geen bondgenoten vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kleine update
Alles gaat wel hoor
Alles waarvan ik teveel kan innemen is weg
Lig nu een beetje te piekeren over hoe de komende dagen door te komen.
Morgen sowieso goed gesprek erover
Lig nu op de bank te broeien onder een dekentje
Eens met Tengano. Een planning voor vanavond lijkt me belangrijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:41 schreef Tengano het volgende:
Goedzo. Je klinkt helder iig
Misschien kun je het houden bij hoe je planning voor vanavond er uit ziet, en de rest van de week met rust laten.
Kijk maar wat beter voor je voelt.
We duimen voor jequote:Op dinsdag 9 december 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avonden en nachten zinn moeilijk
Begeleider appje weer
Hopelijk mkrgen een passende oplossing
Vanavond gewoon eenvoudig houden misschien.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avonden en nachten zinn moeilijk
Begeleider appje weer
Hopelijk mkrgen een passende oplossing
Geniet ervan enquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lig nu lekker onder een dekentje televisie te kijken
Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lig nu lekker onder een dekentje televisie te kijken
Mag ik vragen op wat voor een manier het je versterkt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ongesteld geworden. Hihihahahoho voor alle mannen. Alleen het versterkt mij enorm in dit soort situaties
Door je hormonen ben je al heel gevoelig/onstabielquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik vragen op wat voor een manier het je versterkt?
Dat is zo, ik vroeg me af of dat voor Cots ook zo teltquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door je hormonen ben je al heel gevoelig/onstabiel
En al helemaal als je dan ook nog in een dip zit
( kan is niet voor elke vrouw hetzelfde )
Pms is niet alleen een grapje voor mannen die hun vrouw haten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik vragen op wat voor een manier het je versterkt?
Je bent niet de enige en het is absoluut niet gek hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben er erg gevoelig voor
Mijn echt serieuze TS-en zijn altijd ongesteld gebeurd.
Ik word er verschrikkelijk labiel en naar van
Goed dat je dit weet. Heb je een regelmatige cyclus? Misschien kan je hier met een plannetje (samen met begeleiding) op anticiperen voor de volgende keer?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow dat is iets wat je nu net niet kan gebruikenquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er bij jullie geen HAP?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
En waarom hebben ze me niet genoeg pam gegegeven
Ben zo gefrustreerd
Zo maar eerst de reguliere meds
De crisisdienst vertrouw ik niet meer
Hoeveel had je moeten krijgenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
En waarom hebben ze me niet genoeg pam gegegeven
Ben zo gefrustreerd
Zo maar eerst de reguliere meds
De crisisdienst vertrouw ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |