Behandeld of begeleid?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word op het moment echt goed behandeld hoor
Ik snap ook niet waarom de professionele hulp hier continu door sommige users ondermijnt moet worden.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Armani XL het volgende:
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Beidequote:Op woensdag 10 december 2025 17:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Behandeld of begeleid?
(EMDR is behandeling, crisisdienst enzo is begeleiding)
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de professionele hulp hier continu door sommige users ondermijnt moet worden.
Zoals al een keer eerder aangegeven vind ik dat niet alleen kwalijk maar ook gevaarlijk.
Misschien moeten we er maar wat strakker op gaan zitten. Ik wil het topic niet op slot doen, maar mensen moeten oppassen met het advies dat ze geven. Anders hebben we geen andere keuze.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de professionele hulp hier continu door sommige users ondermijnt moet worden.
Zoals al een keer eerder aangegeven vind ik dat niet alleen kwalijk maar ook gevaarlijk.
Deze mag ook wel standaard in de OPquote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Armani XL het volgende:
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Goeie, gaan we regelenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Deze mag ook wel standaard in de OP
Ik waardeer jou enormquote:Op woensdag 10 december 2025 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Prima. Ik hou me verder wel afzijdig dan.
Lieve CotS, ik geloof in jou. Mijn intenties waren goed, maar blijkbaar niet gewaardeerd. Sorry
Nee joh, maar je behandelaars heb je een (goede) band mee en kennen je ook het beste.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zal beter letten op wat en hoe ik dingen deel
De afgelopen dagen waren heftig en dat moet ik niet ik hier zo neerplempen
Sorry daarvoor
Er wordt goed voor me gezorgd en vanaf nu is "slecht gaan zwijgen" en na de hand een update geven
Mijn excuses
Sorry, dit is gewoon een enorme trigger voor mij. Ik blijf je volgen, maar zal even niet meer reageren.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik waardeer jou enorm
Sorrywil je niet dat gevoel geven...
Knuffel
Begrijp ik lieverdquote:Op woensdag 10 december 2025 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, dit is gewoon een trigger voor mij. Ik blijf je volgen, maar zal even niet meer reageren.
Nogmaals, ik geloof in jou. Veel liefde en kracht gewenst
SORRYquote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Er wordt goed voor me gezorgd en vanaf nu is "slecht gaan zwijgen" en na de hand een update geven
Mijn excuses
Jij hebt niets fout gedaan hierquote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Mijn excuses
Ditquote:Op woensdag 10 december 2025 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
SORRY
Niks daarvan.
Jouw topic. Om te spuien. Te delen.
Weet je, iedereen heeft hier de beste intenties.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Mijn excuses
Eindelijk word dit eens gepost. Hulde!quote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Armani XL het volgende:
[warning]
CotS, volgens mij wordt er nergens gezegd dat jij niet gewoon je dingen mag "neerplempen" en ging de opmerking vooral over de adviezen die worden gegeven.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Mijn excuses
kom je nog bondgenoten kijken?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word op het moment echt goed behandeld hoor
Een bed zou leuk zijn
En als dat niet kan heb ik een heel strak schema. Iets met tijd heelt alle wonden en deze ook zegt iedereen
En ik ben veilig nu
En moe, heel erg moe
Vanavond televisie en lezen
23.00 naar bed en 8.00 op. Dan fiets ik direct met de kerstkaarten naar de Albert Hein. Om half elf weer begeleider
Nu onderuit met een boek en moe zijn...
Hopelijk lukt morgen haken een beetje
heel goed verwoordquote:Op woensdag 10 december 2025 19:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
CotS, volgens mij wordt er nergens gezegd dat jij niet gewoon je dingen mag "neerplempen" en ging de opmerking vooral over de adviezen die worden gegeven.
Je hebt hulpverlening, dus "wij" hier in het topic hoeven niet de hulpverlener uit te hangen.
Wij mogen wel luisteren en je een hart onder de riem steken, volgens mij is dat de strekking zo'n beetje.
Dus blijf vooral van je afschrijven als je daar behoefte aan hebt.
Sterkte!
Nee nee nee, jij moet niet beter opletten. Je hoeft zelfs helemaal niet op te letten hoe en wat je hier schrijft.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Mijn excuses
Zeg maar gewoon "Dank jullie welquote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet even niet wat ik moet zeggen![]()
quote:Op woensdag 10 december 2025 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
De zon kan niet alle dagen schijnen, maar hij is er wel altijd, ook al is het een tijdje bewolkt.
(Boh dat laatste klinkt wel een beetje als een tegeltje tegen de muur, maar toch )
vind het wel een prachtig R en P tegeltje eigenlijkquote:
Geen paniek, het is pas over 2 weken Kerstquote:Op donderdag 11 december 2025 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie,
net een gesprek met de psychiater gehad (nu pas, vind het wel slecht)
ze proberen het nog een keer
Mocht het vandaag hem niet worden, zeg ik laat maar. Dat elke dag een nee horen is denk ik slecht voor me
Het voelt (klopt niet, is maar een gevoel) dat ik niet uitmaak en dat gevoel wordt elke dat bevestigd
moet even denken hoe ik dat met de kerstkaarten ga doen... want ik zie vandaag de winkel echt niet meer zitten
Misschien lukt het morgen direct na de psycholoog door, maar dat zien we dan wel weer
Mocht het jou niet lukken is er vast wel iemand die ze voor jou even bij een postnl punt in de bus binnen kan doen toch ? (buren, vrienden of mogeijk iemand van je behandelaars)quote:Op donderdag 11 december 2025 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie,
net een gesprek met de psychiater gehad (nu pas, vind het wel slecht)
ze proberen het nog een keer
Mocht het vandaag hem niet worden, zeg ik laat maar. Dat elke dag een nee horen is denk ik slecht voor me
Het voelt (klopt niet, is maar een gevoel) dat ik niet uitmaak en dat gevoel wordt elke dat bevestigd
moet even denken hoe ik dat met de kerstkaarten ga doen... want ik zie vandaag de winkel echt niet meer zitten
Misschien lukt het morgen direct na de psycholoog door, maar dat zien we dan wel weer
Goed nieuwsquote:
Fijn. Misschien daar inpandig ook een brievenbus ? (dat zou mooi zijn).quote:
Dat is goed nieuwsquote:
Zowel de psychiater van mijn normale begeleiding alswel van de kliniek waren er niet zo enthousiast over dat ik in een week twee TS-pogingen had gedaan en dat zij dat niet wistenquote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef qltel het volgende:
Dat ging snel ineens! Maar dat komt vast wel goed, jij slaat je er wel doorheen. Wordt vooral rustig en houd ons op de hoogte.
Dank je welquote:Op donderdag 11 december 2025 16:29 schreef Nijna het volgende:
Fijn dat er een plekje voor je is, hopelijk gaat dit dan de nodige rust brengen.
Blijf vooral schrijven als je de behoefte voelt, mag over alles
Ik ben blij voor je, hopelijk zorgt het voor meer rustquote:Op donderdag 11 december 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zowel de psychiater van mijn normale begeleiding alswel van de kliniek waren er niet zo enthousiast over dat ik in een week twee TS-pogingen had gedaan en dat zij dat niet wisten
Bij mijn melden van de vraag voor een Time-Out had er direct een psychiater geraadpleegd worden, dan had ik veel sneller een bed gekregen
Ware het niet, waar mensen werken worden fouten gemaakt en dit was een foutje. Gelukkig is het voor de kerst gelukt en krijg ik wat meer hulp
Hele dikke warme knuffelquote:Op donderdag 11 december 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb de hele dag nog niks gegeten of gedronken
Net een kopje thee gemaakt, maar ik begin het wel te voelen.
En super moe
quote:Op donderdag 11 december 2025 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel,
inmiddels geïnstalleerd. Even proberen rustig te worden. Kopje thee gezet, WiFi gevonden
Pak je rust Cotsquote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even de verpleging onder het snot en de tranen gesmeerd
Mijn moeder wil kerst overslaan. Moet haar even de komende dagen uitleggen dat kerst goed voor me is
En ik voel me een faalhaas
En ik voel me fysiek niet lekker (hoofdpijn) en moe
Over tweeënhalf uur ga ik lekker slapen. Dadelijk ook lekker lezen denk ik... als dat lukt
Kerst is nog ver weg, nu niet aan denkenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even de verpleging onder het snot en de tranen gesmeerd
Mijn moeder wil kerst overslaan. Moet haar even de komende dagen uitleggen dat kerst goed voor me is
En ik voel me een faalhaas
En ik voel me fysiek niet lekker (hoofdpijn) en moe
Over tweeënhalf uur ga ik lekker slapen. Dadelijk ook lekker lezen denk ik... als dat lukt
Met huilen is niks mis hequote:Op vrijdag 12 december 2025 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zat net even in de AT (activiteiten therapie), een soort bezigheidsgebeuren. Dat trok ik niet. En de radio en mensen die praten en dingen moeten doen...
Nu op mezelf bezig. Heb een haakwerkje bij me. Na de lunch vraag ik even een gesprek aan bij de verpleging.
Ik wil huilen...
Iemand aan de mouw trekken hèquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Kan geen gedachte aan elkaar rijgen, prikkels en drukte van schreeuwende stemmen en hoofdpijn
Net een half pammetje genomen. Over twee uur mijn avondmedicatie en dan lekker lang douchen en naar bed. Heb helemaal geen zin in douchen... Misschien doe ik dat morgenochtend. Alleen zou nu eigenlijk ook moeten
Mijn telefoon net weggelegd. Alleen even mijn laptop en thee. Lezen wil ook niet lukken. En haken ook niet
Zo irritant dit en iedereen zegt dan dat ik daarvoor hier ben, ja, maar dat maakt het niet minder stom
Krijg je ook nog andere medicatie dan pammetjes?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Kan geen gedachte aan elkaar rijgen, prikkels en drukte van schreeuwende stemmen en hoofdpijn
Net een half pammetje genomen. Over twee uur mijn avondmedicatie en dan lekker lang douchen en naar bed. Heb helemaal geen zin in douchen... Misschien doe ik dat morgenochtend. Alleen zou nu eigenlijk ook moeten
Mijn telefoon net weggelegd. Alleen even mijn laptop en thee. Lezen wil ook niet lukken. En haken ook niet
Zo irritant dit en iedereen zegt dan dat ik daarvoor hier ben, ja, maar dat maakt het niet minder stom
Ja was wel lekker en nu voel ik me ook beter over mezelfquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Douchen vind ik vaak wel prettig als ik me minder voel ook al heb ik er net zoals jij geen zin in
Doe ikquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand aan de mouw trekken hè
Als je er niet uit komt
Ja hoor, een hele rits. Die pammetjes zijn even voor nuquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Krijg je ook nog andere medicatie dan pammetjes?
Douchen helpt, blijkt maar weer.. Goede dag vandaag!quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was wel lekker en nu voel ik me ook beter over mezelf
Niet te hard hè, het is niet de bedoeling dat je iemand in z'n hempie zetquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:31 schreef Iceage het volgende:
https://i.postimg.cc/jdMvWYDV/il-600x600-5901209348-p094.avif
ik doe wat niet goedeven uitzoeken hoe plaatsen afbeelding nu werkt. kennelijk is er wat veranderd.
[ afbeelding ]
Fijn dat jij je ei kwijt kuntquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even lekker zitten praten. Kwam met een hele berg chaos die kant op en hij heeft de drukte heel subtiel uit mijn hoofd gepraat. Hele lieve vpk die me echt kent en die ook echt even de tijd voor me nam
Ik voel me gezien
Daarna kwam een een mede-patiënt naar me toe die kapster is en zei dat ik "zulk mooi haar" heb. Dat voelt ook wel fijn. Zelf vind ik mezelf absoluut niet mooi, dan is het wel leuk zoiets te horen
Om twee uur bezoek,tot die tijd even rusten. Ben best moe in mijn hoofd en overprikkeld van mezelf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Rustig aan doen meid en heel veel sterktequote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps, een preek over grenzen herkennen en aangeven
Spanningshoofdpijn en overprikkeld en moe en ingestort
Alleen kreeg ik een preek bij de paracetamol
Nu rustig worden
Dan geef je dat terug aan je behandelaars.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps, een preek over grenzen herkennen en aangeven
Spanningshoofdpijn en overprikkeld en moe en ingestort
Alleen kreeg ik een preek bij de paracetamol
Nu rustig worden
Van mij ook eentjequote:
tis toch heel begrijpelijk dat jij je eigen huisje mist en toch blij bent dat je daar bentquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief en ik knuffel lekker mee
En ik ben net bij de vpk geweest met "ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar ik kan niet landen" en toen kreeg ik de horen dat het geen kwestie van schuld is
Sowieso noem ik zoiets een "preek", maar ik ervaar het niet negatief. Het is gewoon een gesprekje over onhandig gedrag. En geen grenzen aangeven bij vrienden is gewoon onhandig gedrag. Want nu ben ik helemaal druk en raar in mijn hoofd
Ik ben heel blij dat ik een bed heb gekregen, maar ik baal wel van het hier zijn. In de zin van stom dat ik het niet zelfstandig kan en een beetje mijn eigen huisje missen. Ik heb de hulp en begeleiding hier echt nodig, en ik ben dankbaar, maar thuis...
Straks even De Bondgenoten kijken, dan lekker douchen en door met WIDM
Daarna zie ik wel weer verder. Heb even een berg watten in mijn hoofd zitten
edit: misschien stel ik het douchen even uit. Ben zo moe, en dat gedoe...
Daarom meer knuffelsquote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het grote knuffeltopic
Vandaag gaat aardig. Mijn crisisplan heb ik in elkaar en is goedgekeurd
Wel paniekerig en verdrietig.
Beetje heimwee, maar dat hoort erbij.
Dinsdag komt mijn moeder op bezoek
Dadelijk even een broodje eten (lunch na de groep, wil niet aan tafel met hen) en dan zien we wel weer verder.
Het is niet mijn beste dag iig
Vandaar meer knuffels voor je!quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het grote knuffeltopic
Vandaag gaat aardig. Mijn crisisplan heb ik in elkaar en is goedgekeurd
[...]
Het is niet mijn beste dag iig
Wat een lieve fotoquote:Op zondag 14 december 2025 13:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Vandaar meer knuffels voor je!
[ link | afbeelding ]
(dat ben jij..)
AI denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |