
Is die "goedkopere" optie er niet meer.
Ik heb die optie nog gewoon?

Edit: die is alleen maandelijks beschikbaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 19:47:22 #242
38824 crew  Droopie
pi_219927588
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb die optie nog gewoon?

Edit: die is alleen maandelijks beschikbaar
Aw, ik zie ze..
Bedankt
Hell To The Liars
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 19:59:06 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219927691
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:47 schreef Droopie het volgende:

[..]
Aw, ik zie ze..
Bedankt
Dan is de 142 euro variant voordeliger dan de maandelijkse optie.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 20:16:07 #244
38824 crew  Droopie
pi_219927858
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan is de 142 euro variant voordeliger dan de maandelijkse optie.
Ja bizar he, oplichters.
Zal aan mn vader vragen of ie een viaplay pakket erbij wilt voor het voetbal.

Andere kant, met mijn illegale televisie voor 6 euro per maand was het af en toe toch behoorlijk irritant met haperingen enzo.

Dus hopen op een leuk seizoen, dan valt de pijn wel te lijden.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 januari 2026 @ 20:31:00 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219927951
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan is de 142 euro variant voordeliger dan de maandelijkse optie.
Wij danken Viaplay.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 25 januari 2026 @ 20:31:21 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219927955
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wij danken Viaplay.
Sarcasm alert.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 januari 2026 @ 20:33:46 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219927976
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sarcasm alert.
Ik denk gewoon de partij die verantwoordelijk is voor de hoge prijzen, niets sarcastisch aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 25 januari 2026 @ 20:37:46 #248
510587 crew  Watmoetjenou
pi_219928021
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan is de 142 euro variant voordeliger dan de maandelijkse optie.
Ligt er wel een beetje aan, als je de 3 maanden in de winter niet geen abo neemt, en vanaf spa, zomerstop en Zandvoort niet. Werkte in 2025 prima, betaal je maar 8 maanden.

Nu komt het net iets ongunstiger uit qua kalender, maar ik kies alsnog voor per maand.
  Moderator / Redactie FP zondag 25 januari 2026 @ 20:42:47 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219928073
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk gewoon de partij die verantwoordelijk is voor de hoge prijzen, niets sarcastisch aan.
Ik zat je ook te plagen. En ik ben het ook met je eens. Hoe eerder Viaplay weg is hoe beter. Maar dat is verder offtopic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 januari 2026 @ 20:43:53 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219928086
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zat je ook te plagen. En ik ben het ook met je eens. Hoe eerder Viaplay weg is hoe beter. Maar dat is verder offtopic.
Offtopic in het algemene topic? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 25 januari 2026 @ 20:45:12 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219928098
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Offtopic in het algemene topic? :P
Viaplay in het Viaplay-topic, wijsneus :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 januari 2026 @ 20:46:02 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219928102
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Viaplay in het Viaplay-topic, wijsneus :P
Nee, F1TV.

Nog steeds de rookie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 20:46:07 #253
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219928104
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Offtopic in het algemene topic? :P
Om Viaplay te bashen nooit :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 20:46:44 #254
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219928116
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, F1TV.

Nog steeds de rookie.
We moeten nog de evualatie doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 25 januari 2026 @ 20:51:56 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219928178
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We moeten nog de evualatie doen.
Begin jij nu ook al ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 25 januari 2026 @ 21:01:02 #256
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219928239
de SC is elders }:|
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 januari 2026 @ 21:13:18 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219928326
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We moeten nog de evualatie doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 25 januari 2026 @ 21:24:40 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219928413
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 21:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 21:43:56 #259
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219928543
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 21:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 25 januari 2026 @ 21:54:38 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219928605
Ik hou wel van jullie hoor O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 22:57:16 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219929057
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:28 schreef Droopie het volgende:
Ik zat te kijken om een F1Tv abbonement af te sluiten.

Maar ik zie alleen de optie om voor 142 euro de premium variant af te sluiten?
Is die "goedkopere" optie er niet meer.
Via de App store van Apple kan je F1TV Pro ook jaarlijks krijgen voor 94,99 euro per jaar. Misschien ook via de Google store mocht je geen Apple apparaat ter beschikking hebben. Want het zou kunnen dat dat een vereiste is.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219930485
Mercedes, Alpine en Audi zijn in ieder geval als eerste de baan op gegaan vandaag.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 26 januari 2026 @ 10:50:21 #263
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219930549
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 10:40 schreef franklop het volgende:
Mercedes, Alpine en Audi zijn in ieder geval als eerste de baan op gegaan vandaag.
We zijn los! *O*
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 26 januari 2026 @ 11:30:41 #264
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219930790
Alle 7 teams die vandaag zouden testen zijn op de baan geweest. En ook de eerste rode vlag hebben we al gehad. Colapinto was stilgevallen, maar is intussen weer in de pits.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP maandag 26 januari 2026 @ 11:44:02 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219930882
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 11:30 schreef Starflyer het volgende:
Alle 7 teams die vandaag zouden testen zijn op de baan geweest. En ook de eerste rode vlag hebben we al gehad. Colapinto was stilgevallen, maar is intussen weer in de pits.
Seizoen is nog niet eens begonnen en Colapinto heeft al issues ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 26 januari 2026 @ 11:50:09 #266
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219930932
En nu Bortoleto die een rode vlag veroorzaakt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 26 januari 2026 @ 11:56:16 #267
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_219930966
Is het ergens te zien?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 januari 2026 @ 11:57:31 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219930976
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 11:56 schreef ondeugend het volgende:
Is het ergens te zien?
Nee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 26 januari 2026 @ 11:59:12 #269
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_219930992
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee.
Jammer hoor
Ik heb namelijk wel genoeg data. :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_219931035
twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 26 januari 2026 @ 12:20:28 #271
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_219931149
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:07 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Tweet is weg.

Ach, het betekent toch niets.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 26 januari 2026 @ 12:25:53 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219931228
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tweet is weg.

Ach, het betekent toch niets.
dan maak ik er wel een afbeelding van :)


zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 26 januari 2026 @ 12:37:10 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219931481
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan maak ik er wel een afbeelding van :)

[ afbeelding ]
zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje ;)
Max zal nog wel iets sneller gaan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 26 januari 2026 @ 12:40:54 #274
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219931547
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan maak ik er wel een afbeelding van :)

[ afbeelding ]
zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje ;)
Aan het type band te zien (namelijk de soft) waarvan Red Bull veel heeft meegenomen zijn ze veel kwali runs aan het oefenen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219931553
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan maak ik er wel een afbeelding van :)

[ afbeelding ]
zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje ;)
KAMPIOENUH
  Moderator maandag 26 januari 2026 @ 12:45:47 #276
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219931604
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 11:56 schreef ondeugend het volgende:
Is het ergens te zien?
Op Twitter wat video’s.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 26 januari 2026 @ 12:49:12 #277
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_219931690
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op Twitter wat video’s.
Ja heb het gezien... en go max op fb ook. Stukjes
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 26 januari 2026 @ 12:53:24 #278
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_219931755
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan maak ik er wel een afbeelding van :)

[ afbeelding ]
zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje ;)
Het archief 2026 moet tenslotte ook gevuld worden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 26 januari 2026 @ 12:57:23 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219931837
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 26 januari 2026 @ 13:01:20 #280
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219931910
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Keiharde opmerking van Merrie _O-

George iconisch as hell. Prachtig.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 26 januari 2026 @ 13:49:54 #281
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219932417
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 11:59 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Jammer hoor
Ik heb namelijk wel genoeg data. :P
Volgens mij wordt alleen de derde test volledig uitgezonden.

De eerste niet en de tweede gedeeltelijk, dacht ik.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219932421
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:49 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Volgens mij wordt alleen de derde test volledig uitgezonden.

De eerste niet en de tweede gedeeltelijk, dacht ik.
2e alleen laatste uur meen ik mij te herinneren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 26 januari 2026 @ 14:05:42 #283
80382 manny
30 is best veel
pi_219932545
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Aan het type band te zien (namelijk de soft) waarvan Red Bull veel heeft meegenomen zijn ze veel kwali runs aan het oefenen.
op dag 1 met een nieuwe auto al zo specifiek op kwali runs oefenen?

Zou dat zo zijn, of ben ik te naïef als ik zeg dat ze eerst vooral ronden willen rijden om data te verzamelen; kijken hoe de boel het houdt in de praktijk en belangrijkste wellicht of de auto doet wat de modellen zeggen dat ie zou moeten doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 januari 2026 @ 14:11:45 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219932628
quote:
19s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:05 schreef manny het volgende:

[..]
op dag 1 met een nieuwe auto al zo specifiek op kwali runs oefenen?

Zou dat zo zijn, of ben ik te naïef als ik zeg dat ze eerst vooral ronden willen rijden om data te verzamelen; kijken hoe de boel het houdt in de praktijk en belangrijkste wellicht of de auto doet wat de modellen zeggen dat ie zou moeten doen.
Je leert veel meer van een auto die op de limiet wordt gereden. Het is geen naïeve gedachte, maar dit is een teken dat alles met RBR wel snor zit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 26 januari 2026 @ 14:12:19 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219932633
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je leert veel meer van een auto die op de limiet wordt gereden. Het is geen naïeve gedachte, maar dit is een teken dat alles met RBR wel snor zit.
Goed dat ze Max hebben :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 januari 2026 @ 14:25:38 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219932744
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goed dat ze Max hebben :P
Franz Herman is de snor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219932785
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je leert veel meer van een auto die op de limiet wordt gereden. Het is geen naïeve gedachte, maar dit is een teken dat alles met RBR wel snor zit.
Nieuwe motor van een nieuwe fabrikant, ik denk dat ze die wel echt willen pushen om te kijken hoe die het houdt. Met zulke grote veranderingen in de regels is het niet ongewoon dat er in het begin nogal wat problemen zijn met de betrouwbaarheid.
Maar ook: Je maakt liever een snelle motor betrouwbaar, dan een betrouwbare motor snel.

In beide gevallen wil je de motor pushen, je weet immers niet of ie echt snel is als je hem niet pushed, en je weet niet of ie betrouwbaar is als je hem niet pushed.
  Moderator maandag 26 januari 2026 @ 14:41:01 #288
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219932856
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Franz Herman is de snor.
Dat is toch de nieuwe teamgenoot van Max :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 26 januari 2026 @ 14:47:01 #289
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219932889
Toch bijzonder dat meerdere teams deze gehele Barcelona-test aan zich voorbij laten gaan. Lijkt me echt cruciaal, zeker gezien de nieuwe regelementen, om z.s.m. zo veel mogelijk data te verzamelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219932953
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
Toch bijzonder dat meerdere teams deze gehele Barcelona-test aan zich voorbij laten gaan. Lijkt me echt cruciaal, zeker gezien de nieuwe regelementen, om z.s.m. zo veel mogelijk data te verzamelen.
Maar 1 team ?

De rest is aanwezig. Mogen max 3 van de 5 dagen rijden, dus niet elk team start vandaag.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 26 januari 2026 @ 14:55:17 #291
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_219932956
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
Toch bijzonder dat meerdere teams deze gehele Barcelona-test aan zich voorbij laten gaan. Lijkt me echt cruciaal, zeker gezien de nieuwe regelementen, om z.s.m. zo veel mogelijk data te verzamelen.
Alleen Williams toch? Die hebben dusdanig vertraging met de auto dat 'ie niet klaar zal zijn deze week.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219932963
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
Toch bijzonder dat meerdere teams deze gehele Barcelona-test aan zich voorbij laten gaan. Lijkt me echt cruciaal, zeker gezien de nieuwe regelementen, om z.s.m. zo veel mogelijk data te verzamelen.
Je kunt er alle marketing spins aan geven, maar deze test is zeker cruciaal.
Er zijn 9 dagen waar je kan testen in de echte wereld en dan 3 dagen missen is echt een flop.
  maandag 26 januari 2026 @ 14:56:58 #293
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219932979
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Alleen Williams toch? Die hebben dusdanig vertraging met de auto dat 'ie niet klaar zal zijn deze week.
Aston Martin ook meende ik.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 26 januari 2026 @ 14:58:35 #294
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219932999
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:56 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Aston Martin ook meende ik.
Die missen volgens de geruchten alleen de eerste drie dagen en zouden er donderdag zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219933234
Dan is het toch wel heel netjes dat Audi en Cadillac er vanaf dag 1 bij zijn.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  maandag 26 januari 2026 @ 15:48:53 #296
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219933436
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Die missen volgens de geruchten alleen de eerste drie dagen en zouden er donderdag zijn.
twitter
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219933458
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ x ]
Launchpresentatie staat los van dat alles, die van McLaren is ook pas 9 februari, Cadillac 8 februari.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2026 15:52:24 ]
  maandag 26 januari 2026 @ 15:55:31 #298
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219933487
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ x ]
Presentatie van de livery is wat anders dan testen. Kijk misschien even naar post #238.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219933530
quote:
posttweet.png Op maandag 26 januari 2026 15:52 schreef ballraceupdates het volgende:
Real time lap leaderboard of F1 pre-season testing.​
Hadjar - 1:18.835 (44 laps)​
Antonelli - 1:20.700 (56 laps)​
Colapinto - 1:21.348 (28 laps)​
Lawson - 1:21.864 (42 laps)​
Ocon - 1:24.520 (67 laps)​
Bottas - 1:24.651 (33 laps)​
Bortoleto - 1:25.296 (27 laps)
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 26 januari 2026 @ 16:04:51 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219933552
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:02 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Go Isack *O* *O* *O* *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 26 januari 2026 @ 16:05:04 #301
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219933553
vol
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')