Ja, klopt. En toen wist ik dus ook niet wie de band was. En het was dus duidelijk niet blijven hangen ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... het was precies deze plaat die ik donderdag gedraaid heb.
Van sommige nummers krijgen onze luisteraars nu eenmaal nooit genoegquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... het was precies deze plaat die ik donderdag gedraaid heb.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
Ah, deze heb ik ook weer zinloos op gestemd, zoals bijna elk jaar![]()
Staat bij mij in zo'n vast rijtje met True Faith, Suburbia en Airport...quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
Ah, deze heb ik ook weer zinloos op gestemd, zoals bijna elk jaar![]()
Gewoon, omdat ik hier vrolijk van word. En ik dit jaar gestopt ben met bedenken of het kans maakt of niet.quote:
True Faith heb ik ook weer op gestemd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Staat bij mij in zo'n vast rijtje met True Faith, Suburbia en Airport...
Ach, en er is vast Niemand in de Stadquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
We gaan straks nog even de stad in - of juist niet ...
Maar eerst wat anders nu. Nieuwe muziek...
Telenova - Vapor // Slow Dance
Of zou het zomer zijn in de stad?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, en er is vast Niemand in de Stad
Ik blijf hoop houden. Ooit komt de dag. Een paar jaar terug stond -ie in elk geval wél in de eenmalige Top 2500.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
True Faith heb ik ook weer op gestemd.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, en er is vast Niemand in de Stad
Ik zal jullie zo meteen maar verlossenquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Of zou het zomer zijn in de stad?
Juliane Werding - Geh Nicht In Die Stadt (Heut Nacht)
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Ah, deze is mooi. Ik vond die van de vorige uitzending minder mooi (of was dat dezelfde, nee toch?)quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga gewoon verder met elke uitzending een nummer van hem draaien, tot en met de laatste van dit jaar. Want dat hij daarin ook is te horen, is evident.Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Nee, vorige keer heb ik een vierde nummer voorgesteld: Wasser Und Licht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, deze is mooi. Ik vond die van de vorige uitzending minder mooi (of was dat dezelfde, nee toch?)
Peter Gabriel - Sledgehammer
Josef Salvat - Paradise
Ik snap wel waarom je hier zin in had.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Een jaarlijst-oudje (2015) waar ik zin in had:Josef Salvat - Paradise
Ik heb nog een verzoekje van Shii ontvangen. De lijnen zijn daarmee ook meteen gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |