Fijn dat jij je ei kwijt kuntquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even lekker zitten praten. Kwam met een hele berg chaos die kant op en hij heeft de drukte heel subtiel uit mijn hoofd gepraat. Hele lieve vpk die me echt kent en die ook echt even de tijd voor me nam
Ik voel me gezien
Daarna kwam een een mede-patiënt naar me toe die kapster is en zei dat ik "zulk mooi haar" heb. Dat voelt ook wel fijn. Zelf vind ik mezelf absoluut niet mooi, dan is het wel leuk zoiets te horen
Om twee uur bezoek,tot die tijd even rusten. Ben best moe in mijn hoofd en overprikkeld van mezelf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Rustig aan doen meid en heel veel sterktequote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps, een preek over grenzen herkennen en aangeven
Spanningshoofdpijn en overprikkeld en moe en ingestort
Alleen kreeg ik een preek bij de paracetamol
Nu rustig worden
Dan geef je dat terug aan je behandelaars.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps, een preek over grenzen herkennen en aangeven
Spanningshoofdpijn en overprikkeld en moe en ingestort
Alleen kreeg ik een preek bij de paracetamol
Nu rustig worden
Van mij ook eentjequote:
tis toch heel begrijpelijk dat jij je eigen huisje mist en toch blij bent dat je daar bentquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief en ik knuffel lekker mee
En ik ben net bij de vpk geweest met "ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar ik kan niet landen" en toen kreeg ik de horen dat het geen kwestie van schuld is
Sowieso noem ik zoiets een "preek", maar ik ervaar het niet negatief. Het is gewoon een gesprekje over onhandig gedrag. En geen grenzen aangeven bij vrienden is gewoon onhandig gedrag. Want nu ben ik helemaal druk en raar in mijn hoofd
Ik ben heel blij dat ik een bed heb gekregen, maar ik baal wel van het hier zijn. In de zin van stom dat ik het niet zelfstandig kan en een beetje mijn eigen huisje missen. Ik heb de hulp en begeleiding hier echt nodig, en ik ben dankbaar, maar thuis...
Straks even De Bondgenoten kijken, dan lekker douchen en door met WIDM
Daarna zie ik wel weer verder. Heb even een berg watten in mijn hoofd zitten
edit: misschien stel ik het douchen even uit. Ben zo moe, en dat gedoe...
Daarom meer knuffelsquote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het grote knuffeltopic
Vandaag gaat aardig. Mijn crisisplan heb ik in elkaar en is goedgekeurd
Wel paniekerig en verdrietig.
Beetje heimwee, maar dat hoort erbij.
Dinsdag komt mijn moeder op bezoek
Dadelijk even een broodje eten (lunch na de groep, wil niet aan tafel met hen) en dan zien we wel weer verder.
Het is niet mijn beste dag iig
Vandaar meer knuffels voor je!quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het grote knuffeltopic
Vandaag gaat aardig. Mijn crisisplan heb ik in elkaar en is goedgekeurd
[...]
Het is niet mijn beste dag iig
Wat een lieve fotoquote:Op zondag 14 december 2025 13:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Vandaar meer knuffels voor je!
[ link | afbeelding ]
(dat ben jij..)
AI denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |