SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 02:51 schreef Evangelion het volgende:
Katsuhiro Harada, who has long led numerous projects including the TEKKEN series, will be leaving Bandai Namco.
F
Don’t ask me for shit.
30 jaar is wel lang.quote:
Zijn zogenaamde feud met Ïtagaki was wel legendarisch.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
30 jaar is wel lang.
Legend
https://x.com/Harada_TEKKEN/status/1997952347709034747
Nog even een DJ set droppen
Niks mis mee om gebruik te maken van alles wat de game je aanbiedtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heb Starscourge Radahn verslagen in Elden Ring
5 pogingen en zo'n beetje iedereen gesummoned die ik kon vinden
Nee zeker niet. Nu Nokron verkennenquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks mis mee om gebruik te maken van alles wat de game je aanbiedt
Nokron, was dat niet die wereld onder de grond, of juist in de lucht?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Nu Nokron verkennen
Onder de grond, want je kon er pas komen als Radahn was verslagen. Een komeet slaat in en die krater leidt naar die stad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nokron, was dat niet die wereld onder de grond, of juist in de lucht?
Was wel heel erg mooi
Nu weet ik het weer ja, is alweer een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onder de grond, want je kon er pas komen als Radahn was verslagen. Een komeet slaat in en die krater leidt naar die stad.
Enige wat ik weet is dat Mimic Tear te vinden is als ik het goed hebquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer ja, is alweer een paar jaar geleden
Daar heb ik de hele game me uitgespeeldquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat Mimic Tear te vinden is als ik het goed heb
Verkeerde AC Japan bovenaan smhquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Mimic Tear boss was well piss easy. Ik heb een bleed build maar had hem er zo onder (met hulp van mijn headless summon).quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar heb ik de hele game me uitgespeeld
Ik vind Shadows tofquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Verkeerde AC Japan bovenaan smh
Staat bij mij ook op 1.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:28 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
GOTY: Kingdom Come Deliverance II
Kijk daar ga je alquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
hulp van mijn headless summon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2025 09:44 schreef Evangelion het volgende:
Nieuwe Larian game bij the game awardsMaar ze hebben al gezegd dat ze niet aan divinity 3 werken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Niet aan Original Sin III, niet per se geen Divinity.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar ze hebben al gezegd dat ze niet aan divinity 3 werken..
Je leeft nogquote:Op woensdag 10 december 2025 12:38 schreef Jimbo het volgende:
Meer dan een jaar de ps5 niet aangehad.
wat een top apparaat![]()
die van jou was net als je penisquote:
O ik dacht een ondergewaardeerd pareltjequote:Op woensdag 10 december 2025 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van jou was net als je penis
Andere mensen namen hem niet in gebruik![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van jou was net als je penis
Andere mensen namen hem niet in gebruik![]()
![]()
Bij mij zal er Nioh staan denk ikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn wrapped:
FINAL FANTASY II 35 uur
Gespeelde games 12
Totaal aantal trofeeën 53
Uren gespeeld 65
JOUW GAMESTIJL
Rollenspel-gamer
RPG
Je hebt 98% van je gametijd besteed aan het opbouwen van je reputatie door epische missies en zware gevechten.
Boh AC Mirage.quote:
Ik vind Mirage behapbaar groot. En ik denk ook net lang/kort genoeg. Daarna is het toch vaak een herhaling van zetten.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Boh AC Mirage.
Heb begrepen dat Mirage veel kleinschaliger is dan Valhalla.
Aan Valhalla kwam geen einde aan.
Share ze dan ookquote:Op donderdag 11 december 2025 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe Tomb Raider screenshots zijn leaked
18+.quote:
Divinity: Original Sin ?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:08 schreef Peejtur het volgende:
Is er een spel als Dragon age maar dan 2-persoons? Splitscreen.
Divinity Origin Sin 1 & 2 en Baldur’s Gate 3 komen het meest in de buurt al zijn dat wel echt turned based games.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:08 schreef Peejtur het volgende:
Ja moet ik ze perse spoilen in low quality gewoon ff op die trailer wachten jonge! 😎quote:
Ja Baldurs Gate 3quote:Op donderdag 11 december 2025 19:08 schreef Peejtur het volgende:
Leuke game, over paar dagen expansion uit.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:49 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteravond de 1e regio van Tainted Grail afgerond, voorzover mogelijk, want nog niet alles was toegankelijk, en in plaats van de eindbaas van die regio te verslaan, kon je ook kiezen om zijn kant te kiezen
En hoewel wat npc's in een cutscene de indruk geven dat hij een sadistische stuk verdriet is, voelt het alsof het moreel gezien de 'goede' keuze is om hem te doden, maar aangezien deze game een dikke Koning Arthur link heeft, en hij dus ook in de saga voor komt, maar gekozen om zijn zijde te kiezen.
En je uiteindelijk ipv een bossfight opeens tegen een meute Berserkers moet vechten, wat opeens een flinke spike qua moeilijkheidsgraad heeft.
Bossfights zijn sowieso geen walk in the park in deze game, ook niet op Normal.
De eerste vijanden in het nieuwe gebied zijn ook meteen een flink stuk sterker dan in de eerste regio, en je wordt daarna meteen geconfronteerd met een optionele (en dus te ontwijken) mini boss, waar ik ook kansloos tegen was
Gelukkig had hij zich in de 5e poging vastgelopen bovenop een tentwaar hij vast kwam te zitten
, dus daarna lekker veilig een zooi pijlen op hem afgeschoten
Daarna meteen op mijn peerd maar de grote stad geracet.
Ja.quote:
Dat is het parry systeem.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De filmpjes lijken vooral op precies op het goede moment op X drukken?
Dat is voor extra damagequote:Op vrijdag 12 december 2025 10:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De filmpjes lijken vooral op precies op het goede moment op X drukken?
Goeie smaakquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:23 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er ontbreekt nog een platinum voor LEGO Horizon.
Topgamequote:
Ik heb er minstens zoveel plezier mee als met KCD2, Death Stranding 2, Clara 33 en Yotei en zo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuke game, over paar dagen expansion uit.
Ja dat zijn nog eens beentjes!quote:
Poh, ik zie nu pas hoeveel nominatie sE3 had en hoeveel ze er verzilverd hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
Wel hilarisch dat E33 een best rpg wint over een kcd2 maar het is toch een grote populariteits wedstrijd
ja echt een heerlijke game, bijna helemaal uitgespeeld, geen platinum gehaaldquote:
Omdat het ongetwijfeld een hele goede game is, maar hoeveel diepgang is er?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Poh, ik zie nu pas hoeveel nominatie sE3 had en hoeveel ze er verzilverd hebben
Maar waarom zou dat hilarish zijn?
Sowieso.... een game is er voor entertainment, dus als iets populair is dan entertaint het blijkbaar goed bij de massa, en dus terecht. Zegt niet altijd iets over de kwaliteit van een spel of wat een bepaalde criticus of niche er van vindt. Het is toch niet alleen een critics award?
Het is een beetje de eeuwige strijd bij de oscars, dat slingert ook tussen "Sloeg de film aan, of was de film ook echt goed?"
Sure, maar Transformers films en Fast & The furious films doen het ook goed bij de massa, dat betekend echter niet dat het echt goede films zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Poh, ik zie nu pas hoeveel nominatie sE3 had en hoeveel ze er verzilverd hebben
Maar waarom zou dat hilarish zijn?
Sowieso.... een game is er voor entertainment, dus als iets populair is dan entertaint het blijkbaar goed bij de massa, en dus terecht. Zegt niet altijd iets over de kwaliteit van een spel of wat een bepaalde criticus of niche er van vindt. Het is toch niet alleen een critics award?
Het is een beetje de eeuwige strijd bij de oscars, dat slingert ook tussen "Sloeg de film aan, of was de film ook echt goed?"
Beste Transformers film is die uit 1986.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure, maar Transformers films en Fast & The furious films doen het ook goed bij de massa, dat betekend echter niet dat het echt goede films zijn.
"Het komt over". Ok. Hier komt de verwachte vraag: Heb je t gespeeld?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat het ongetwijfeld een hele goede game is, maar hoeveel diepgang is er?
Het komt namelijk redelijk over als een action adventure met rpg lite elementen
Dat is niet de definitie van een RPG lijkt me.quote:In KCD2 kan je quests op vele manieren uitspelen en volledig hoe je zelf wil, toch wel belangrijk in een rpg wat mij betreft.
Dat zijn awards altijd, wilniet zeggen dat het niet terecht is of geen beter spel dan KCD2 die jij nu toevallig de hemel in prijst persoonlijk. Kan ik noet over oordelen, want ik heb die laatste niet gespeeldquote:En ik speel redelijk wat turnbased rpg's, en ik heb het idee dat iedereen die e33 zo goed vindt, dat al jaren of zelfs nooit heeft gespeeld, en nu dus E33 de hemel inprijst als zijnde het grootste geschenk van god.
Nogmaals ik denk dat het echt een goede game is, paar uur gespeeld en op de backlog belandt, maar het is wel één grote populariteits wedstrijd
Heb je de rest van mn post gelezen?????quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Het komt over". Ok. Hier komt de verwachte vraag: Heb je t gespeeld?
En wat voor diepgang bedoel je?
Verhaal (zeer zeker)
Gameplay? (best wel een learning curve, dus ja niet heel oppervlakkig en simpel)
[..]
Dat is niet de definitie van een RPG lijkt me.
[..]
Dat zijn awards altijd, wilniet zeggen dat het niet terecht is of geen beter spel dan KCD2 die jij nu toevallig de hemel in prijst persoonlijk. Kan ik noet over oordelen, want ik heb die laatste niet gespeeld
Dus vraag me ook wel af waar die diepgang dan zit. Maargoed ik moet em zelf nog verder spelenquote:Action rhythm game combat that takes priority over tactics and strategy.
Stats are almost entirely irrelevant and everything is just based on whatever weapon you pick. My tankiest character had 3 pts in DEF. It's nonsense.
Can only equip 6 abilities, so you end up using at least half of the slots for the same thing the whole game.
No equipment.
No economy.
Waarom is het volgens jou een ekte rpg dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:27 schreef Coco het volgende:
Action adventure game
RPG lite
Wat lees ik hier allemaal
Dat is wel iets wat in veel echte RPG's enorm belangrijk is. Zie Fallout, en tal van andere RPG's. Het is gewoon van toegevoegde waarde omdat je zelf kan bepalen hoe je het speelt (roleplaying)quote:In KCD2 kan je quests op vele manieren uitspelen en volledig hoe je zelf wil, toch wel belangrijk in een rpg wat mij betreft.
Dat is niet de definitie van een RPG lijkt me.
Ik zeg ook toegevoegde waarde. Lezen blijft moeilijk voor je he.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:39 schreef Ludachrist het volgende:
In Baldurs Gate 1 kon je quests ook maar op 1 manier oplossen. Dat is derhalve geen RPG.
Jammer weer dit @Ludachrist ! Als je dan toch een hak wil zetten doe het dan goedquote:Baldur's Gate 1 offers multiple ways to solve quests, allowing for different approaches (combat, stealth, diplomacy) and alternative outcomes, though its primary freedom comes from how you tackle areas (order of exploration, skipping content) and the choices within key story moments, giving players significant freedom within the classic AD&D framework.
Ik ga verder met Elden Ring.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat gaan jullie allemaal spelen dit weekend?
Ik ga met Cyberpunk 2077 verder, heb de DLC gekocht vorige week. En draai hem nu met alle toeters en bellen aan dus het ziet er insane uit.
Ook wil ik Skate Story verder spelen
En misschien koop ik E33 ook wel, is nu nog maar 2 tientjes dus dat zal het ongetwijfeld waard zijn(ja ik heb de 'demo' gespeeld
)
KCD2, Stalker 2 en tig andere games liggen op de backlog
PoE2quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat gaan jullie allemaal spelen dit weekend?
Ik ga met Cyberpunk 2077 verder, heb de DLC gekocht vorige week. En draai hem nu met alle toeters en bellen aan dus het ziet er insane uit.
Ook wil ik Skate Story verder spelen
En misschien koop ik E33 ook wel, is nu nog maar 2 tientjes dus dat zal het ongetwijfeld waard zijn(ja ik heb de 'demo' gespeeld
)
KCD2, Stalker 2 en tig andere games liggen op de backlog
Is ie al uit early acces en nu eindelijk free to play?quote:
Nee. 0.4 Druid update vandaagquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is ie al uit early acces en nu eindelijk free to play?
Is er al een release window bekend voor de uiteindelijke free to play versie?quote:
It's done when it's donequote:Op vrijdag 12 december 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is er al een release window bekend voor de uiteindelijke free to play versie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |