Hoop dat de regels echt werken, maar vrees ervoorquote:
Heeft Lando ruzie met z'n pa of wat? Die wordt compleet genegeerd lijkt wel?quote:
Hamilton misschien.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
"Zo, nu is het wel tijd voor mijn pensioen"
Meer omdat het niet zo'n bizarre ontknoping was als in 2021 natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 15:51 schreef Rnie het volgende:
Het enthousiasme straalt er niet vanaf... niet gek ook, aangezien je een verdiende onverdiende kampioen bent.
Uhm, ik was gewoon benieuwd? Waarom zo vijandigquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zin heb om de rest van de middag/avond een non-discussie te gaan voeren? Eh sorry, nee.
Allemaal weer op 0 beginnenquote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan een leuk seizoen 2026 tegemoet.
Ligt aan de motor van Ford/RB, kan ook heel frustrerend worden.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan een leuk seizoen 2026 tegemoet.
Omdat Norris zich naast Verstappen heel klein voelt. Hij weet het en de wereld weet het.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Piastri leek meer lol te hebben dan Norris net, wel gek.
Hoe dan ook, toch nog leuk seizoen gehad. Benieuwd naar volgend jaar.
Bij Lando is het natuurlijk gewoon een rollercoaster in zn lijf.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Piastri leek meer lol te hebben dan Norris net, wel gek.
Hoe dan ook, toch nog leuk seizoen gehad. Benieuwd naar volgend jaar.
De grote Zak had dat ook al gezegd, dat Oscar orders zou krijgen als hij zelf geen mogelijkheden meer zou hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 15:51 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, kans is vrij groot dat Piastri Norris nog wel voor had gelaten als Leclerc wat leuke dingen had gekund.
Ik denk serieus dat dit dingen zijn die bij iemand als Norris (erg onzeker) toch blijven knagen in zijn hoofd, ook al is hij natuurlijk blij met de titel.quote:Op zondag 7 december 2025 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buiten de baan inhalen, geen 1e plek, Max die 100 punten inloopt, haalt aardig de glans er vanaf.
Ben bang voor een seizoen zoals Alonso had met Honda motor ....GP2 enginequote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ligt aan de motor van Ford/RB, kan ook heel frustrerend worden.
Yup.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik denk dat Verstappen al lang blij/opgelucht is dat Red Bull heeft bewezen hem ook zonder Newey en Horner een competitieve auto te geven.
Nopequote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
Tsja, wie weet komt er vanavond bericht dat Max stopt.
Welnee.quote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik bespeur wat onderdrukte gevoelens en verlangens bij MBS.quote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
zit ie weer aan z'n haar, wat een vervelende man
Echt niet. die denkt alleen " godverdomme dat was op het randje" maar meer ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dit dingen zijn die bij iemand als Norris (erg onzeker) toch blijven knagen in zijn hoofd, ook al is hij natuurlijk blij met de titel.
Max, maar ook Oscar bijv., zouden daar minder moeite mee hebben en denken 'all in the game'.
wie weet heeft zn oma ineens wielen gekregen en is ze een fietsquote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
De wat?quote:
zuurpruim bahquote:Op zondag 7 december 2025 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Glansloos, helaas.
Wat de FOM ook probeert.
Veranderin van spijs doet etenquote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vermoed dat de ontwikkeling nu wel beter gaat met Mekies achter het team.
Ik ben nog niet gerust op die Ford-motor.quote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup.
Grote kans dat halverwege het seizoen het er dik inzat, voor Max, om van team te wisselen. Maar voor volgend jaar zit het momentum er goed in nu.
@NailQueenquote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Ed Sheran liedje na het klassieke champagnelied.
MIsschien hebben die niet zoveel zinquote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef Evenstar het volgende:
Waarom net niet even Piastri en Max interviewen dan als je nu weer Norris hebt.
Heeft net bijgetekendquote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
dan was David teleurgesteld dat hij Lando niet heeft geinterviewdquote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef Evenstar het volgende:
Welk liedje gaat het om?quote:
Oh, is me echt nooit opgevallen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Ed Sheeran liedje na het klassieke champagnelied.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef Evenstar het volgende:
Heb je volgend jaar weer een strijd tussen een titelverdediger en eentje die zijn titel terug wilquote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso ook altijd mooi voor de sport, een nieuwe kampioen.
Populairste rijder onder nieuwe fans hè, onderschat niet hoe belangrijk dat is voor de FIA.quote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef Evenstar het volgende:
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef Gremen het volgende:
Toch jammer dat McLaren niet gewoon rood/wit is, zoals het was
Voegt niet zoveel toe nee. Wel een goed moment om onregelmatigheden aan zijn auto naar buiten te brengen.quote:
De eer van Trump staat op het spelquote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gerust op die Ford-motor.
Ik hoop dat ze de correlatieproblemen onder controle hebbenquote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vermoed dat de ontwikkeling nu wel beter gaat met Mekies achter het team.
quote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef Perox het volgende:
Ik heb weer genoeg gezien - tot volgend jaar!
![]()
![]()
Ik denk afgesproken werk: Piastri met de bandenstrategie een kans op de overwinning en Norris het kampioenschap.quote:Op zondag 7 december 2025 15:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mooiste aan deze race vond ik toch wel dat Piastri geen neuk gaf om Norris achter Verstappen te laten jagen, maar gewoon met harde banden er voor bleef.
Die hegemonie zou volgend jaar toch al in elkaar donderenquote:Op zondag 7 december 2025 15:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Lando jongen, geniet van je moment. Fijn dat de hegemonie van RB even opgeschud is.
Eens maar echt verdienen was get niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso ook altijd mooi voor de sport, een nieuwe kampioen.
Je zou haast denken dat het een Italiaan isquote:Op zondag 7 december 2025 15:58 schreef Evenstar het volgende:
Arme vriendin, komt niet eens voor in zijn verhaal, mamma dit mamma dat.
Heeft hij wél gedaanquote:Op zondag 7 december 2025 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Norris vergeet z'n vriendin te noemenbij het bedanken.. dat is geen blijvertje
Max heeft juist voor elkaar dat hij volgend jaar een semi-sabbatical heeft, waarbij hij wel in de F1 rijdt (met misschien weinig verwachtingen), maar van RBR ook z'n echte liefhebberij mag uitvoeren. Voor het seizoen erna ziet hij wel of hij overstapt naar een andere team ofzo.quote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
terwijl ze zo in beeld kwam was het leuk geweest als hij haar weer niet had genoemdquote:
Zo lang heeft ie ook nog niet iets met haar toch?quote:Op zondag 7 december 2025 15:58 schreef Evenstar het volgende:
Precies. Alsmaar dezelfde kampioen is ook gewoon niet interessant.quote:Op zondag 7 december 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je volgend jaar weer een strijd tussen een titelverdediger en eentje die zijn titel terug wil
Het is ook geen Ford motor. Ford werkt mee aan de motor (vooral de elektrificatie en software, dacht ik). De ICE is van Red Bull Powertrains.quote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gerust op die Ford-motor.
Correlatie tussen sim en werkelijkheid? Ze luisteren nu gewoon meer naar de feedback van de rijdersquote:Op zondag 7 december 2025 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de correlatieproblemen onder controle hebben
nouja zn ouders hebben natuurlijk wel zn hele jeugd mogelijk gemaakt dat hij in die autootjes terecht kon komenquote:Op zondag 7 december 2025 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het een Italiaan is
Kwam wél voor in zijn verhaalquote:Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo lang heeft ie ook nog niet iets met haar toch?
Zal vast geen blijvertje zijn.
Die noemde hij gewoon elke keer hoorquote:Op zondag 7 december 2025 15:58 schreef Evenstar het volgende:
En op het moment dat het écht moest stond hij er.quote:Op zondag 7 december 2025 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Eens maar echt verdienen was get niet.
By far de snelste auto en alsnog bijna verkloot door een hele sloot domme fouten. Van het team en nog meer van hemzelf.
Dus wat dat aangaat wel een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |