Dan nog steeds mag men bij het uitrijden van een garagebox toch echt 2 handen aan het stuur houden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als Yuki twee handen aan het stuur had had hij ook niets kunnen doen tegen een auto die in zijn zij komt
en een tweede er bijquote:
Zoveel dat jij je zinnen niet meer afquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:10 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel zal de stress bij de pitstops van McLaren?
verkeerde topicquote:
Alsof jij dat welquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoveel dat jij je zinnen niet meer af
Zal flink zijn maar die zijn zo goed tegenwoordig dat dat niet veel invloed zal hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:10 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel zal de stress bij de pitstops van McLaren?
hij lijkt dat bewustquote:
Ik ben me van geen kwaadquote:
Ik heb het nog een keer bekeken, Yuki kon hier niets aan doen, die heeft dat nauwelijks kunnen zien aankomen in de bochten. Echt de schuld van het team.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel 10K euro boete voor Red Bull wegens impeding Norris door Tsunoda.
Wel vreemd hoe de baan van Yuki’s auto naar links weesquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb het nog een keer bekeken, Yuki kon hier niets aan doen, die heeft dat nauwelijks kunnen zien aankomen in de bochten. Echt de schuld van het team.
En Norris ging buiten de baan, tracklimits, dus een 10 place grid penalty zou wel terecht zijn.
Dat waren gewoon binnen buiten binnen bochtjes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel vreemd hoe de baan van Yuki’s naar links wees
[ x ]
Wat moet ik zien? #dtvquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
Lets look at the rear....![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |