Hoop dat de regels echt werken, maar vrees ervoorquote:
Heeft Lando ruzie met z'n pa of wat? Die wordt compleet genegeerd lijkt wel?quote:
Hamilton misschien.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
"Zo, nu is het wel tijd voor mijn pensioen"
Meer omdat het niet zo'n bizarre ontknoping was als in 2021 natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 15:51 schreef Rnie het volgende:
Het enthousiasme straalt er niet vanaf... niet gek ook, aangezien je een verdiende onverdiende kampioen bent.
Uhm, ik was gewoon benieuwd? Waarom zo vijandigquote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zin heb om de rest van de middag/avond een non-discussie te gaan voeren? Eh sorry, nee.
Allemaal weer op 0 beginnenquote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan een leuk seizoen 2026 tegemoet.
Ligt aan de motor van Ford/RB, kan ook heel frustrerend worden.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan een leuk seizoen 2026 tegemoet.
Omdat Norris zich naast Verstappen heel klein voelt. Hij weet het en de wereld weet het.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Piastri leek meer lol te hebben dan Norris net, wel gek.
Hoe dan ook, toch nog leuk seizoen gehad. Benieuwd naar volgend jaar.
Bij Lando is het natuurlijk gewoon een rollercoaster in zn lijf.quote:Op zondag 7 december 2025 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Piastri leek meer lol te hebben dan Norris net, wel gek.
Hoe dan ook, toch nog leuk seizoen gehad. Benieuwd naar volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |