Het zou me helemaal niet verbazen als Max lekker iets anders gaat doen nu dat hele team uit elkaar gedonderd is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook 3 van de 4 vaste engineers van Max zijn vertrokken.
De geruchten dat GP weg zou gaan worden ontkend en afgedaan als totale onzin las ik. Dus de kans dat Max blijft is alweer wat groter.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het zou me helemaal niet verbazen als Max lekker iets anders gaat doen nu dat hele team uit elkaar gedonderd is.
Heeft zijn doel bereikt en op naar een nieuwe uitdaging.
Waar komt die bullshit uberhaupt vandaan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De geruchten dat GP weg zou gaan worden ontkend en afgedaan als totale onzin las ik. Dus de kans dat Max blijft is alweer wat groter.
Dat is de grote vraag. GP heeft een zwaar jaar gehad privé en zijn emotionele reactie na de race gaf mensen het idee dat hij zou vertrekken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar komt die bullshit uberhaupt vandaan?
Niet alleen Max. Ik denk dat een hele schare fans er dan ook klaar mee zijn. Dit is namelijk niet 'F1'quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:13 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat Max volgend jaar gaat beslissen of de nieuwe regels het waard zijn om te blijven. Als hij geen lol heeft is hij gewoon klaar met F1 en gaat hij iets anders doen. Als het racen nog steeds leuk blijkt te zijn dan zit hij in 2027 in de beste auto, want er is geen team die hem niet binnen zou halen, wat de kosten ook zouden mogen zijn.
Als het waar is dat je bijv. vooral moet nadenken of het sparen van benzine, batterij en weet ik veel wat allemaal en terug moet schakelen op rechte stukken etc. dan is Max denk ik snel klaar met al die onzin.
Specifieker dus Autosport(dot)com. Nog specifieker "learned in the paddock".quote:
quote:Na een dienstverband van 21 jaar vertrekt Helmut Marko officieel bij Red Bull. De adviseur had nog een contract tot en met 2026, maar trekt vroegtijdig de deur achter zich dicht bij het bedrijf. Marko trok toptalenten als Sebastian Vettel en Max Verstappen vroeg aan en kon in totaal acht rijderstitels vieren met beide mannen.
Red Bull meldt dat Marko zelf heeft besloten om te vertrekken. Hij legt uit waarom in een persbericht van het moederbedrijf achter het Formule 1-team.
"Ik ben inmiddels zes decennia actief in de autosport", vertelt Marko. "De afgelopen 20+ jaar bij Red Bull zijn een buitengewone en bijzonder succesvolle reis geweest. Het is een geweldige tijd geweest waarin ik heb mogen helpen vormgeven en samenwerken met zoveel getalenteerde mensen. Alles wat we samen hebben opgebouwd en bereikt, vervult me met trots."
Marko besloot te stoppen na het mislopen van de wereldtitel in Abu Dhabi. "Het nipt mislopen van het wereldkampioenschap heeft me diep geraakt en duidelijk gemaakt dat dit voor mij persoonlijk het juiste moment is om dit zeer lange, intense en succesvolle hoofdstuk af te sluiten."
"Ik wens het hele team blijvend succes en ik ben ervan overtuigd dat ze volgend jaar opnieuw zullen strijden voor beide wereldtitels."
"Het nipt mislopen van het wereldkampioenschap heeft me diep geraakt en duidelijk gemaakt dat dit voor mij persoonlijk het juiste moment is om dit zeer lange, intense en succesvolle hoofdstuk af te sluiten."quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
https://racingnews365.nl/marko-verklaart-red-bull-vertrek
[..]
met een verklaring van dr Marko er bij. streep er onderquote:
Held.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
https://racingnews365.nl/marko-verklaart-red-bull-vertrek
[..]
Dit dus. Ik mis de tijd dat de auto's zo gebouwd werden om zo snel mogelijk te zijn, al donderde dat ding 1 meter na de finish in elkaar. Die hybride's zijn een stuk saaier...quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet alleen Max. Ik denk dat een hele schare fans er dan ook klaar mee zijn. Dit is namelijk niet 'F1'
Schijnt met Alex Dunne te maken te hebben, daar was hij wat te gretig zonder overleg met het management.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Het nipt mislopen van het wereldkampioenschap heeft me diep geraakt en duidelijk gemaakt dat dit voor mij persoonlijk het juiste moment is om dit zeer lange, intense en succesvolle hoofdstuk af te sluiten."
Heel opmerkelijke zin. Ervan uitgaande dat Max Verstappen het bijna niks kan schelen en dan Helmut die dit zogenaamd gebruikt als een reden voor vertrek.
🤔
Jammer, dat was de laatste van de drie Red Bull grootheden: Newey, Horner en Marko. Een hele aderlating zo voor Red Bull de afgelopen twee seizoenen..quote:
En ze hebben allebei een Vlaamse moeder.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max en Lando zijn allebei in hun zevende f1-seizoen voor het eerst kampioen geworden.
en dan een bandenleverancier die niet wil dat je langer dan 25 rondjes op de band gaat rijden...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Ik mis de tijd dat de auto's zo gebouwd werden om zo snel mogelijk te zijn, al donderde dat ding 1 meter na de finish in elkaar. Die hybride's zijn een stuk saaier...
Geen klapbanden lijkt me voor de veiligheid alleen maar beter.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan een bandenleverancier die niet wil dat je langer dan 25 rondjes op de band gaat rijden...
niet eens meer kans op een klapbandje
niet alleen Dunne. schijnbaar is het doorschuiven van Arvid Lindblad ook zonder overleg gegaan. Dunne was iig de druppel, want zowel Mekies als Mintzlaff zagen het niet in Dunne zitten. Dat contract hebben ze blijkbaar afgekochtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt met Alex Dunne te maken te hebben, daar was hij wat te gretig zonder overleg met het management.
Ja eens natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen klapbanden lijkt me voor de veiligheid alleen maar beter.
Inderdaad. Zo is bijvoorbeeld minder brandstof meenemen en vervolgens lift-en-coast inzetten sneller dan alle rondjes volgas zoals ooit door Rosberg vermeld. Maar ja dat is iets wat je niet voorkomt, misschien tenzij ze tanken mid race weer toestaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja eens natuurlijk.
Ik denk dat het probleem is dat 'we' (de mensheid, maar vooral dan de F1-teams) simpelweg te goed zijn geworden in het data verzamelen en op basis daarvan bepalen hoe je de grootste kans maakt om als eerste over de finishlijn te komen. Want het gaat alleen maar om dat laatste. Als langzamer rijden ervoor zorgt dat je uiteindelijk als eerste (heel) over die streep komt, zal ieder team daar altijd voor kiezen.
Kortom, het is gewoon de schuld van alle kompjoeters!![]()
[ afbeelding ]
De rest van het verhaal klopt geloof ik wel..quote:Nadat Lando Norris de wereldtitel greep in Abu Dhabi, stond de McLaren-coureur voor een belangrijke keuze: nummer 1 of nummer 4? Een keuze die uiteindelijk ook gevolgen heeft voor Max Verstappen, die nu op zoek wil gaan naar een nieuw racenummer. Hoe werken deze racenummers precies in de Formule 1?
Als Max nu 4 kiest? Lando wordt volgend jaar geen kampioen, en Max ook niet. Dan is het wel een leuke troll.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
Waarom de keuze van Lando Norris gevolgen heeft voor Max Verstappen: Nederlander jaagt weer op nummer 3 (of 69)
[..]
De rest van het verhaal klopt geloof ik wel..
maar de keuze van Lando heeft geen gevolgen voor Max.
hardop gelachen, dank je welquote:Op woensdag 10 december 2025 17:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als Max nu 4 kiest? Lando wordt volgend jaar geen kampioen, en Max ook niet. Dan is het wel een leuke troll.
Of mag dat ook niet?
nee, nummers zijn sowieso 2 jaar vast nadat iemand stopt. en in geval dat de kampioen nummer 1 kiest zal het helemaal niet mogelijk zijn want de rijder is nog aanwezig.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als Max nu 4 kiest? Lando wordt volgend jaar geen kampioen, en Max ook niet. Dan is het wel een leuke troll.
Of mag dat ook niet?
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:32 schreef Jane het volgende:
[..]
hardop gelachen, dank je wel
Maar nee, ben bang dat dat niet toegestaan is.
Bummerquote:Op woensdag 10 december 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, nummers zijn sowieso 2 jaar vast nadat iemand stopt. en in geval dat de kampioen nummer 1 kiest zal het helemaal niet mogelijk zijn want de rijder is nog aanwezig.
Het is ook nog steeds niet zeker of Max nummer 3 kan kiezen want de FIA moet daar nog over beslissen
Lando heeft de keuze gemaakt om kampioen te worden. Daardoor moet Max aan de bak voor een ander startnummerquote:Op woensdag 10 december 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
Waarom de keuze van Lando Norris gevolgen heeft voor Max Verstappen: Nederlander jaagt weer op nummer 3 (of 69)
[..]
De rest van het verhaal klopt geloof ik wel..
maar de keuze van Lando heeft geen gevolgen voor Max.
Het is absurd dat ze nog rijden op die motogp baanquote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan een bandenleverancier die niet wil dat je langer dan 25 rondjes op de band gaat rijden...
De matige banden zijn een bewuste keuze. Ze kunnen prima banden maken die de hele race mee gaan, maar dan wordt het pas echt saaiquote:Op woensdag 10 december 2025 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo is bijvoorbeeld minder brandstof meenemen en vervolgens lift-en-coast inzetten sneller dan alle rondjes volgas zoals ooit door Rosberg vermeld. Maar ja dat is iets wat je niet voorkomt, misschien tenzij ze tanken mid race weer toestaan.
Ik denk dat de grootste beperking de banden is. Hoe beter je een auto maakt die goed voor de banden is, hoe beter je performance in de race. Dus misschien zijn de banden gewoon een te grote factor in de sport.
In theorie kan dat op veel circuits al met de harde band, maar dat zou het inderdaad dodelijk saai maken.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
De matige banden zijn een bewuste keuze. Ze kunnen prima banden maken die de hele race mee gaan, maar dan wordt het pas echt saai
De hele race full push kunnen gooien op de banden is toch leuker? Want nu is een groot aspect van deze sport hoe goed de auto voor de banden isquote:Op donderdag 11 december 2025 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
De matige banden zijn een bewuste keuze. Ze kunnen prima banden maken die de hele race mee gaan, maar dan wordt het pas echt saai
Dan geen pitsstops meer? Is toch saai manquote:Op donderdag 11 december 2025 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De hele race full push kunnen gooien op de banden is toch leuker? Want nu is een groot aspect van deze sport hoe goed de auto voor de banden is
Allemaal oud nieuws wat al ontkracht is.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:47 schreef THEFXR het volgende:
Ik lees vandaag weer overal dat GP gaat stoppen als race engineer van Max, hij blijft wel bij RB werken.
Geen ideequote:Op donderdag 11 december 2025 21:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dan geen pitsstops meer? Is toch saai man
Klinkt lekker. Echt een beetje vtec’erig.quote:
Een wat scherp geluid...quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Echt een beetje vtec’erig.
Geen beste reclame voor Pirelliquote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu niet nee, ze vertrouwen hun eigen banden nietquote:
Schept niet echt een band.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu niet nee, ze vertrouwen hun eigen banden niet
Aan de lopende band dat geouwehoer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schept niet echt een band.
Pirelli maakt de banden zoals F1 ze vraagt, dan moet je niet om een MotoGP baan met hoge kerbs gaan rijden.quote:
Wat een dwaas!quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
MBS weer met zijn losse handjes hoor
https://www.reddit.com/r/(...)nt_that_to_much_now/
Of ze hebben stiekem een relatie en MBS probeert voorzichtigjes uit de kast te komenquote:
Lekker rauw.quote:
Weet iemand hoe je die kut ai vertaling uit krijgt?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:30 schreef Jane het volgende:
Praatje voor de medewerkers in de fabriek.
Bekijk deze YouTube-video
Openen op youtubequote:Op zaterdag 13 december 2025 09:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe je die kut ai vertaling uit krijgt?
Alles beter dan Zandvoortquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Portimao in 2027 terug op de kalender als vervanger van Zandvoort.
Ik vond dat een heerlijk baantje in Corona tijd
En 2028 ookquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Echt rijders circuit. Hopen dat ze de grond bakken laten liggen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel maar voor 2 jaar, Hermann Tilke is al druk aan het tekenen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fijn dat Portimao de vervanger is, ik vreesde ook al voor een nieuw horror stratencircuit of gesponsord uitje naar de zandbak.
Wat komt er na die twee jaar?quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wel maar voor 2 jaar, Hermann Tilke is al druk aan het tekenen.
Kleurplaatquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat komt er na die twee jaar?
Tracklimit galorequote:
Die tweede baan in Saudi Arabië? Of heeft iemand de illusie dat dan Djedda van de kalender gaat?quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat komt er na die twee jaar?
Audiotrack naar orgineel zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe je die kut ai vertaling uit krijgt?
Lekker nieuwe merch verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:00 schreef Rnie het volgende:
Max schijnt nummer 3 te hebben geclaimd in plaats van 33.
https://www.reddit.com/r/formula1/s/fDwY5kNxZN
Van concurrent van Toto Wolff naar klant van Toto Wolff.quote:
Ze is in ieder geval niet Australisch. Over 2025 schat ik zowel Max als Lando hoger in dan Piastri.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heeft Bernie Collins gezopen?
Russell mogelijk ook welquote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeis in ieder geval niet Australisch. Over 2025 schat ik zowel Max als Lando hoger in dan Piastri.
Eindelijkquote:Verder heeft Max de harten veroverd van Sky Sports![]()
Zelfs Sainz schat ik ook nog wel hoger in dan Piastri. Met een Williams 2x podium halen is gewoon superprestatie.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell mogelijk ook wel
[..]
Eindelijk
mwah, Sainz had een slechte seizoensstart. Daardoor komt hij imo onder Piastri terechtquote:Op donderdag 18 december 2025 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs Sainz schat ik ook nog wel hoger in dan Piastri. Met een Williams 2x podium halen is gewoon superprestatie.
Mwah, eerder voor Bernadetje die dronken haar lijst heeft ingevuld.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor Lando dit.
Wat het ook moge zijn, ik wil er ook wat van proberen!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heeft Bernie Collins gezopen?
En zo denk ik dat veel teams en de fans wel tevreden zijn over het afgelopen seizoen. Met uitzondering van Ferrari dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heeft Max de harten veroverd van Sky Sports
Ze hadden nooit Sainz moeten omruilen voor Hamilton.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En zo denk ik dat veel teams en de fans wel tevreden zijn over het afgelopen seizoen. Met uitzondering van Ferrari dan.
Jammer dat ze Lewis op #47 hebben gezet ipv #44quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat het ook moge zijn, ik wil er ook wat van proberen!
[ afbeelding ]
In Autosports' Top 50 jaarlijstje, over alle raceklasses heen, komt Norris er nog bekaaider vanaf: Plek 6.
Het zal hem natuurlijk worst wezen, hij heeft die prijs.
Dat was niet hun enige probleem.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden nooit Sainz moeten omruilen voor Hamilton.
Wel het grootste. Sainz is iemand die met zijn input het team naar voren helpt. Dat zag je bij Mclaren, bij ferrari ook en nu bij Williams ook. Hamilton heeft die kwaliteit gewoonweg niet. Ik denk dat ze wel enige spijt van die ruil hebben.quote:
Nee niet het grootste, de auto was om te beginnen niet goed genoeg, dat die met Sainz misschien wel meer zou verbeteren kan ik in meekomen, maar je moet in de basis wel een goeie auto hebben, want van slecht naar minder slecht is nog steeds slecht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wel het grootste. Sainz is iemand die met zijn input het team naar voren helpt. Dat zag je bij Mclaren, bij ferrari ook en nu bij Williams ook. Hamilton heeft die kwaliteit gewoonweg niet. Ik denk dat ze wel enige spijt van die ruil hebben.
en de rode lijn boven en links van de 1 is een Fquote:
Tsja, zolang alle neuzen bij Ferrari niet dezelfde kant op staan gaat het voorlopig niets wordenquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En zo denk ik dat veel teams en de fans wel tevreden zijn over het afgelopen seizoen. Met uitzondering van Ferrari dan.
Eens, dit was echt een prachtig ding.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Zat een video te kijken waar de Ferrari van 2008 en 2017 met elkaar vergeleken werden.
