Ik had het niet geraden, maar het is een prima slotsongquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk leidt dit naadloos naar de slotsong. Wie raadt 'm?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het niet geraden, maar het is een prima slotsong
Paul McCartney - We All Stand Together
Ik merk dat zelf ook qua muziekkeuzequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
Mooie show DJ11. Je merkt dat we tegen het eind van het jaar aanlopen. Ik hou daar van.
Ik hoorde er toch meerderequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Er zal geen tijd meer zijn voor slotjinglesBedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting zo. Geh' nicht in die Stadt!
Nee, en het is nu soms al zo koud..... maar vriezen heeft het gelukkig nog niet echt gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
Het is inderdaad nog herfst. In mijn hoofd is het in december altijd winter, maar dat is niet zo.
Komende week wordt het weer heerlijk herfstig met 12 graden en regenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, en het is nu soms al zo koud..... maar vriezen heeft het gelukkig nog niet echt gedaan.
Welkom zorro!quote:
Ja, het heeft wel een beetje die sfeer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Ergens heeft dit ook wel iets kersterigs. Maar wellicht ligt dat aan mij.
Komt door het hoesje, waar die kerstklassieker op vermeld staatquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Ergens heeft dit ook wel iets kersterigs. Maar wellicht ligt dat aan mij.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
Alle menschen werden Brüder - Beethoven
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Mijn op één na favoriete nummer van Elton
Sorry Seems To Be The Hardest Word
Wat is je favoriete nummer dan?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Mijn op één na favoriete nummer van Elton
Sorry Seems To Be The Hardest Word
Your Song, dat in mijn top-10 allertijden staat.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Is dat niet die zanger van dat ene bandje?
Speltip 5 - Spreid je kansenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft het idee dat het met dat bandje nog niet echt wil lukken, dus hij probeert het met deze band ook nog maar.
Misschien moet -ie iets met kikkers gaan doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft het idee dat het met dat bandje nog niet echt wil lukken, dus hij probeert het met deze band ook nog maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |