Ze hadden nooit Sainz moeten omruilen voor Hamilton.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En zo denk ik dat veel teams en de fans wel tevreden zijn over het afgelopen seizoen. Met uitzondering van Ferrari dan.
Jammer dat ze Lewis op #47 hebben gezet ipv #44quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat het ook moge zijn, ik wil er ook wat van proberen!
[ afbeelding ]
In Autosports' Top 50 jaarlijstje, over alle raceklasses heen, komt Norris er nog bekaaider vanaf: Plek 6.
Het zal hem natuurlijk worst wezen, hij heeft die prijs.
Dat was niet hun enige probleem.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden nooit Sainz moeten omruilen voor Hamilton.
Wel het grootste. Sainz is iemand die met zijn input het team naar voren helpt. Dat zag je bij Mclaren, bij ferrari ook en nu bij Williams ook. Hamilton heeft die kwaliteit gewoonweg niet. Ik denk dat ze wel enige spijt van die ruil hebben.quote:
Nee niet het grootste, de auto was om te beginnen niet goed genoeg, dat die met Sainz misschien wel meer zou verbeteren kan ik in meekomen, maar je moet in de basis wel een goeie auto hebben, want van slecht naar minder slecht is nog steeds slecht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wel het grootste. Sainz is iemand die met zijn input het team naar voren helpt. Dat zag je bij Mclaren, bij ferrari ook en nu bij Williams ook. Hamilton heeft die kwaliteit gewoonweg niet. Ik denk dat ze wel enige spijt van die ruil hebben.
en de rode lijn boven en links van de 1 is een Fquote:
Tsja, zolang alle neuzen bij Ferrari niet dezelfde kant op staan gaat het voorlopig niets wordenquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En zo denk ik dat veel teams en de fans wel tevreden zijn over het afgelopen seizoen. Met uitzondering van Ferrari dan.
Eens, dit was echt een prachtig ding.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Zat een video te kijken waar de Ferrari van 2008 en 2017 met elkaar vergeleken werden.
Godverdomme wat mis ik die prachtige auto's van toen
Eigenlijk heb ik nooit zo’n relaxed interview gezien met bijv. en m.n. Lewis Hamilton.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:29 schreef Jane het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"You can sleep when you're dead" - Max Verstappen 2025
Ik zal het alvast in m'n oren knopen voor begin maart in Melbourne.![]()
Heerlijk hoe Max er in staatquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:29 schreef Jane het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"You can sleep when you're dead" - Max Verstappen 2025
Ik zal het alvast in m'n oren knopen voor begin maart in Melbourne.![]()
can't believe itquote:
Vond ik wel interessant... klaagt dat ze veel harder haar best moest doen om haar positie te bereiken omdat ze vrouw is en dan gaat ze uitgerekend in S-A aan de slag...quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Ach Dubbelman
https://nos.nl/artikel/25(...)ond-van-saudi-arabie
Gaat voor het grote geld in de zandbak
Money talks.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:38 schreef gbm het volgende:
[..]
Vond ik wel interessant... klaagt dat ze veel harder haar best moest doen om haar positie te bereiken omdat ze vrouw is en dan gaat ze uitgerekend in S-A aan de slag...![]()
Je kunt het ook omdraaien. Ze willen haar kennelijk in SA omdat ze goed is in haar werk. Dat is dan ergens toch ook wel een mooie manier om te laten zien dat vrouwen ook in de autosport wereld kennelijk iets unieks kunnen?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:38 schreef gbm het volgende:
[..]
Vond ik wel interessant... klaagt dat ze veel harder haar best moest doen om haar positie te bereiken omdat ze vrouw is en dan gaat ze uitgerekend in S-A aan de slag...![]()
Ik ben 100% ervan overtuigd dat ze geschikt is, mijn twijfels zijn voornamelijk richting SA... Tot nu toe heb ik nog niks gezien wat mij ervan overtuigd dat SA ook maar ene 'fuck' geeft om vrouwen in de sport in welke vorm dan ook.... leve de sport washing...quote:Op donderdag 25 december 2025 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien. Ze willen haar kennelijk in SA omdat ze goed is in haar werk. Dat is dan ergens toch ook wel een mooie manier om te laten zien dat vrouwen ook in de autosport wereld kennelijk iets unieks kunnen?
Wellicht gaat het haar alleen om het geld, dat kan ik niet beoordelen. Maar voor de positie van vrouwen in SA zijn dit soort aanstellingen gewoon goed.
Enkel een gerucht zoals ik het lees.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens The Race kan Gianpiero Lambiase een hoge positie bij Aston Martin krijgen en zijn er in de afgelopen weken gesprekken gevoerd. Mogelijk gaat het om de rol van teambaas of CEO bij het raceteam uit Silverstone ...
https://www.the-race.com/(...)artin-switch-target/
Van een doorgaans vrij hoog geachte bron. Waarmee ik in dit geval op de website doel. Dus dat hoeft niet per se zomaar een luttel gerucht te zijn in dat opzicht.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkel een gerucht zoals ik het lees.
Is ook een mooie functie als het waar is, begrijpelijk als hij dat zou overwegen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van een doorgaans vrij hoog geachte bron. Waarmee ik in dit geval op de website doel. Dus dat hoeft niet per se zomaar een luttel gerucht te zijn in dat opzicht.
Snap het ook wel na tien jaar aan de lijn te hangen met Max. Als die denkt dat die nog meer kan dan die dan moet die de kans zeker aangrijpen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een mooie functie als het waar is, begrijpelijk als hij dat zou overwegen.
Hij doet toch al veel meer dan een aan 1 coureur gebonden engineer, maar dit is nog wel weer een (grote) stap verder met ditto salaris, daarin zal hij bij RBR door die budget cap regels niet veel verder kunnen groeien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap het ook wel na tien jaar aan de lijn te hangen met Max. Als die denkt dat die nog meer kan dan die dan moet die de kans zeker aangrijpen.
Hij had een dubbelfunctie, als engineer van max en volgens mij nog een andere leidinggevende functie. Met ingang van dit jaar dacht ik. Of vorig jaar. Dus hij wil duidelijk hogerop klimmen naar het management. Mocht het geplaatste nieuwsbericht waar zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet toch al veel meer dan een aan 1 coureur gebonden engineer, maar dit is nog wel weer een (grote) stap verder met ditto salaris, daarin zal hij bij RBR door die budget cap regels niet veel verder kunnen groeien.
Het is/was natuurlijk een manier om hem aan RBR te binden, maar op een gegeven moment zijn die opties ook op en als dan een AMR komt met de geldbuidel, brengt dat wel iemand op z'n minst aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had een dubbelfunctie, als engineer van max en volgens mij nog een andere leidinggevende functie. Met ingang van dit jaar dacht ik. Of vorig jaar. Dus hij wil duidelijk hogerop klimmen naar het management. Mocht het geplaatste nieuwsbericht waar zijn.
Plus dat niemand echt weet wat er prive speelt waardoor hij misschien die extra zakgeld wel kan gebruiken, of er in een nieuwe functie mogelijk een andere werk/prive balans mogelijk is die nu beter past.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is/was natuurlijk een manier om hem aan RBR te binden, maar op een gegeven moment zijn die opties ook op en als dan een AMR komt met de geldbuidel, brengt dat wel iemand op z'n minst aan het twijfelen.
Zo ongeloofwaardig is het toch niet? Ik verwacht niet dat een platform als The Race iets zomaar uit zijn duim zuigt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is ook nog niet door veel andere media of sites opgepakt. Dus een korreltje zout is aan te raden.
Inmiddels wel, zijn vriendin( of was het vrouw) heeft borstkanker :S. Dan snap ik wel die emotionele bui aan het eind van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Plus dat niemand echt weet wat er prive speelt waardoor hij misschien die extra zakgeld wel kan gebruiken, of er in een nieuwe functie mogelijk een andere werk/prive balans mogelijk is die nu beter past.
En dan switcht de man van werkgever en grotere en meerdere verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Inmiddels wel, zijn vriendin( of was het vrouw) heeft borstkanker :S. Dan snap ik wel die emotionele bui aan het eind van het seizoen.
Niet alleen voor het geld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan switcht de man van werkgever en grotere en meerdere verantwoordelijkheden.
Goh, zou ik ook doen. Want geld!
Voor de meerdere en grotere verantwoordelijkheid?quote:
Als dat zijn ambitie is. En misschien dan ook wel wat meer thuis kan zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de meerdere en grotere verantwoordelijkheid?
Kan een man echt erbij doen als de vrouw dan even de chemo en radiotherapie erbij doet.
Toe maar. Zo’n mooie kans komt nooooit meer voorbij.
/s
Je kunt niet in iemands portemonnee of toekomstplannen kijken. Misschien kan hij met die baan over een paar jaar wel met pensioen en is dat hoe hij zijn toekomst ziet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan switcht de man van werkgever en grotere en meerdere verantwoordelijkheden.
Goh, zou ik ook doen. Want geld!
Het blijven geruchten over deze overstap, maar hij was 2 races afwezig afgelopen jaar en waarschijnlijk ook wel wat tijd voor en na die races, misschien is z'n partner toen al behandeld. Ik heb geen idee hoe dat werkt qua behandelingen, dat hangt natuurlijk ook van de ernst af.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de meerdere en grotere verantwoordelijkheid?
Kan een man echt erbij doen als de vrouw dan even de chemo en radiotherapie erbij doet.
Toe maar. Zo’n mooie kans komt nooooit meer voorbij.
/s
Schijnbaar gaat het goed naar omstandigheden maar het einde is nog niet in zicht.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijven geruchten over deze overstap, maar hij was 2 races afwezig afgelopen jaar en waarschijnlijk ook wel wat tijd voor en na die races, misschien is z'n partner toen al behandeld. Ik heb geen idee hoe dat werkt qua behandelingen, dat hangt natuurlijk ook van de ernst af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |