quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max P1
Norris P6![]()
Laat dit de uitslag zondag maar zijn.
ze hebben alle on airo van de helm van lewis gehaald.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
wat zijn ze bij Merc aan het doen?
7voudig WDC, ja blijft zeldzaam, zelfs al doet hij het wekelijksquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn het nog zeldzame foutjes als het niet meer zeldzaam is?
had hij dit beter in Q1 kunnen doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:02 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton wil gewoon al naar huis, die is er helemaal klaar mee.
Volgens de Engelse logica welquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ohja jij bent die user die alles zo serieus neemt, maar bij deze: ik was niet serieusquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor tijdens een vrije training? Heel plausibel..
Norris leek op de radio niet zo onder de indruk van die blindequote:Op zaterdag 6 december 2025 12:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
Net ff de boardradio gehoord van Yuki, die kreeg pas te horen dat Norris er aan kwam toen hij er al af lag
Ze zeiden in eerste instantie dat Law de eerstvolgende achter hem was.
Dus fout van RB
Netjes van hem. Altijd je eigen rommel opruimen.quote:
Leuk voor zijn mancave.quote:
hij wist dat het Max niet wasquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Norris leek op de radio niet zo onder de indruk van die blinde
Zoiets wil je toch niet ophangenquote:
Rolletje duct-tape en gaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten het er allemaal weer opplakken voor de kwali's
Toch echt de schuld van het team.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Norris leek op de radio niet zo onder de indruk van die blinde
Stukjes Ferrari F1 car wil je wel hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets wil je toch niet ophangen
Dan zou hij plotseling wat gevonden hebben, lijkt me niet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:04 schreef DKUp het volgende:
Jammer wel want je kan Hamilton wel gebruiken om te klooien met McLaren.
quote:
Nee, eten voor vanavond.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ga je F1 coureurs in mootjes hakken.
dat is correct en tevens juistquote:
story of your life?quote:
Verliest zn downforce gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef Perox het volgende:
F1TV: "Something tiny might have been broken."
Dan kan het niet zijn ego zijn.
Uiteraard, hoe vaker je zeldzaam hoort des te zeldzamer het is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat wordt lastig kiezen voor de Britse fans wie ze e schuld moeten geven.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:07 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Lewis oefent voor zondag om Norris af te kegelen en alle Britten witheet te maken?
die doet ook alleen maar zijn werk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
je zou zo'n camera man toch ook een duw geven
Nouja zegquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef Perox het volgende:
Bij de Nederlanders ligt het gewoon aan Lewis zelfquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef Perox het volgende:
gewoon irritantquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die doet ook alleen maar zijn werk.
De FIA, natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt lastig kiezen voor de Britse fans wie ze e schuld moeten geven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Aangezien Reform het nu goed doet, weet ik wel wie de schuld zal krijgenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Italianen, die hebben die hele man verpestquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die was nogal onterecht..quote:
Krijgen we dan WW3?quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De Italianen, die hebben die hele man verpest
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:10 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Aangezien Reform het nu goed doet, weet ik wel wie de schuld zal krijgen
Ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brundle gelooft erin dat er iets gebroken is.
Inmiddels heeft ie gelijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is al weken het gevalquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wie wel?quote:
Hannah natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:16 schreef Perox het volgende:
Praatje van Ruth zou wel eens uit kunnen komen dat het een 2 stop race wordt. Dan is het de vraag wie daar het beste op inspeelt.
Wellicht krijgen we een vroege safety car en gaan er een paar gelijk naar binnen en een paar niet, daar valt wel iets mee te doen denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:16 schreef Perox het volgende:
Praatje van Ruth zou wel eens uit kunnen komen dat het een 2 stop race wordt. Dan is het de vraag wie daar het beste op inspeelt.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we een vroege safety car en gaan er een paar gelijk naar binnen en een paar niet, daar valt wel iets mee te doen denk ik.
wat moet er gered worden dan?quote:
Motorplof morgen?quote:
Is bij jou de race al begonnen?quote:
laat ze dan even de motoren omwisselenquote:
owwwww lb...quote:
Ik heb er verstand van, eigenlijk ben ik wel een expertquote:
Hier de kwali nog niet eensquote:
Hulk wordt morgen 3equote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef Perox het volgende:
Zolang Hulkenberg nog op 0,5 zit vat het allemaal wel mee.
Ja precies..quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef Perox het volgende:
Zolang Hulkenberg nog op 0,5 zit vat het allemaal wel mee.
uhuquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van, eigenlijk ben ik wel een expert
Verkeerde account Klaasquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van, eigenlijk ben ik wel een expert
Op pure pace was dat al bekend Hans.quote:
De kroketten.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan mee eten met de krokettenquote:
Waarom zou je dat in P3 doenquote:
Daarom hopen op een wonder morgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op pure pace was dat al bekend Hans.
Die start morgen vanuit de pits, de ultieme vinger.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zal me niet eens verbazen dat Max dit expres doet
Achter winnaar Verstappen en nummer twee Piastri, nadat hij in de slotronde voorbij Norris is gegaan voor P3.quote:
Nee hij is Kimi voorbij gereden die Norris de laatste ronde nog goed tegen houdt. Hij heeft wat goed te makenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achter winnaar Verstappen en nummer twee Piastri, nadat hij in de slotronde voorbij Norris is gegaan voor P3.
die kan dat niet zienquote:
Afkeurpunt APK dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan dat niet zien
zijn engineer/monteur wel
Ja, ik weet het. Fout van Mercedes. Maar ben bang dat Kimi het straks weer voor z'n kiezen krijgt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan dat niet zien
zijn engineer/monteur wel
als de FIA de APK zou moeten doen ben je altijd de sjaakquote:
jepquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Fout van Mercedes. Maar ben bang dat Kimi het straks weer voor z'n kiezen krijgt.
En terecht, veiligheid voor alles.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de FIA de APK zou moeten doen ben je altijd de sjaak
Politieagent Wilquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de FIA de APK zou moeten doen ben je altijd de sjaak
nouquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat er niks aan de hand is.
Zeker geen reden om Mercedes verder naar achteren te zetten. Echt niet.
Geef ze maar een paar knaken boete dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
kimi kan er niks aan doen
maar Yuki heeft wel die schade
dus dat er een straf aan hangt is wat het is
je wilt max op 1quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef ze maar een paar knaken boete dan.
Maar dat is wel genoeg
als hij morgen maar gewoon op P1 gaat rijden en de anderen achter hem Norris tegen houden dan kan hij die voetjes wel laag genoeg houdenquote:
Ik wil ze wel in de top.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt max op 1
niet merc op 1
tyripje er omquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Jane het volgende:
Lijm Max z'n voeten maar aan de pedalen, dan. Wat moet dat moet.
Grosjean raadt dit afquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De verters om de pedalen knopen
Ik had verwacht dat Max zijn vader wel achterna zou gaan in de rally uiteindelijk.quote:
reparatiekosten ten laste van het budget van Mercedes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
kimi kan er niks aan doen
maar Yuki heeft wel die schade
dus dat er een straf aan hangt is wat het is
Max is meer van de GT3 en mogelijk de hypercarsquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Max zijn vader wel achterna zou gaan in de rally uiteindelijk.
Maar als ik deze boardradio al zovaak voorbij zie komen dit jaar denk ik niet dat dat wat voor hem is.
Klittenband, blijft goed zitten en kan je toch lostrekkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sandalen met een boutje moertje op de pedaal schroeven?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sandalen met een boutje moertje op de pedaal schroeven?
Van een F1-auto verwacht je andere dingen dan van een rallywagenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Max zijn vader wel achterna zou gaan in de rally uiteindelijk.
Maar als ik deze boardradio al zovaak voorbij zie komen dit jaar denk ik niet dat dat wat voor hem is.
Jij trekt best vaak rare conclusies.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit klopt en is tevens correct!quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:35 schreef Jane het volgende:
Als Max-fans moeten we blij zijn dat Russell wel snelheid lijkt te hebben, denk ik.
Gewoon als schaatshoutjes onderbinden, het is tenslotte een Nederlander.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Jane het volgende:
Lijm Max z'n voeten maar aan de pedalen, dan. Wat moet dat moet.
Jij snapt sarcasme nietquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij trekt best vaak rare conclusies.
Ow, meestal wel maar akkoord.quote:
En voodoopoppen natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max kan niet meer doen dan de race winnen. En de rest bepaalt God / het lot*
*doorstepen wat voor u niet van toepassing is
Als Yuki twee handen aan het stuur had had hij ook niets kunnen doen tegen een auto die in zijn zij komtquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel opvallend aan dat incident tussen Antonelli en Yuki was dat Antonelli niet naar links keek, en Yuki zijn vizier voordeed dus niet met 2 handen aan het stuur zat.
Toch wel enige verantwoordelijkheid van de rijders zelf in het spel dus.
En Norris moet er gewoon rustig achter blijven rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max kan niet meer doen dan de race winnen. En de rest bepaalt God / het lot*
*doorstepen wat voor u niet van toepassing is
Dan nog steeds mag men bij het uitrijden van een garagebox toch echt 2 handen aan het stuur houden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als Yuki twee handen aan het stuur had had hij ook niets kunnen doen tegen een auto die in zijn zij komt
en een tweede er bijquote:
Zoveel dat jij je zinnen niet meer afquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:10 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel zal de stress bij de pitstops van McLaren?
verkeerde topicquote:
Alsof jij dat welquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoveel dat jij je zinnen niet meer af
Zal flink zijn maar die zijn zo goed tegenwoordig dat dat niet veel invloed zal hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:10 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel zal de stress bij de pitstops van McLaren?
hij lijkt dat bewustquote:
Ik ben me van geen kwaadquote:
Ik heb het nog een keer bekeken, Yuki kon hier niets aan doen, die heeft dat nauwelijks kunnen zien aankomen in de bochten. Echt de schuld van het team.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel 10K euro boete voor Red Bull wegens impeding Norris door Tsunoda.
Wel vreemd hoe de baan van Yuki’s auto naar links weesquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb het nog een keer bekeken, Yuki kon hier niets aan doen, die heeft dat nauwelijks kunnen zien aankomen in de bochten. Echt de schuld van het team.
En Norris ging buiten de baan, tracklimits, dus een 10 place grid penalty zou wel terecht zijn.
Dat waren gewoon binnen buiten binnen bochtjes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel vreemd hoe de baan van Yuki’s naar links wees
[ x ]
Wat moet ik zien? #dtvquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
Lets look at the rear....![]()
[ afbeelding ]
Nu natte poezel nog.quote:
Dus opblazen die hapquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen heeft de raketmotor weer tot zijn beschikking.
[ x ]
quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Geen idee...."it almost hit a bump"quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De voorlaatste keer Max als laatste in de intro
Hou hoopquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De voorlaatste keer Max als laatste in de intro
the fat lady singsquote:
Soberzo dat 1 McLaren het verkloot. Ik denk Norris P11.quote:
Ook als Norris op Pole eindigt dan verkloot ie het wel weer bij de start.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Soberzo dat 1 McLaren het verkloot. Ik denk Norris P11.
Hij moet 3 plekken verliezen als ie Pole start.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook als Norris op Pole eindigt dan verkloot ie het wel weer bij de start.
Hij verliest bijna elke start 1 of 2 plekken.
beetje gedoe mag bestquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Cleane kwalificatie graag.
Daarna nog een langzame pitstop ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij moet 3 plekken verliezen als ie Pole start.
Knap werk van de engineers wel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
gut Ham moet helemaal gevolgd worden want
arme man
Ach, het is waarschijnlijk zijn laatste race, laat zequote:Op zaterdag 6 december 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
gut Ham moet helemaal gevolgd worden want
arme man
quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
ze hadden wel evenquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Knap werk van de engineers wel.
Lando in de muur en start uit de pitstraatquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Cleane kwalificatie graag.
Snotver.quote:
of motorplof.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lando in de muur en start uit de pitstraat
Ik zie hem er wel de brui aan geven inderdaad. Toch einde tijdperk dan weer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het is waarschijnlijk zijn laatste race, laat ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |