SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Waarschijnlijk maandag 29 of dinsdag 30 december. Ik moet het nog bekijken. Eventueel kan zondag ook nog.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je al een dag/datum in gedachten?
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weer trouw zinloos op gestemd voor de top2000 dit jaar.
The Motors - Airport
Ik heb alle dagen niks, zo te zien. Dus voor mij geen belemmeringen in de keuze.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maandag 29 of dinsdag 30 december. Ik moet het nog bekijken. Eventueel kan zondag ook nog.
Ik heb 'm ook in m'n stemlijst.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weer trouw zinloos op gestemd voor de top2000 dit jaar.
Ik schat in dat maandag een betere optie is dan dinsdag, dus 29e met potloodquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb alle dagen niks, zo te zien. Dus voor mij geen belemmeringen in de keuze.
Seinabo Sey - Younger
quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Over jaarlijsten gesproken: dit was mijn nummer-1 in het laatste jaar (2015) voorafgaand aan Radio 49:Seinabo Sey - Younger
John Lennon, Yoko Ono & the Harlem Community Choir - Happy Xmas (War Is Over) (ultimate mix)
Bruno Major feat. Adrián Berenguer - Remember To Dance (Little Things)
Ook al zo mooi. Geen idee welk nummer het op gebaseerd is overigens.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Gebaseerd op een instrumentaal nummer uit 2021, dat tegen het eind van de uitzending langskomt (omdat ik het mooi vind). Niemand minder dan...Bruno Major feat. Adrián Berenguer - Remember To Dance (Little Things)
Ultravox - Vienna (alternative version)
Ik ben benieuwd wat er anders is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:39 schreef DJ11 het volgende:
En het is niet zomaar de reguliere versie, maar een bijzondere:Ultravox - Vienna (alternative version)
Net uitgebracht
Ik hoor wat kleine verschillen in de geluiden en op het eind is -ie ook wat anders. Ik heb trouwens nog iets anders van Ultravox, maar dat komt de volgende keerquote:
Ik vond hem wel behoorlijk anders. Het leek alsof hij op een gegeven moment in de hoogste versnelling ging.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor wat kleine verschillen in de geluiden en op het eind is -ie ook wat anders. Ik heb trouwens nog iets anders van Ultravox, maar dat komt de volgende keer
Cocoon - Human Race
Het is een alternatieve take. Uiteindelijk is er niet voor niets gekozen voor de uiteindelijke hitversiequote:Op zaterdag 6 december 2025 19:42 schreef Shii het volgende:
Ja op het eind is het inderdaad anders, maar weet niet zo goed of ik dat een verbetering vind eigenlijk.
Skylar Grey - Cheers
Wat is de connectie tussen die 2 platen dan?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
En door "Human Race" moest ik ook weer denken aan deze, die in 2022 in de top-10 van m'n jaarlijst stond.Skylar Grey - Cheers
Dusty Springfield - Nothing Has Been Proved
Ik vind ze qua zanglijn en akkoorden wel wat van elkaar weg hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen die 2 platen dan?
Ik moest ook aan Marco Borsato denken. Ach, wat je in ieder geval van Marco Borsato kunt zeggen is dat hij echt slechte mensenkennis heeft. Hij weet zich altijd met de verkeerde mensen te omringen. Dat was zo met zijn faillissement en ook nu weer met de voorzitter van zijn fanclub. Dat is ook een gave hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik deze week de perikelen rondom de Marco Borsato-uitspraak zag, moest ik aan dit zinnetje denken:
"I'm guilty 'til proved innocent in the public eye and press"Dusty Springfield - Nothing Has Been Proved
Vandaag in z'n volledige versie...
Fine Young Cannibals - Johnny Come Home (Initial Talk remix)
Ik hoop dat jij beter contact hebt, met de voorzitter van jouw fanclub.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest ook aan Marco Borsato denken. Ach, wat je in ieder geval van Marco Borsato kunt zeggen is dat hij echt slechte mensenkennis heeft. Hij weet zich altijd met de verkeerde mensen te omringen. Dat was zo met zijn faillissement en ook nu weer met de voorzitter van zijn fanclub. Dat is ook een gave hoor.
Nee, dit vind ik geen vooruitgang.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Over connecties gesproken: de song van Dusty Springfield was de titelsong van de film "Scandal", waar de zanger van deze band dan weer een filmrol in had:Fine Young Cannibals - Johnny Come Home (Initial Talk remix)
Een nieuwe remix in het kader van de compilatie-cd "40"
Onderweg: een verzoekje van Shii. Meer is welkom via DM (moet niet, mag wel)
Ik ook niet, maar tegelijk vind ik het erg goed gedaan. Ik kan zo'n alternatieve take wel waarderen. Je hoort duidelijk dat ze het met respect voor het originele nummer hebben gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik geen vooruitgang.
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
Vind jij alle nieuwe versies die jij draait eigenlijk een verbetering, DJ11?
China Crisis - Wishful Thinking
Mina Crisis?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
Ah, deze wist ik donderdag niet qua band. En nu weer niet. Iets met een M
Sterker nog.... het was precies deze plaat die ik donderdag gedraaid heb.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
Ah, deze wist ik donderdag niet qua band. En nu weer niet. Iets met een M
Ja, klopt. En toen wist ik dus ook niet wie de band was. En het was dus duidelijk niet blijven hangen ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... het was precies deze plaat die ik donderdag gedraaid heb.
Van sommige nummers krijgen onze luisteraars nu eenmaal nooit genoegquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... het was precies deze plaat die ik donderdag gedraaid heb.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
Ah, deze heb ik ook weer zinloos op gestemd, zoals bijna elk jaar![]()
Staat bij mij in zo'n vast rijtje met True Faith, Suburbia en Airport...quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
Ah, deze heb ik ook weer zinloos op gestemd, zoals bijna elk jaar![]()
Gewoon, omdat ik hier vrolijk van word. En ik dit jaar gestopt ben met bedenken of het kans maakt of niet.quote:
True Faith heb ik ook weer op gestemd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Staat bij mij in zo'n vast rijtje met True Faith, Suburbia en Airport...
Ach, en er is vast Niemand in de Stadquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
We gaan straks nog even de stad in - of juist niet ...
Maar eerst wat anders nu. Nieuwe muziek...
Telenova - Vapor // Slow Dance
Of zou het zomer zijn in de stad?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, en er is vast Niemand in de Stad
Ik blijf hoop houden. Ooit komt de dag. Een paar jaar terug stond -ie in elk geval wél in de eenmalige Top 2500.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
True Faith heb ik ook weer op gestemd.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, en er is vast Niemand in de Stad
Ik zal jullie zo meteen maar verlossenquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Of zou het zomer zijn in de stad?
Juliane Werding - Geh Nicht In Die Stadt (Heut Nacht)
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Ah, deze is mooi. Ik vond die van de vorige uitzending minder mooi (of was dat dezelfde, nee toch?)quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga gewoon verder met elke uitzending een nummer van hem draaien, tot en met de laatste van dit jaar. Want dat hij daarin ook is te horen, is evident.Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Nee, vorige keer heb ik een vierde nummer voorgesteld: Wasser Und Licht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, deze is mooi. Ik vond die van de vorige uitzending minder mooi (of was dat dezelfde, nee toch?)
Peter Gabriel - Sledgehammer
Josef Salvat - Paradise
Ik snap wel waarom je hier zin in had.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Een jaarlijst-oudje (2015) waar ik zin in had:Josef Salvat - Paradise
Ik heb nog een verzoekje van Shii ontvangen. De lijnen zijn daarmee ook meteen gesloten
Pet Shop Boys - Up Against It
16 jaarquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze week was Spotify Wrapped weer daar. Ik ga uiteraard niet vertellen wat de meest beluisterde nummers zijn. Opvallend is wel dat een nummer uit 2024 opnieuw in de Top 5 stond. En dat mijn luisterleeftijd 16 jaar is.![]()
Komt door alle nieuwe muziek die ik luister.
Altijd fijn PSB nummers te horen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
"Wrapped up in nostalgia" zit in de tekst van dit liedje uit 1996. Daar moest ik ineens aan denken:Pet Shop Boys - Up Against It
Overigens is dat Top 5-nummer Sense Of Time, voor het tweede jaar op rij.
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (extended mix)
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]
16 jaar![]()
Toevallig hoorde ik van een collega die 40 is dat zij een luisterleeftijd had van 60 jaar.
Waar kun je de luisterleeftijd zien? Want nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze week was Spotify Wrapped weer daar. Ik ga uiteraard niet vertellen wat de meest beluisterde nummers zijn. Opvallend is wel dat een nummer uit 2024 opnieuw in de Top 5 stond. En dat mijn luisterleeftijd 16 jaar is.![]()
Komt door alle nieuwe muziek die ik luister.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Een verzoekje van @:Shii - een erg fijne ook, vandaar lekker in een extended mix (die pas een paar jaar geleden werd gemaakt)Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (extended mix)
Die krijg je als je Spotify Wrapped op je mobiel bekijktquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar kun je de luisterleeftijd zien? Want nu ben ik ook wel benieuwd.
Ik ben ook al aan het kijken of ik iets binnen heb gekregen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar kun je de luisterleeftijd zien? Want nu ben ik ook wel benieuwd.
Ik luister op Spotify eigenlijk nooit. Ik moest dat vragen van DjVout.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die krijg je als je Spotify Wrapped op je mobiel bekijkt
Ik denk trouwens dat jij 89 bent, met al die oldies
Magnus Carlson & The Moon Ray Quintet - Milk And Honey
Mooi, je hoort wel dat het de zanger van Weeping Willows is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Dit is oorspronkelijk een vrij onbekend uit 1965, van ene Jackson C. Frank. Deze cover is nieuw. De zanger in kwestie is ook wel bekend als de frontman van Weeping Willows, uit Zweden:Magnus Carlson & The Moon Ray Quintet - Milk And Honey
Het is een mooi liedje over de overgang van herfst naar winter
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
Ja, dus. Ik had hem ook. Mijn luisterleeftijd is 71 jaar![]()
![]()
En mijn top-nummer was Ave Maria van Maria Callas. Wat alles te maken had met de dood van mijn moeder
71!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
Ja, dus. Ik had hem ook. Mijn luisterleeftijd is 71 jaar![]()
![]()
En mijn top-nummer was Ave Maria van Maria Callas. Wat alles te maken had met de dood van mijn moeder
Zeker. Bijzondere stem heeft -ie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, je hoort wel dat het de zanger van Weeping Willows is.
Mecano - Hijo De La Luna
SYML - My Four Friends
Adrián Berenguer - Little Things
Ik hoor het. Dit is dus helemaal instrumentaal? De lyrics voegen wel echt wat toe, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste track van vanavond heb ik eigenlijk al aangekondigd, toen ik de nieuwe bewerking van Bruno Major draaide. Hij heeft er vocals bij gevoegd. Geslaagd, maar het origineel uit 2021 is ook prachtig:Adrián Berenguer - Little Things
Kloptquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het. Dit is dus helemaal instrumentaal? De lyrics voegen wel echt wat toe, wat mij betreft.
Ik had het niet geraden, maar het is een prima slotsongquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk leidt dit naadloos naar de slotsong. Wie raadt 'm?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het niet geraden, maar het is een prima slotsong
Paul McCartney - We All Stand Together
Ik merk dat zelf ook qua muziekkeuzequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
Mooie show DJ11. Je merkt dat we tegen het eind van het jaar aanlopen. Ik hou daar van.
Ik hoorde er toch meerderequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Er zal geen tijd meer zijn voor slotjinglesBedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting zo. Geh' nicht in die Stadt!
Nee, en het is nu soms al zo koud..... maar vriezen heeft het gelukkig nog niet echt gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
Het is inderdaad nog herfst. In mijn hoofd is het in december altijd winter, maar dat is niet zo.
Komende week wordt het weer heerlijk herfstig met 12 graden en regenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, en het is nu soms al zo koud..... maar vriezen heeft het gelukkig nog niet echt gedaan.
Welkom zorro!quote:
Ja, het heeft wel een beetje die sfeer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Ergens heeft dit ook wel iets kersterigs. Maar wellicht ligt dat aan mij.
Komt door het hoesje, waar die kerstklassieker op vermeld staatquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Ergens heeft dit ook wel iets kersterigs. Maar wellicht ligt dat aan mij.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
Alle menschen werden Brüder - Beethoven
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Mijn op één na favoriete nummer van Elton
Sorry Seems To Be The Hardest Word
Wat is je favoriete nummer dan?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Mijn op één na favoriete nummer van Elton
Sorry Seems To Be The Hardest Word
Your Song, dat in mijn top-10 allertijden staat.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Is dat niet die zanger van dat ene bandje?
Speltip 5 - Spreid je kansenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft het idee dat het met dat bandje nog niet echt wil lukken, dus hij probeert het met deze band ook nog maar.
Misschien moet -ie iets met kikkers gaan doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft het idee dat het met dat bandje nog niet echt wil lukken, dus hij probeert het met deze band ook nog maar.
Zoiets als de treinroutes die soms op tv zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Uit de categorie Opmerkingen die je alleen begrijpt als je uit Overijssel komt
De Bijrijder van RTV Oost was een programma waarbij een auto met camera door de provincie rondreed. Dit nummer werd jarenlang als tune gebruikt.
Niet zoals Rail Away, dat echt met meerdere camera's wordt gefilmd. Nee, gewoon heel basic met een camera op de plek van de bijrijdersstoel, die gewoon vanuit de auto een rit filmt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoiets als de treinroutes die soms op tv zijn?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Theo wir fahren nach Lotz - Vicky Leandros
Dat heeft wel iets verslavends om naar te kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zoals Rail Away, dat echt met meerdere camera's wordt gefilmd. Nee, gewoon heel basic met een camera op de plek van de bijrijdersstoel, die gewoon vanuit de auto een rit filmt.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
Ach, waar is @:doedezemaar als je haar nodig hebt? Ik ken dit wel.
Shii kent ook Duitse muziek zo blijkt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Ik was even vergeten dat jij ook veel weet...quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:42 schreef livelink het volgende:
Kate Bush - The man with the child in his eyes
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Kate Bush - The man with the child in his eyes.
Helaas was het ook niet alleen you and mequote:Op zaterdag 6 december 2025 21:43 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna was het lijflied van Jeffrey Epstein.
Overigens alleen hier in Nederland een hit geweest, lees ik.quote:
Ik snap wat je zegt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Overigens alleen hier in Nederland een hit geweest, lees ik.
Dat hoesje bevreemdt me, alsof het een B-kant is van dat andere nummer.
Ik hoor het ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier 'We gaan nog niet naar huis' in.
Het is een maanserenade.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:50 schreef livelink het volgende:
Is het een instrumentale medley van kinderliedjes?
Die zit in Friesland. Hij moest de gemeente aanspreken op hun laksheid met het omgaan van persoonlijke gegevens.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
Hopen dat het volgende nummer brother of Bos binnen trekt.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zit in Friesland. Hij moest de gemeente aanspreken op hun laksheid met het omgaan van persoonlijke gegevens.
Vandaag was er alweer zo'n gevalletje. Een gemeente die per abuis namen openbaar had gemaakt van bezwaarmakers tegen een azc.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zit in Friesland. Hij moest de gemeente aanspreken op hun laksheid met het omgaan van persoonlijke gegevens.
"per ongeluk"quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vandaag was er alweer zo'n gevalletje. Een gemeente die per abuis namen openbaar had gemaakt van bezwaarmakers tegen een azc.
Hier links van mij.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
Ach, waar is @:doedezemaar als je haar nodig hebt? Ik ken dit wel.
Goedenavond Symphonic en Doedezemaarquote:
Mij een beetje te zuur. Maar proost!quote:
Uit de La la la…quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef livelink het volgende:
Oh beautiful Lana, waar kom je vandaan, ja?
Boon Kriek is niet zo zuur en gaat juist meer richting het romig-zoetequote:Op zaterdag 6 december 2025 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Mij een beetje te zuur. Maar proost!
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:14 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford - One day in your life
Die was zo verstandig om op die ene dag weg te vliegenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:14 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford - One day in your life
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die was zo verstandig om op die ene dag weg te vliegen
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
The Animals - House of the Rising Sun
Vast iets met birds spottingquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:22 schreef Melting het volgende:
Volgende nummer beschrijft Symph als hij op vakantie is.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Mijn labelmachine is echt stuk….
Is dit de Earring?
Nee hoor, komt goed.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:28 schreef Melting het volgende:
@:livelink .... ik wil je niet depressief maken met het volgende nummer.
Leuk! En hello natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch foto van gemaakt afgelopen week
Welkom Bos.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat er toch ookquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Bos.
Ik dacht echt dat daar Symphonic stond.
Symphonic is wel daarop gebaseerdquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Bos.
Dat staat er ook gewoonquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Bos.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:41 schreef Shii het volgende:
Ook weer eentje met dank aan m'n ouders.
Ja ze luisterden veel Duitstalige muziek. En dat heb ik dan ook wel een beetje meegekregen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Luisterden zij veel Duitstalige muziek? Of was dat gewoon toeval?
Goedemiddag, MadMaster. Merk je iets in Curacao van onrust rondom VS-Venezuela?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is meer iets voor Bonnie st. Clair
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is meer iets voor Bonnie st. Clair
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Vanaf de stranden zie je in de verte een Nederlands fregat heen en weer varen op de grens tussen Curaçao en Venezuela. Ook scheert er af en toe een vliegtuig van de marine op bijna aanraakhoogte langs de kust. En er zijn oefeningen van de marine met die kleine rubberbootjes…quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag, MadMaster. Merk je iets in Curacao van onrust rondom VS-Venezuela?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Ik zit nu aan het bier:Is die lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzekere tijdenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf de stranden zie je in de verte een Nederlands fregat heen en weer varen op de grens tussen Curaçao en Venezuela. Ook scheert er af en toe een vliegtuig van de marine op bijna aanraakhoogte langs de kust. En er zijn oefeningen van de marine met die kleine rubberbootjes…
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Ik zit nu aan het bier:Milkshake IPA... klinkt ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zal ik zeggen.quote:
Ben ik ook voor in hoor, nieuwe biertjes. Maar deze klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen.
Scoort een 3,75 op een schaal van 5.
Ik probeer steeds nieuwe biertjes.
Gisteren ook al bij de WK lotingquote:
Op het eiland zelf merk je er niet veel van.quote:
Maar je drinkt wel graag ipa?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ben ik ook voor in hoor, nieuwe biertjes. Maar deze klinkt niet aantrekkelijk.
Die Infantilo is minimaal net zo'n boef als Trump…quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren ook al bij de WK loting
manmanman wat was dat een vreselijke veren in zijn reet stop show
Deal! Als we ooit eens mochten meeten, regel ik een lekker biertje voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.![]()
Maar laat me graag verrassen met een lekker nieuw biertje.
Die is ook zo corrupt als wat hoor. Die vertrouwde ik al niet op het moment ik hem op TV zag en toen was hij nog niet eens de baas van de FIFAquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Infantilo is minimaal net zo'n boef als Trump…
En hij was als een kind zo blij met de "speciale prijs" die ze voor hem hebben bedacht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren ook al bij de WK loting
manmanman wat was dat een vreselijke veren in zijn reet stop show
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
Je t'aime moi non plus - Serge Gainsbourg en Jane Birkin.
Nog een geluk dat er vanavond geen uitzending van DJ Vout is...quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry buren buiten, dit wordt in NL gedraaid…
Tja, tot de bootjes vol vluchtelingen op Curacao stranden..., ik vind het allemaal maar eng. Maduro haten is niet zo moeilijk, maar dit is ook geen aanlokkelijk vooruitzicht lijkt me.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eiland zelf merk je er niet veel van.
De meesten haten hier Maduro, omdat hij al jaren Aruba en Curaçao wil inlijven, dus vreemd genoeg (vanuit mijn perspectief dan) vinden ze de plannen van Trump niet zo heel erg…
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry buren buiten, dit wordt in NL gedraaid…
Dat gebeurt al jaren en ook daarom zijn ze niet dol op de Venezolanen…quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, tot de bootjes vol vluchtelingen op Curacao stranden..., ik vind het allemaal maar eng. Maduro haten is niet zo moeilijk, maar dit is ook geen aanlokkelijk vooruitzicht lijkt me.
Dat is ook een heeeeeel eng mannetjequote:Op zaterdag 6 december 2025 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Infantilo is minimaal net zo'n boef als Trump…
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit weleens gehoord, maar weet niet wie het zingt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |