Goedemiddag, MadMaster. Merk je iets in Curacao van onrust rondom VS-Venezuela?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is meer iets voor Bonnie st. Clair
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is meer iets voor Bonnie st. Clair
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Vanaf de stranden zie je in de verte een Nederlands fregat heen en weer varen op de grens tussen Curaçao en Venezuela. Ook scheert er af en toe een vliegtuig van de marine op bijna aanraakhoogte langs de kust. En er zijn oefeningen van de marine met die kleine rubberbootjes…quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag, MadMaster. Merk je iets in Curacao van onrust rondom VS-Venezuela?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Ik zit nu aan het bier:Is die lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzekere tijdenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf de stranden zie je in de verte een Nederlands fregat heen en weer varen op de grens tussen Curaçao en Venezuela. Ook scheert er af en toe een vliegtuig van de marine op bijna aanraakhoogte langs de kust. En er zijn oefeningen van de marine met die kleine rubberbootjes…
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Ik zit nu aan het bier:Milkshake IPA... klinkt ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zal ik zeggen.quote:
Ben ik ook voor in hoor, nieuwe biertjes. Maar deze klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen.
Scoort een 3,75 op een schaal van 5.
Ik probeer steeds nieuwe biertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |