quote:Mogelijke potindeling WK-loting
Pot 1: Mexico, Verenigde Staten, Canada, Spanje, Argentinië, Frankrijk, Engeland, Brazilië, Portugal, Nederland, België, Duitsland.
Pot 2: Kroatië, Marokko, Colombia, Uruguay, Zwitserland, Japan, Senegal, Iran, Zuid-Korea, Oostenrijk, Ecuador, Australië.
Pot 3: Noorwegen, Panama, Egypte, Algerije, Schotland, Paraguay, Tunesië, Ivoorkust, Oezbekistan, Qatar, Saudi-Arabië, Zuid-Afrika.
Pot 4: Jordanië, Kaapverdië, Ghana, Haïti, Curaçao, Nieuw-Zeeland, de vier winnaars van de Europese play-offs en twee winnaars van de intercontinentale play-offs.
quote:Mogelijke potindeling WK-loting:
Pot 1: Mexico, Verenigde Staten, Canada, Spanje, Argentinië, Frankrijk, Engeland, Brazilië, Portugal, Nederland, België, Duitsland.
Pot 2: Kroatië, Marokko, winnaar play-offs met Italië, Colombia, Uruguay, Zwitserland, Japan, Senegal, winnaar play-offs met Denemarken, Iran, Zuid-Korea, Oostenrijk.
Pot 3: Ecuador, Australië, winnaar play-offs met Turkije, Noorwegen, Panama, winnaar play-offs met Polen, Egypte, Algerije, Schotland, Paraguay, Tunesië, Ivoorkust.
Pot 4: Oezbekistan, Qatar, winnaar play-offs met Irak, Saudi-Arabië, winnaar play offs met DR Congo, Zuid-Afrika, Jordanië, Kaapverdië, Ghana, Haïti, Curaçao, Nieuw-Zeeland.
quote:De loting vindt plaats om 12.00 uur UTC−5 (EST) (18:00u Nederlandse tijd)
Het is een rugby stadion, de heilige tempel van rugby. Daar gaan ze dat écht never nooit niet doen. En terecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat 2 goals plaatsen en andere lijnen trekken wat is daar niet normaal aan
Gun jij @Scrummie geen feestje?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit WK kan bijna al de graftyfus krijgen.
Ferdinand er bij halen pakt niet heel goed uit voor Kevin.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:14 schreef PirE het volgende:
How big this is.
Kan je niet zeggen over Kevin.
Dat vind ik dan weer leukquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:15 schreef Pino112 het volgende:
NOS journaal om 20u, dat wordt nog lastig als ze 20min uitlopen.
Beste loting ooit, langste loting ooit.quote:
Dit kan toch echt niet hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sinds ze Killing me softly zo grandioos hebben verneukt ben ik er op tegen.
Dat vind Davina Michelle ook van haar deelname aan het ESF.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:15 schreef Kopiko het volgende:
Wat duurt dit allemaal ontstellend lang.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Saekerhett het volgende:
Ga verdomme die balletjes pakken in plaats van dat oeverleuze gelul.
Jij hebt liever het origineel van Lori Liebermann?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sinds ze Killing me softly zo grandioos hebben verneukt ben ik er op tegen.
En meer ken ik niet eens.
Doet België eigenlijk wel mee?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om 20u begint Terzake, bij de VRT zijn ze aan het zweten nu
Amai!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er wedstrijden hier die niet geloot kunnen worden, volgens mij geld dat toch voor bv. Armenie en Azerbeidzjan al zijn die hier niet.quote:
Alles zonder dat walgelijk pingeltje steeds tussendoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt liever het origineel van Lori Liebermann?
En daarna Thuis?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat dacht Marco B. ook bij dat meisje destijdsquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Saekerhett het volgende:
Ga verdomme die balletjes pakken in plaats van dat oeverleuze gelul.
Dit besef je nu pas?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn Amerikanen toch eigenlijk vreselijke mensen.
Ja met veel moeitequote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef Solotovski het volgende:
Capuchon_jongen zou dit verzonnen kunnen hebben
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat dacht Marco B. ook bij dat meisje destijds
Marco is vrijgesproken. Luister een liedje van hem om het goed te makenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat dacht Marco B. ook bij dat meisje destijds
Everything Is Everythingquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Lauren Hill?
@:mexicanobakker
Marioquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:18 schreef mario390 het volgende:
WILLEN JULIe WEER OOSTENRIJK KREGEN??
Volgens mijn simulatie Zwitserlandquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:18 schreef mario390 het volgende:
Ja, 100% winst voor ons.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:18 schreef mario390 het volgende:
We wachten op wat oneliners na de loting.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Analyse van Babyhoofd, wat hebben we daar nu aan?
@:Zipportal
Gaan ze daar ook voor loten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |