Helmut ook naar Aston?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:38 schreef Tijn het volgende:
Honda naar Aston, Newey naar Aston, GP naar Aston... kwestie van tijd voordat Max daar ook zit
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.
Maar ik waardeer de hoge achting van George megaDe enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
Wel ook wat minder druk dan Lando en Oscar. Ik denk dat George in dat opzicht wel redelijk vrijelijk zijn gang kon gaan. Rijdersfouten eigenlijk bijna geen. George's grootste gebrek was af en toe wat mindere kwaliperformance. En strategisch was het niet altijd briljant.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.
Voor mij was Russel. ondanks dat ik echt een grafhekel aan zijn backstabbende britse manier van doen heb, de beste rijder na Verstappen. Met die Mclaren had het halve veld vooraan gereden, met die Mercedes kwan het veel meer op kwaliteit aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.
Maar ik waardeer de hoge achting van George megaDe enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
deze eindelijk even helemaal gekeken... leukquote:
Wat we eigenlijk wel hadden verwachtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
GP blijft ook in 2026 bij Red Bull Racing
https://www.the-race.com/(...)taying-put-red-bull/
FOK! Glazen bol.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat we eigenlijk wel hadden verwacht
Gezond verstandquote:
Karen Perezquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a7c4e4f2c/
Perez![]()
Je had gewoon moeten presteren.
Gasly had beter moeten presteren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a7c4e4f2c/
Perez![]()
Je had gewoon moeten presteren.
Gasly was ook wel schandalig slecht toen, hij werd gelapt door Verstappen. Daarna heeft Gasly zich onmogelijk gemaakt door wild om zich heen te slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gasly had beter moeten presteren.
Albon had beter moeten presteren.
Perez had beter moeten presteren.
Lawson had beter moeten presteren.
Tsunoda had beter moeten presteren.
Dus eigenlijk lag het allemaal aan hen?
Gasly werd dan misschien op een ronde gezet een paar keer, hij pakte tenminste consistent punten. Dat viel van de laatste twee al niet te verwachtenquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Gasly was ook wel schandalig slecht toen, hij werd gelapt door Verstappen. Daarna heeft Gasly zich onmogelijk gemaakt door wild om zich heen te slaan.
Albon heeft wat pech gehad. Als hij niet een paar keer was aangetikt door Hamilton, had hij misschien wel een mooie carriere gehad bij RB.
Lawson is een rare keuze geweest, die hebben ze een beetje in bescherming genomen lijkt het.
Tsunoda had inderdaad ook beter moeten presteren.
Andere tijden. Toen had je toen een duidelijke top 3. Alles lager dan P6 was dus een schande.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gasly werd dan misschien op een ronde gezet een paar keer, hij pakte tenminste consistent punten. Dat viel van de laatste twee al niet te verwachten
Nu is er een duidelijke top 4 en zou dus eigenlijk altijd de top 8 moeten worden bereikt. Met die redenatie althansquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Andere tijden. Toen had je toen een duidelijke top 3. Alles lager dan P6 was dus een schande.
Nou ja, deels. Tsunoda wordt er inderdaad op afgerekend dat hij niet vaak in de top 8 is gefinished.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu is er een duidelijke top 4 en zou dus eigenlijk altijd de top 8 moeten worden bereikt. Met die redenatie althans
Zijn ook niet fijn te delenquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
zullen wel niet in NL te koop zijn/komen
delen?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
delen?
voedsel delen??
waarom zou je dat doen?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
delen?
voedsel delen??