Godverdomme wat mis ik die prachtige auto's van toen
Eigenlijk heb ik nooit zo’n relaxed interview gezien met bijv. en m.n. Lewis Hamilton.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:29 schreef Jane het volgende:
"You can sleep when you're dead" - Max Verstappen 2025
Ik zal het alvast in m'n oren knopen voor begin maart in Melbourne.![]()
Heerlijk hoe Max er in staatquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:29 schreef Jane het volgende:
"You can sleep when you're dead" - Max Verstappen 2025
Ik zal het alvast in m'n oren knopen voor begin maart in Melbourne.![]()
can't believe itquote:
Vond ik wel interessant... klaagt dat ze veel harder haar best moest doen om haar positie te bereiken omdat ze vrouw is en dan gaat ze uitgerekend in S-A aan de slag...quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Ach Dubbelman
https://nos.nl/artikel/25(...)ond-van-saudi-arabie
Gaat voor het grote geld in de zandbak
Money talks.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:38 schreef gbm het volgende:
[..]
Vond ik wel interessant... klaagt dat ze veel harder haar best moest doen om haar positie te bereiken omdat ze vrouw is en dan gaat ze uitgerekend in S-A aan de slag...![]()
Je kunt het ook omdraaien. Ze willen haar kennelijk in SA omdat ze goed is in haar werk. Dat is dan ergens toch ook wel een mooie manier om te laten zien dat vrouwen ook in de autosport wereld kennelijk iets unieks kunnen?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:38 schreef gbm het volgende:
[..]
Vond ik wel interessant... klaagt dat ze veel harder haar best moest doen om haar positie te bereiken omdat ze vrouw is en dan gaat ze uitgerekend in S-A aan de slag...![]()
Ik ben 100% ervan overtuigd dat ze geschikt is, mijn twijfels zijn voornamelijk richting SA... Tot nu toe heb ik nog niks gezien wat mij ervan overtuigd dat SA ook maar ene 'fuck' geeft om vrouwen in de sport in welke vorm dan ook.... leve de sport washing...quote:Op donderdag 25 december 2025 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien. Ze willen haar kennelijk in SA omdat ze goed is in haar werk. Dat is dan ergens toch ook wel een mooie manier om te laten zien dat vrouwen ook in de autosport wereld kennelijk iets unieks kunnen?
Wellicht gaat het haar alleen om het geld, dat kan ik niet beoordelen. Maar voor de positie van vrouwen in SA zijn dit soort aanstellingen gewoon goed.
Enkel een gerucht zoals ik het lees.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens The Race kan Gianpiero Lambiase een hoge positie bij Aston Martin krijgen en zijn er in de afgelopen weken gesprekken gevoerd. Mogelijk gaat het om de rol van teambaas of CEO bij het raceteam uit Silverstone ...
https://www.the-race.com/(...)artin-switch-target/
Van een doorgaans vrij hoog geachte bron. Waarmee ik in dit geval op de website doel. Dus dat hoeft niet per se zomaar een luttel gerucht te zijn in dat opzicht.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkel een gerucht zoals ik het lees.
Is ook een mooie functie als het waar is, begrijpelijk als hij dat zou overwegen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van een doorgaans vrij hoog geachte bron. Waarmee ik in dit geval op de website doel. Dus dat hoeft niet per se zomaar een luttel gerucht te zijn in dat opzicht.
Snap het ook wel na tien jaar aan de lijn te hangen met Max. Als die denkt dat die nog meer kan dan die dan moet die de kans zeker aangrijpen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een mooie functie als het waar is, begrijpelijk als hij dat zou overwegen.
Hij doet toch al veel meer dan een aan 1 coureur gebonden engineer, maar dit is nog wel weer een (grote) stap verder met ditto salaris, daarin zal hij bij RBR door die budget cap regels niet veel verder kunnen groeien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap het ook wel na tien jaar aan de lijn te hangen met Max. Als die denkt dat die nog meer kan dan die dan moet die de kans zeker aangrijpen.
Hij had een dubbelfunctie, als engineer van max en volgens mij nog een andere leidinggevende functie. Met ingang van dit jaar dacht ik. Of vorig jaar. Dus hij wil duidelijk hogerop klimmen naar het management. Mocht het geplaatste nieuwsbericht waar zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet toch al veel meer dan een aan 1 coureur gebonden engineer, maar dit is nog wel weer een (grote) stap verder met ditto salaris, daarin zal hij bij RBR door die budget cap regels niet veel verder kunnen groeien.
Het is/was natuurlijk een manier om hem aan RBR te binden, maar op een gegeven moment zijn die opties ook op en als dan een AMR komt met de geldbuidel, brengt dat wel iemand op z'n minst aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had een dubbelfunctie, als engineer van max en volgens mij nog een andere leidinggevende functie. Met ingang van dit jaar dacht ik. Of vorig jaar. Dus hij wil duidelijk hogerop klimmen naar het management. Mocht het geplaatste nieuwsbericht waar zijn.
Plus dat niemand echt weet wat er prive speelt waardoor hij misschien die extra zakgeld wel kan gebruiken, of er in een nieuwe functie mogelijk een andere werk/prive balans mogelijk is die nu beter past.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is/was natuurlijk een manier om hem aan RBR te binden, maar op een gegeven moment zijn die opties ook op en als dan een AMR komt met de geldbuidel, brengt dat wel iemand op z'n minst aan het twijfelen.
Zo ongeloofwaardig is het toch niet? Ik verwacht niet dat een platform als The Race iets zomaar uit zijn duim zuigt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is ook nog niet door veel andere media of sites opgepakt. Dus een korreltje zout is aan te raden.
Inmiddels wel, zijn vriendin( of was het vrouw) heeft borstkanker :S. Dan snap ik wel die emotionele bui aan het eind van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Plus dat niemand echt weet wat er prive speelt waardoor hij misschien die extra zakgeld wel kan gebruiken, of er in een nieuwe functie mogelijk een andere werk/prive balans mogelijk is die nu beter past.
En dan switcht de man van werkgever en grotere en meerdere verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Inmiddels wel, zijn vriendin( of was het vrouw) heeft borstkanker :S. Dan snap ik wel die emotionele bui aan het eind van het seizoen.
Niet alleen voor het geld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan switcht de man van werkgever en grotere en meerdere verantwoordelijkheden.
Goh, zou ik ook doen. Want geld!
Voor de meerdere en grotere verantwoordelijkheid?quote:
Als dat zijn ambitie is. En misschien dan ook wel wat meer thuis kan zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de meerdere en grotere verantwoordelijkheid?
Kan een man echt erbij doen als de vrouw dan even de chemo en radiotherapie erbij doet.
Toe maar. Zo’n mooie kans komt nooooit meer voorbij.
/s
Je kunt niet in iemands portemonnee of toekomstplannen kijken. Misschien kan hij met die baan over een paar jaar wel met pensioen en is dat hoe hij zijn toekomst ziet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan switcht de man van werkgever en grotere en meerdere verantwoordelijkheden.
Goh, zou ik ook doen. Want geld!
Het blijven geruchten over deze overstap, maar hij was 2 races afwezig afgelopen jaar en waarschijnlijk ook wel wat tijd voor en na die races, misschien is z'n partner toen al behandeld. Ik heb geen idee hoe dat werkt qua behandelingen, dat hangt natuurlijk ook van de ernst af.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de meerdere en grotere verantwoordelijkheid?
Kan een man echt erbij doen als de vrouw dan even de chemo en radiotherapie erbij doet.
Toe maar. Zo’n mooie kans komt nooooit meer voorbij.
/s
Schijnbaar gaat het goed naar omstandigheden maar het einde is nog niet in zicht.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijven geruchten over deze overstap, maar hij was 2 races afwezig afgelopen jaar en waarschijnlijk ook wel wat tijd voor en na die races, misschien is z'n partner toen al behandeld. Ik heb geen idee hoe dat werkt qua behandelingen, dat hangt natuurlijk ook van de ernst af.
Helmut ook naar Aston?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:38 schreef Tijn het volgende:
Honda naar Aston, Newey naar Aston, GP naar Aston... kwestie van tijd voordat Max daar ook zit
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.
Maar ik waardeer de hoge achting van George megaDe enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
Wel ook wat minder druk dan Lando en Oscar. Ik denk dat George in dat opzicht wel redelijk vrijelijk zijn gang kon gaan. Rijdersfouten eigenlijk bijna geen. George's grootste gebrek was af en toe wat mindere kwaliperformance. En strategisch was het niet altijd briljant.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.
Voor mij was Russel. ondanks dat ik echt een grafhekel aan zijn backstabbende britse manier van doen heb, de beste rijder na Verstappen. Met die Mclaren had het halve veld vooraan gereden, met die Mercedes kwan het veel meer op kwaliteit aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.
Maar ik waardeer de hoge achting van George megaDe enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
deze eindelijk even helemaal gekeken... leukquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |