Ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brundle gelooft erin dat er iets gebroken is.
Inmiddels heeft ie gelijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is al weken het gevalquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wie wel?quote:
Hannah natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:16 schreef Perox het volgende:
Praatje van Ruth zou wel eens uit kunnen komen dat het een 2 stop race wordt. Dan is het de vraag wie daar het beste op inspeelt.
Wellicht krijgen we een vroege safety car en gaan er een paar gelijk naar binnen en een paar niet, daar valt wel iets mee te doen denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:16 schreef Perox het volgende:
Praatje van Ruth zou wel eens uit kunnen komen dat het een 2 stop race wordt. Dan is het de vraag wie daar het beste op inspeelt.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we een vroege safety car en gaan er een paar gelijk naar binnen en een paar niet, daar valt wel iets mee te doen denk ik.
wat moet er gered worden dan?quote:
Motorplof morgen?quote:
Is bij jou de race al begonnen?quote:
laat ze dan even de motoren omwisselenquote:
owwwww lb...quote:
Ik heb er verstand van, eigenlijk ben ik wel een expertquote:
Hier de kwali nog niet eensquote:
Hulk wordt morgen 3equote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef Perox het volgende:
Zolang Hulkenberg nog op 0,5 zit vat het allemaal wel mee.
Ja precies..quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef Perox het volgende:
Zolang Hulkenberg nog op 0,5 zit vat het allemaal wel mee.
uhuquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van, eigenlijk ben ik wel een expert
Verkeerde account Klaasquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van, eigenlijk ben ik wel een expert
Op pure pace was dat al bekend Hans.quote:
De kroketten.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan mee eten met de krokettenquote:
Waarom zou je dat in P3 doenquote:
Daarom hopen op een wonder morgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op pure pace was dat al bekend Hans.
Die start morgen vanuit de pits, de ultieme vinger.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zal me niet eens verbazen dat Max dit expres doet
Achter winnaar Verstappen en nummer twee Piastri, nadat hij in de slotronde voorbij Norris is gegaan voor P3.quote:
Nee hij is Kimi voorbij gereden die Norris de laatste ronde nog goed tegen houdt. Hij heeft wat goed te makenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achter winnaar Verstappen en nummer twee Piastri, nadat hij in de slotronde voorbij Norris is gegaan voor P3.
die kan dat niet zienquote:
Afkeurpunt APK dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan dat niet zien
zijn engineer/monteur wel
Ja, ik weet het. Fout van Mercedes. Maar ben bang dat Kimi het straks weer voor z'n kiezen krijgt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan dat niet zien
zijn engineer/monteur wel
als de FIA de APK zou moeten doen ben je altijd de sjaakquote:
jepquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Fout van Mercedes. Maar ben bang dat Kimi het straks weer voor z'n kiezen krijgt.
En terecht, veiligheid voor alles.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de FIA de APK zou moeten doen ben je altijd de sjaak
Politieagent Wilquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de FIA de APK zou moeten doen ben je altijd de sjaak
nouquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:27 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat er niks aan de hand is.
Zeker geen reden om Mercedes verder naar achteren te zetten. Echt niet.
Geef ze maar een paar knaken boete dan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
kimi kan er niks aan doen
maar Yuki heeft wel die schade
dus dat er een straf aan hangt is wat het is
je wilt max op 1quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef ze maar een paar knaken boete dan.
Maar dat is wel genoeg
als hij morgen maar gewoon op P1 gaat rijden en de anderen achter hem Norris tegen houden dan kan hij die voetjes wel laag genoeg houdenquote:
Ik wil ze wel in de top.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt max op 1
niet merc op 1
tyripje er omquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Jane het volgende:
Lijm Max z'n voeten maar aan de pedalen, dan. Wat moet dat moet.
Grosjean raadt dit afquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De verters om de pedalen knopen
Ik had verwacht dat Max zijn vader wel achterna zou gaan in de rally uiteindelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |