de huldiging?quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
stel nou dat die plaat idd te dun blijkt.. doen ze dan dit helemaal over?
Iemand die hier iets van meent te vinden is een chauvanistische baviaan.quote:Op zondag 7 december 2025 15:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laten wij ons betere verliezers tonen dan die Engelsen door niet tot in den treure nog jarenlang over zo'n beslissing door te blijven zeiken.
Norris heeft de titel gewoon eerlijk gewonnen.
Yuki is gewoon een matige rijder.quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef byah het volgende:
Yuki heeft zijn enige kans om nog maar iets van betekenis te vormen ook laten schieten. Die hadden er natuurlijk samen af moeten gaan
Dus?quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan heeft Lando nu de ouders van Lando bedankt voor de titel van Max
True. Respect.quote:Op zondag 7 december 2025 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuke woorden van Norris voor Max en Oscar
Zou een wonder zijn w.m.b., want ik verwacht he-le-maal niks van RBR volgend seizoen.quote:
Dat lijkt me sterk want dan zou elk team volop gaan cheaten de laatste race.quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
de huldiging?
ik denk dat ze niks meer meten
Dan was Piastri wel gaan zakkenquote:Op zondag 7 december 2025 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Dat Norris vorige week nog op het laatste moment plek 3 pakte ipv plek 4 ten koste van Antonelli, is nu beslissend voor het WK.
Ze zouden anders gelijk geëindigd zijn in punten, maar Max heeft dan meer GP overwinningen.
Niet by far de beste auto hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 7 december 2025 15:41 schreef Maver24 het volgende:
Max wel by far de beste auto en coureur na de zomer. Meer dan 100 punten ingelopen
Grote kans ja.quote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Dan was Piastri wel gaan zakken
jij denkt dat ze de plank gaan meten van Mclaren?quote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want dan zou elk team volop gaan cheaten de laatste race.
Norris toen 3e inderdaad maar er was dat weekend in elk geval kans om op 10 punten achterstand te komen maar dat werden er 12.quote:
Opa gespotquote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef Gremen het volgende:
Toch jammer dat McLaren niet gewoon rood/wit is, zoals het was
ik zie dat anders maar ok.quote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
Het seizoen dat mclaren het bijna verneukte voor beide rijders. Dat zal de herinnering zijn.
Piasti genaaid door zijn ruim 100 punten te vernaggelen, en daarna nog gewoon ieder voor zich te laten rijden.
Dat koste ze bijna het wk. bizar.
Zo kun je van beide kanten wel dingen aanhalen. Als McLaren een minder versleten bodemplaat had gehad was het verschil weer groter geweest.quote:Op zondag 7 december 2025 15:38 schreef SiGNe het volgende:
Op 2 puntjes na het kampioenschap gemist.. heeft eigenlijk de sprintrace vorige week Max genaaid..
Nieuwe motor, dus leerjaar. Max gaat pas vanaf maart 2027 meedoen voor het WKquote:Op zondag 7 december 2025 15:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou een wonder zijn w.m.b., want ik verwacht he-le-maal niks van RBR volgend seizoen.
Nou ja toch wel. Je loopt niet zomaar 100 punten inquote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet by far de beste auto hoe kom je daarbij?
Tuurlijk wel, gewoon die auto op de baan houden.quote:
Boomer toch?quote:
Max Verstappen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou ja toch wel. Je loopt niet zomaar 100 punten in
Top-3 sowieso wel dacht ik, met voorzichtige slag om armquote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat ze de plank gaan meten van Mclaren?
Met een beetje gelukquote:Op zondag 7 december 2025 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Tja, welverdiende wereldtitel, hoe je het ook wendt of keert.
Juist niet, opa zou blij zijn dat het gewoon oranje is.quote:
Dan was pia wel aan de kant gegaan en nor tweedequote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Bedankt Antonelli
En ondanks pech.quote:
Yuki is niet dom, die gaat niet kamikaze voor een een coureur team dat al afscheid van hem heeft genomen om daarna nooit meer aan de bak te komenquote:
Ten huwelijk vragen.quote:
Gewoon Marlboro als sponsor, refuelling era en dan bij een pitstop effe een peukie roken.quote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef Gremen het volgende:
Toch jammer dat McLaren niet gewoon rood/wit is, zoals het was
Er is gewoon een standaard checklist die ze afwerken.quote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat ze de plank gaan meten van Mclaren?
eensquote:Op zondag 7 december 2025 15:44 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Yuki is niet dom, die gaat niet kamikaze voor een een coureur team dat al afscheid van hem heeft genomen om daarna nooit meer aan de bak te komen
Agree to disagree.quote:Op zondag 7 december 2025 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Tja, welverdiende wereldtitel, hoe je het ook wendt of keert.
die zaten al af te koelenquote:
Inderdaad, die kneus gaan we nu constant voorbij zien komen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:44 schreef PzKpfw het volgende:
Norris gun ik het nog wel maar die Zak..
Precies! Begin waren ze ook oranje!quote:Op zondag 7 december 2025 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Juist niet, opa zou blij zijn dat het gewoon oranje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |