Wat komt er na die twee jaar?quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wel maar voor 2 jaar, Hermann Tilke is al druk aan het tekenen.
Kleurplaatquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat komt er na die twee jaar?
Tracklimit galorequote:
Die tweede baan in Saudi Arabië? Of heeft iemand de illusie dat dan Djedda van de kalender gaat?quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat komt er na die twee jaar?
Audiotrack naar orgineel zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe je die kut ai vertaling uit krijgt?
Lekker nieuwe merch verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:00 schreef Rnie het volgende:
Max schijnt nummer 3 te hebben geclaimd in plaats van 33.
https://www.reddit.com/r/formula1/s/fDwY5kNxZN
Van concurrent van Toto Wolff naar klant van Toto Wolff.quote:
Ze is in ieder geval niet Australisch. Over 2025 schat ik zowel Max als Lando hoger in dan Piastri.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heeft Bernie Collins gezopen?
Russell mogelijk ook welquote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeis in ieder geval niet Australisch. Over 2025 schat ik zowel Max als Lando hoger in dan Piastri.
Eindelijkquote:Verder heeft Max de harten veroverd van Sky Sports![]()
Zelfs Sainz schat ik ook nog wel hoger in dan Piastri. Met een Williams 2x podium halen is gewoon superprestatie.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell mogelijk ook wel
[..]
Eindelijk
mwah, Sainz had een slechte seizoensstart. Daardoor komt hij imo onder Piastri terechtquote:Op donderdag 18 december 2025 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs Sainz schat ik ook nog wel hoger in dan Piastri. Met een Williams 2x podium halen is gewoon superprestatie.
Mwah, eerder voor Bernadetje die dronken haar lijst heeft ingevuld.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor Lando dit.
Wat het ook moge zijn, ik wil er ook wat van proberen!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heeft Bernie Collins gezopen?
En zo denk ik dat veel teams en de fans wel tevreden zijn over het afgelopen seizoen. Met uitzondering van Ferrari dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heeft Max de harten veroverd van Sky Sports
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |