Je intentie was perfect; stappenplan en actiequote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even een gevalletje van niet zo amar een loser, maar een dubbel loser
Ik heb helemaal een stappenplan voor de winker gemaakt, kan niet. DHL en PostNL komen. De laatste kerstcadeaus. Dus morgenochtend. Punt
Je bent geen loser en zeker geen dubbele loserquote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb helemaal een stappenplan voor de winker gemaakt, kan niet. DHL en PostNL komen. De laatste kerstcadeaus. Dus morgenochtend. Punt
Het is een plan, een leidraad, een houvast.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je bent echt absoluut geen loser. Hoe moeilijk ook, je moet echt van dat negatieve zelfbeeld af.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Armani XL op 10-12-2025 17:06:49 (TS heeft professionals waar ze kan aankloppen) ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent echt absoluut geen loser. Hoe moeilijk ook, je moet echt van dat negatieve zelfbeeld af.
Wat je, naar mijn mening, wel bent is puur, te goed voor deze wereld en gebroken maar enorm sterk. En ik begrijp het volledig dat je dat nu niet zo voelt, maar jeetje meis, bestond de wereld maar alleen uit mensen zoals jij, dan zou er geen oorlog zijn.
Jammer dat er geen plek is. Dat is mega urgent.
Je bent er gelukkig nog, dat geeft alleen maar weer aan hoe ongelooflijk sterk je bent. En tot nu toe doe je het vrijwel volledig op eigen kracht! Besef je alsjeblieft dat dat echt enorm sterk is!Ik begrijp niet wat er fout was aan mijn post. Ik begrijp uiteraard dat er professionals zijn die haar begeleiden, maar ik heb gewoon mijn vraagtekens bij of ze inzien hoe urgent het is. Is dat fout? Sorry dan. Wist niet dat dat tegen de policy van FOK! ingingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Behandeld of begeleid?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word op het moment echt goed behandeld hoor
Ik snap ook niet waarom de professionele hulp hier continu door sommige users ondermijnt moet worden.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Armani XL het volgende:
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Beidequote:Op woensdag 10 december 2025 17:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Behandeld of begeleid?
(EMDR is behandeling, crisisdienst enzo is begeleiding)
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de professionele hulp hier continu door sommige users ondermijnt moet worden.
Zoals al een keer eerder aangegeven vind ik dat niet alleen kwalijk maar ook gevaarlijk.
Misschien moeten we er maar wat strakker op gaan zitten. Ik wil het topic niet op slot doen, maar mensen moeten oppassen met het advies dat ze geven. Anders hebben we geen andere keuze.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de professionele hulp hier continu door sommige users ondermijnt moet worden.
Zoals al een keer eerder aangegeven vind ik dat niet alleen kwalijk maar ook gevaarlijk.
Deze mag ook wel standaard in de OPquote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Armani XL het volgende:
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Goeie, gaan we regelenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Deze mag ook wel standaard in de OP
Ik waardeer jou enormquote:Op woensdag 10 december 2025 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Prima. Ik hou me verder wel afzijdig dan.
Lieve CotS, ik geloof in jou. Mijn intenties waren goed, maar blijkbaar niet gewaardeerd. Sorry
Nee joh, maar je behandelaars heb je een (goede) band mee en kennen je ook het beste.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zal beter letten op wat en hoe ik dingen deel
De afgelopen dagen waren heftig en dat moet ik niet ik hier zo neerplempen
Sorry daarvoor
Er wordt goed voor me gezorgd en vanaf nu is "slecht gaan zwijgen" en na de hand een update geven
Mijn excuses
Sorry, dit is gewoon een enorme trigger voor mij. Ik blijf je volgen, maar zal even niet meer reageren.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik waardeer jou enorm
Sorrywil je niet dat gevoel geven...
Knuffel
Begrijp ik lieverdquote:Op woensdag 10 december 2025 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, dit is gewoon een trigger voor mij. Ik blijf je volgen, maar zal even niet meer reageren.
Nogmaals, ik geloof in jou. Veel liefde en kracht gewenst
SORRYquote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Er wordt goed voor me gezorgd en vanaf nu is "slecht gaan zwijgen" en na de hand een update geven
Mijn excuses
Jij hebt niets fout gedaan hierquote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Mijn excuses
Ditquote:Op woensdag 10 december 2025 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
SORRY
Niks daarvan.
Jouw topic. Om te spuien. Te delen.
Weet je, iedereen heeft hier de beste intenties.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Mijn excuses
Eindelijk word dit eens gepost. Hulde!quote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Armani XL het volgende:
[warning]
CotS, volgens mij wordt er nergens gezegd dat jij niet gewoon je dingen mag "neerplempen" en ging de opmerking vooral over de adviezen die worden gegeven.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry daarvoor
Mijn excuses
kom je nog bondgenoten kijken?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word op het moment echt goed behandeld hoor
Een bed zou leuk zijn
En als dat niet kan heb ik een heel strak schema. Iets met tijd heelt alle wonden en deze ook zegt iedereen
En ik ben veilig nu
En moe, heel erg moe
Vanavond televisie en lezen
23.00 naar bed en 8.00 op. Dan fiets ik direct met de kerstkaarten naar de Albert Hein. Om half elf weer begeleider
Nu onderuit met een boek en moe zijn...
Hopelijk lukt morgen haken een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |