Van mij ook eentjequote:
tis toch heel begrijpelijk dat jij je eigen huisje mist en toch blij bent dat je daar bentquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief en ik knuffel lekker mee
En ik ben net bij de vpk geweest met "ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar ik kan niet landen" en toen kreeg ik de horen dat het geen kwestie van schuld is
Sowieso noem ik zoiets een "preek", maar ik ervaar het niet negatief. Het is gewoon een gesprekje over onhandig gedrag. En geen grenzen aangeven bij vrienden is gewoon onhandig gedrag. Want nu ben ik helemaal druk en raar in mijn hoofd
Ik ben heel blij dat ik een bed heb gekregen, maar ik baal wel van het hier zijn. In de zin van stom dat ik het niet zelfstandig kan en een beetje mijn eigen huisje missen. Ik heb de hulp en begeleiding hier echt nodig, en ik ben dankbaar, maar thuis...
Straks even De Bondgenoten kijken, dan lekker douchen en door met WIDM
Daarna zie ik wel weer verder. Heb even een berg watten in mijn hoofd zitten
edit: misschien stel ik het douchen even uit. Ben zo moe, en dat gedoe...
Daarom meer knuffelsquote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het grote knuffeltopic
Vandaag gaat aardig. Mijn crisisplan heb ik in elkaar en is goedgekeurd
Wel paniekerig en verdrietig.
Beetje heimwee, maar dat hoort erbij.
Dinsdag komt mijn moeder op bezoek
Dadelijk even een broodje eten (lunch na de groep, wil niet aan tafel met hen) en dan zien we wel weer verder.
Het is niet mijn beste dag iig
Vandaar meer knuffels voor je!quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het grote knuffeltopic
[...]
Wat een lieve fotoquote:Op zondag 14 december 2025 13:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Vandaar meer knuffels voor je!
[ link | afbeelding ]
(dat ben jij..)
AI denk ik.quote:
Tijdschriften lezen natuurlijk!quote:Op zondag 14 december 2025 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanmiddag even naar de supermarkt geweest om wat tijdschriften te kopen
Over een half uurtje eten en dan verzinnen hoe ik de avond weer door ga komen.
Het kopen was leuk... alleen ik kan me niet concentrerenquote:Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijdschriften lezen natuurlijk!
Gewoon doen waar je je momenteel het beste bij voelt eh.quote:Op zondag 14 december 2025 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het kopen was leuk... alleen ik kan me niet concentreren
YouTube-filmpjes van een kwartier is al teveel concentratie
En ik wel perse niet een pammetje nemen
Wel al een takenlijst gemaakt voor vrijdag, als ik lekker thuis ben
Zodat mijn thuis voor de feestdagen weer gewoon fijn, netjes en schoon is
Maar even "plaatjes kijken" is wel fijn
Waarom geen pammetje als je dan rustiger in je hoofd wordt?quote:Op zondag 14 december 2025 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het kopen was leuk... alleen ik kan me niet concentreren
YouTube-filmpjes van een kwartier is al teveel concentratie
En ik wel perse niet een pammetje nemen
Wel al een takenlijst gemaakt voor vrijdag, als ik lekker thuis ben
Zodat mijn thuis voor de feestdagen weer gewoon fijn, netjes en schoon is
Maar even "plaatjes kijken" is wel fijn
Niet elke dag zal een topdag zijnquote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het grote knuffeltopic
Wel paniekerig en verdrietig.
Beetje heimwee, maar dat hoort erbij.
Dinsdag komt mijn moeder op bezoek
Dadelijk even een broodje eten (lunch na de groep, wil niet aan tafel met hen) en dan zien we wel weer verder.
Ik ben gewoon niet zo geduldig vandaag en gefrustreerdquote:Op zondag 14 december 2025 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je je momenteel het beste bij voelt eh.De rest komt later wel.
Meerdere redenen :quote:Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom geen pammetje als je dan rustiger in je hoofd wordt?
het is inderdaad verslavend en ik snap prima dat je niet daar naar toe wiltquote:Op zondag 14 december 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo geduldig vandaag en gefrustreerd
Morgen vast een betere dag. Eigenlijk wil ik naar de verpleging om te zeggen dat ik heimwee heb, maar daar kunnen zij ook niks mee. Donderdag half tien ontslaggesprek. komt er al snel aan
[..]
Meerdere redenen :
• verslavend
• alles wordt zo wolkerig in mijn hoofd
• ik voel me minder in controle
• ik word er duffig van en dat frustreerd
• ik neem al bijna een halve week elke avond pam, nu moet het maar even klaar zijn
Zou ook heimwee krijgen als ik in een soortgelijke situatie zou zitten. Mocht je donderdag met ontslag gaan, dan hoop ik voor je dat het effect heeft gehad.quote:Op zondag 14 december 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo geduldig vandaag en gefrustreerd
Morgen vast een betere dag. Eigenlijk wil ik naar de verpleging om te zeggen dat ik heimwee heb, maar daar kunnen zij ook niks mee. Donderdag half tien ontslaggesprek. komt er al snel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |