Ja, klopt. En toen wist ik dus ook niet wie de band was. En het was dus duidelijk niet blijven hangen ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... het was precies deze plaat die ik donderdag gedraaid heb.
Van sommige nummers krijgen onze luisteraars nu eenmaal nooit genoegquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... het was precies deze plaat die ik donderdag gedraaid heb.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
Ah, deze heb ik ook weer zinloos op gestemd, zoals bijna elk jaar![]()
Staat bij mij in zo'n vast rijtje met True Faith, Suburbia en Airport...quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
Ah, deze heb ik ook weer zinloos op gestemd, zoals bijna elk jaar![]()
Gewoon, omdat ik hier vrolijk van word. En ik dit jaar gestopt ben met bedenken of het kans maakt of niet.quote:
True Faith heb ik ook weer op gestemd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Staat bij mij in zo'n vast rijtje met True Faith, Suburbia en Airport...
Ach, en er is vast Niemand in de Stadquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
We gaan straks nog even de stad in - of juist niet ...
Maar eerst wat anders nu. Nieuwe muziek...
Telenova - Vapor // Slow Dance
Of zou het zomer zijn in de stad?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, en er is vast Niemand in de Stad
Ik blijf hoop houden. Ooit komt de dag. Een paar jaar terug stond -ie in elk geval wél in de eenmalige Top 2500.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
True Faith heb ik ook weer op gestemd.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, en er is vast Niemand in de Stad
Ik zal jullie zo meteen maar verlossenquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Of zou het zomer zijn in de stad?
Juliane Werding - Geh Nicht In Die Stadt (Heut Nacht)
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Ah, deze is mooi. Ik vond die van de vorige uitzending minder mooi (of was dat dezelfde, nee toch?)quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga gewoon verder met elke uitzending een nummer van hem draaien, tot en met de laatste van dit jaar. Want dat hij daarin ook is te horen, is evident.Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Nee, vorige keer heb ik een vierde nummer voorgesteld: Wasser Und Licht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, deze is mooi. Ik vond die van de vorige uitzending minder mooi (of was dat dezelfde, nee toch?)
Peter Gabriel - Sledgehammer
Josef Salvat - Paradise
Ik snap wel waarom je hier zin in had.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Een jaarlijst-oudje (2015) waar ik zin in had:Josef Salvat - Paradise
Ik heb nog een verzoekje van Shii ontvangen. De lijnen zijn daarmee ook meteen gesloten
Pet Shop Boys - Up Against It
16 jaarquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze week was Spotify Wrapped weer daar. Ik ga uiteraard niet vertellen wat de meest beluisterde nummers zijn. Opvallend is wel dat een nummer uit 2024 opnieuw in de Top 5 stond. En dat mijn luisterleeftijd 16 jaar is.![]()
Komt door alle nieuwe muziek die ik luister.
Altijd fijn PSB nummers te horen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
"Wrapped up in nostalgia" zit in de tekst van dit liedje uit 1996. Daar moest ik ineens aan denken:Pet Shop Boys - Up Against It
Overigens is dat Top 5-nummer Sense Of Time, voor het tweede jaar op rij.
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (extended mix)
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]
16 jaar![]()
Toevallig hoorde ik van een collega die 40 is dat zij een luisterleeftijd had van 60 jaar.
Waar kun je de luisterleeftijd zien? Want nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze week was Spotify Wrapped weer daar. Ik ga uiteraard niet vertellen wat de meest beluisterde nummers zijn. Opvallend is wel dat een nummer uit 2024 opnieuw in de Top 5 stond. En dat mijn luisterleeftijd 16 jaar is.![]()
Komt door alle nieuwe muziek die ik luister.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Een verzoekje van @:Shii - een erg fijne ook, vandaar lekker in een extended mix (die pas een paar jaar geleden werd gemaakt)Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (extended mix)
Die krijg je als je Spotify Wrapped op je mobiel bekijktquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar kun je de luisterleeftijd zien? Want nu ben ik ook wel benieuwd.
Ik ben ook al aan het kijken of ik iets binnen heb gekregen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar kun je de luisterleeftijd zien? Want nu ben ik ook wel benieuwd.
Ik luister op Spotify eigenlijk nooit. Ik moest dat vragen van DjVout.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die krijg je als je Spotify Wrapped op je mobiel bekijkt
Ik denk trouwens dat jij 89 bent, met al die oldies
Magnus Carlson & The Moon Ray Quintet - Milk And Honey
Mooi, je hoort wel dat het de zanger van Weeping Willows is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Dit is oorspronkelijk een vrij onbekend uit 1965, van ene Jackson C. Frank. Deze cover is nieuw. De zanger in kwestie is ook wel bekend als de frontman van Weeping Willows, uit Zweden:Magnus Carlson & The Moon Ray Quintet - Milk And Honey
Het is een mooi liedje over de overgang van herfst naar winter
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
Ja, dus. Ik had hem ook. Mijn luisterleeftijd is 71 jaar![]()
![]()
En mijn top-nummer was Ave Maria van Maria Callas. Wat alles te maken had met de dood van mijn moeder
71!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
Ja, dus. Ik had hem ook. Mijn luisterleeftijd is 71 jaar![]()
![]()
En mijn top-nummer was Ave Maria van Maria Callas. Wat alles te maken had met de dood van mijn moeder
Zeker. Bijzondere stem heeft -ie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, je hoort wel dat het de zanger van Weeping Willows is.
Mecano - Hijo De La Luna
SYML - My Four Friends
Adrián Berenguer - Little Things
Ik hoor het. Dit is dus helemaal instrumentaal? De lyrics voegen wel echt wat toe, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste track van vanavond heb ik eigenlijk al aangekondigd, toen ik de nieuwe bewerking van Bruno Major draaide. Hij heeft er vocals bij gevoegd. Geslaagd, maar het origineel uit 2021 is ook prachtig:Adrián Berenguer - Little Things
Kloptquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het. Dit is dus helemaal instrumentaal? De lyrics voegen wel echt wat toe, wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |