Geniet ervan enquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lig nu lekker onder een dekentje televisie te kijken
Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lig nu lekker onder een dekentje televisie te kijken
Mag ik vragen op wat voor een manier het je versterkt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ongesteld geworden. Hihihahahoho voor alle mannen. Alleen het versterkt mij enorm in dit soort situaties
Door je hormonen ben je al heel gevoelig/onstabielquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik vragen op wat voor een manier het je versterkt?
Dat is zo, ik vroeg me af of dat voor Cots ook zo teltquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door je hormonen ben je al heel gevoelig/onstabiel
En al helemaal als je dan ook nog in een dip zit
( kan is niet voor elke vrouw hetzelfde )
Pms is niet alleen een grapje voor mannen die hun vrouw haten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik vragen op wat voor een manier het je versterkt?
Je bent niet de enige en het is absoluut niet gek hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben er erg gevoelig voor
Mijn echt serieuze TS-en zijn altijd ongesteld gebeurd.
Ik word er verschrikkelijk labiel en naar van
Goed dat je dit weet. Heb je een regelmatige cyclus? Misschien kan je hier met een plannetje (samen met begeleiding) op anticiperen voor de volgende keer?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow dat is iets wat je nu net niet kan gebruikenquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er bij jullie geen HAP?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
En waarom hebben ze me niet genoeg pam gegegeven
Ben zo gefrustreerd
Zo maar eerst de reguliere meds
De crisisdienst vertrouw ik niet meer
Hoeveel had je moeten krijgenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo gefrustreerd
Straks lekker douchen helpt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo gefrustreerd
Je hebt ook nog pmdd, soort pms in het kwadraat zeg maar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Pms is niet alleen een grapje voor mannen die hun vrouw haten.
Ikzelf merk ook altijd een enorme dip in gemoed net voor ongesteldheid waar ik enorm somber ben en het allemaal niet meer zie zitten enzo.
Top!quote:Op woensdag 10 december 2025 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ben laat wakker geworden, half elf... Werd wakker gebeld, nog geen plek
Ik geloof ook niet meer in die plek
Ik gedij het beste op strakke planningen.
Van uur tot uur staat beschreven wat ik moet doen
En ik MOET om half elf naar bed en acht uur het nest uit
Ik zie extreem tegen de boodschappen op. Naar buiten, naar de winkel, postbedrijf moeten spreken... ik raak al in paniek door de gedachte
Stomme kerstkaarten... Hoe moet een mens dit oplossen
Goed bezig!,quote:Op woensdag 10 december 2025 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is nu per uur kijken
Kijk op klok, kijk op rooster, uitvoeren
en ik stop met uitstellen. Begeleider weg, ik naar de winkel en die kaarten posten
Heel goed, een rooster geeft vastigheid! En als je naar de winkel bent geweest en die kaarten hebt gepost heb je dat alvast gehad.. Doen dus!quote:Op woensdag 10 december 2025 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is nu per uur kijken
Kijk op klok, kijk op rooster, uitvoeren
en ik stop met uitstellen. Begeleider weg, ik naar de winkel en die kaarten posten
Waarom praat je altijd zo negatief over jezelfquote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even een gevalletje van niet zo amar een loser, maar een dubbel loser
Ik heb helemaal een stappenplan voor de winker gemaakt, kan niet. DHL en PostNL komen. De laatste kerstcadeaus. Dus morgenochtend. Punt
Wat Droopie zegt. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom praat je altijd zo negatief over jezelf
Straks ga je er nog zelf in geloven ook nog. En dat is totaal niet nodig.
Dit!!!quote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom praat je altijd zo negatief over jezelf
Straks ga je er nog zelf in geloven ook nog. En dat is totaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |