Staat bij mij ook op 1.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:28 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
GOTY: Kingdom Come Deliverance II
Kijk daar ga je alquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
hulp van mijn headless summon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2025 09:44 schreef Evangelion het volgende:
Nieuwe Larian game bij the game awardsMaar ze hebben al gezegd dat ze niet aan divinity 3 werken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Niet aan Original Sin III, niet per se geen Divinity.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar ze hebben al gezegd dat ze niet aan divinity 3 werken..
Je leeft nogquote:Op woensdag 10 december 2025 12:38 schreef Jimbo het volgende:
Meer dan een jaar de ps5 niet aangehad.
wat een top apparaat![]()
die van jou was net als je penisquote:
O ik dacht een ondergewaardeerd pareltjequote:Op woensdag 10 december 2025 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van jou was net als je penis
Andere mensen namen hem niet in gebruik![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van jou was net als je penis
Andere mensen namen hem niet in gebruik![]()
![]()
Bij mij zal er Nioh staan denk ikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn wrapped:
FINAL FANTASY II 35 uur
Gespeelde games 12
Totaal aantal trofeeën 53
Uren gespeeld 65
JOUW GAMESTIJL
Rollenspel-gamer
RPG
Je hebt 98% van je gametijd besteed aan het opbouwen van je reputatie door epische missies en zware gevechten.
Boh AC Mirage.quote:
Ik vind Mirage behapbaar groot. En ik denk ook net lang/kort genoeg. Daarna is het toch vaak een herhaling van zetten.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Boh AC Mirage.
Heb begrepen dat Mirage veel kleinschaliger is dan Valhalla.
Aan Valhalla kwam geen einde aan.
Share ze dan ookquote:Op donderdag 11 december 2025 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe Tomb Raider screenshots zijn leaked
18+.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |