reparatiekosten ten laste van het budget van Mercedes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
kimi kan er niks aan doen
maar Yuki heeft wel die schade
dus dat er een straf aan hangt is wat het is
Max is meer van de GT3 en mogelijk de hypercarsquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Max zijn vader wel achterna zou gaan in de rally uiteindelijk.
Maar als ik deze boardradio al zovaak voorbij zie komen dit jaar denk ik niet dat dat wat voor hem is.
Klittenband, blijft goed zitten en kan je toch lostrekkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sandalen met een boutje moertje op de pedaal schroeven?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sandalen met een boutje moertje op de pedaal schroeven?
Van een F1-auto verwacht je andere dingen dan van een rallywagenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Max zijn vader wel achterna zou gaan in de rally uiteindelijk.
Maar als ik deze boardradio al zovaak voorbij zie komen dit jaar denk ik niet dat dat wat voor hem is.
Jij trekt best vaak rare conclusies.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit klopt en is tevens correct!quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:35 schreef Jane het volgende:
Als Max-fans moeten we blij zijn dat Russell wel snelheid lijkt te hebben, denk ik.
Gewoon als schaatshoutjes onderbinden, het is tenslotte een Nederlander.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Jane het volgende:
Lijm Max z'n voeten maar aan de pedalen, dan. Wat moet dat moet.
Jij snapt sarcasme nietquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij trekt best vaak rare conclusies.
Ow, meestal wel maar akkoord.quote:
En voodoopoppen natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max kan niet meer doen dan de race winnen. En de rest bepaalt God / het lot*
*doorstepen wat voor u niet van toepassing is
Als Yuki twee handen aan het stuur had had hij ook niets kunnen doen tegen een auto die in zijn zij komtquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel opvallend aan dat incident tussen Antonelli en Yuki was dat Antonelli niet naar links keek, en Yuki zijn vizier voordeed dus niet met 2 handen aan het stuur zat.
Toch wel enige verantwoordelijkheid van de rijders zelf in het spel dus.
En Norris moet er gewoon rustig achter blijven rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max kan niet meer doen dan de race winnen. En de rest bepaalt God / het lot*
*doorstepen wat voor u niet van toepassing is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |