Hoop dat de regels echt werken, maar vrees ervoorquote:
Heeft Lando ruzie met z'n pa of wat? Die wordt compleet genegeerd lijkt wel?quote:
Hamilton misschien.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
"Zo, nu is het wel tijd voor mijn pensioen"
Meer omdat het niet zo'n bizarre ontknoping was als in 2021 natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 15:51 schreef Rnie het volgende:
Het enthousiasme straalt er niet vanaf... niet gek ook, aangezien je een verdiende onverdiende kampioen bent.
Uhm, ik was gewoon benieuwd? Waarom zo vijandigquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zin heb om de rest van de middag/avond een non-discussie te gaan voeren? Eh sorry, nee.
Allemaal weer op 0 beginnenquote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan een leuk seizoen 2026 tegemoet.
Ligt aan de motor van Ford/RB, kan ook heel frustrerend worden.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan een leuk seizoen 2026 tegemoet.
Omdat Norris zich naast Verstappen heel klein voelt. Hij weet het en de wereld weet het.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Piastri leek meer lol te hebben dan Norris net, wel gek.
Hoe dan ook, toch nog leuk seizoen gehad. Benieuwd naar volgend jaar.
Bij Lando is het natuurlijk gewoon een rollercoaster in zn lijf.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Piastri leek meer lol te hebben dan Norris net, wel gek.
Hoe dan ook, toch nog leuk seizoen gehad. Benieuwd naar volgend jaar.
De grote Zak had dat ook al gezegd, dat Oscar orders zou krijgen als hij zelf geen mogelijkheden meer zou hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 15:51 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, kans is vrij groot dat Piastri Norris nog wel voor had gelaten als Leclerc wat leuke dingen had gekund.
Ik denk serieus dat dit dingen zijn die bij iemand als Norris (erg onzeker) toch blijven knagen in zijn hoofd, ook al is hij natuurlijk blij met de titel.quote:Op zondag 7 december 2025 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buiten de baan inhalen, geen 1e plek, Max die 100 punten inloopt, haalt aardig de glans er vanaf.
Ben bang voor een seizoen zoals Alonso had met Honda motor ....GP2 enginequote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ligt aan de motor van Ford/RB, kan ook heel frustrerend worden.
Yup.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik denk dat Verstappen al lang blij/opgelucht is dat Red Bull heeft bewezen hem ook zonder Newey en Horner een competitieve auto te geven.
Nopequote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
Tsja, wie weet komt er vanavond bericht dat Max stopt.
Welnee.quote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik bespeur wat onderdrukte gevoelens en verlangens bij MBS.quote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
zit ie weer aan z'n haar, wat een vervelende man
Echt niet. die denkt alleen " godverdomme dat was op het randje" maar meer ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dit dingen zijn die bij iemand als Norris (erg onzeker) toch blijven knagen in zijn hoofd, ook al is hij natuurlijk blij met de titel.
Max, maar ook Oscar bijv., zouden daar minder moeite mee hebben en denken 'all in the game'.
wie weet heeft zn oma ineens wielen gekregen en is ze een fietsquote:Op zondag 7 december 2025 15:54 schreef Maver24 het volgende:
De wat?quote:
zuurpruim bahquote:Op zondag 7 december 2025 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Glansloos, helaas.
Wat de FOM ook probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |