Straks lekker douchen helpt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
En waarom hebben ze me niet genoeg pam gegegeven
Ben zo gefrustreerd
Zo maar eerst de reguliere meds
De crisisdienst vertrouw ik niet meer
Je hebt ook nog pmdd, soort pms in het kwadraat zeg maar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Pms is niet alleen een grapje voor mannen die hun vrouw haten.
Ikzelf merk ook altijd een enorme dip in gemoed net voor ongesteldheid waar ik enorm somber ben en het allemaal niet meer zie zitten enzo.
Top!quote:Op woensdag 10 december 2025 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ben laat wakker geworden, half elf... Werd wakker gebeld, nog geen plek
Ik geloof ook niet meer in die plek
Ik gedij het beste op strakke planningen.
Van uur tot uur staat beschreven wat ik moet doen
En ik MOET om half elf naar bed en acht uur het nest uit
Ik zie extreem tegen de boodschappen op. Naar buiten, naar de winkel, postbedrijf moeten spreken... ik raak al in paniek door de gedachte
Stomme kerstkaarten... Hoe moet een mens dit oplossen
Goed bezig!,quote:Op woensdag 10 december 2025 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is nu per uur kijken
Kijk op klok, kijk op rooster, uitvoeren
en ik stop met uitstellen. Begeleider weg, ik naar de winkel en die kaarten posten
Heel goed, een rooster geeft vastigheid! En als je naar de winkel bent geweest en die kaarten hebt gepost heb je dat alvast gehad.. Doen dus!quote:Op woensdag 10 december 2025 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is nu per uur kijken
Kijk op klok, kijk op rooster, uitvoeren
en ik stop met uitstellen. Begeleider weg, ik naar de winkel en die kaarten posten
Waarom praat je altijd zo negatief over jezelfquote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even een gevalletje van niet zo amar een loser, maar een dubbel loser
Ik heb helemaal een stappenplan voor de winker gemaakt, kan niet. DHL en PostNL komen. De laatste kerstcadeaus. Dus morgenochtend. Punt
Wat Droopie zegt. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom praat je altijd zo negatief over jezelf
Straks ga je er nog zelf in geloven ook nog. En dat is totaal niet nodig.
Dit!!!quote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom praat je altijd zo negatief over jezelf
Straks ga je er nog zelf in geloven ook nog. En dat is totaal niet nodig.
Je intentie was perfect; stappenplan en actiequote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb helemaal een stappenplan voor de winker gemaakt, kan niet. DHL en PostNL komen. De laatste kerstcadeaus. Dus morgenochtend. Punt
Je bent geen loser en zeker geen dubbele loserquote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is een plan, een leidraad, een houvast.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je bent echt absoluut geen loser. Hoe moeilijk ook, je moet echt van dat negatieve zelfbeeld af.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Armani XL op 10-12-2025 17:06:49 (TS heeft professionals waar ze kan aankloppen) ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent echt absoluut geen loser. Hoe moeilijk ook, je moet echt van dat negatieve zelfbeeld af.
Wat je, naar mijn mening, wel bent is puur, te goed voor deze wereld en gebroken maar enorm sterk. En ik begrijp het volledig dat je dat nu niet zo voelt, maar jeetje meis, bestond de wereld maar alleen uit mensen zoals jij, dan zou er geen oorlog zijn.
Jammer dat er geen plek is. Dat is mega urgent.
Je bent er gelukkig nog, dat geeft alleen maar weer aan hoe ongelooflijk sterk je bent. En tot nu toe doe je het vrijwel volledig op eigen kracht! Besef je alsjeblieft dat dat echt enorm sterk is!Ik begrijp niet wat er fout was aan mijn post. Ik begrijp uiteraard dat er professionals zijn die haar begeleiden, maar ik heb gewoon mijn vraagtekens bij of ze inzien hoe urgent het is. Is dat fout? Sorry dan. Wist niet dat dat tegen de policy van FOK! ingingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |