Ik ben bang dat hij dit echt geloofd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:50 schreef Karina het volgende:
jaja hij keek naar Pele geloof je het zelf?
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:51 schreef Coco het volgende:
Half Amerika nu woedend naar Twitter en Reddit.
Gelukt.quote:
In een gat schijten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:55 schreef PSVCL het volgende:
het wk in marokko/spanje/portugal wordt toplevel
Borst?quote:
En een Mastercard?quote:
3! Maar die wisten we al.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik heb even boodschapjes gedaan.
Hoeveel getrokken ballen heb ik gemist?
Oh die PSV in 88 uit het cupje flikkerdequote:
jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh die PSV in 88 uit het cupje flikkerde
Chips gehaald?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik heb even boodschapjes gedaan.
Hoeveel getrokken ballen heb ik gemist?
Tump kreeg een prijs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor die enkeling die zich hier nuchter doorheen gewerkt heeft: nog iets gemist afgelopen drie kwartier, of had het afgedaan kunnen worden met een mailtje?
Die Belgen hadden hun stadionvergrotingen toch niet op tijd afgekregen dus uiteindelijk zou het een Nederland-NRW WK zijn geworden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spanje-Frankrijk in het Jan Breydel ,
Wat een genot
Is dat die dooie F-sidert?quote:
T is niet de jaren 90 meer neequote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef Karina het volgende:
oh Lauren Hill is dit dus dacht dat die er anders uit zag
Die is ook wat jaartjes ouder geworden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef Karina het volgende:
Ja, vroeger was ze jonger,quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef Karina het volgende:
Een sombrero?quote:
Fuck me....quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dit is nog maar een voorproefje van heel dat WK.
ik ben wit en vind het heerlijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:03 schreef superniger het volgende:
Dit is geen muziek voor witte mensen.
JA JAMMER DAN DIE HEBBEN EEN PRIVILEGE!1!1!!11!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:03 schreef superniger het volgende:
Dit is geen muziek voor witte mensen.
Doe eens normaal man, voetbal in Twickenhamquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Men zou zelfs een WK probleem loos kunnen organiseren in Londen: Alleen zijn de laatste 3 mischien ietsje te klein. Maar met een kleine upgrade kan dit naar 20k+ rugby stadion ombouwen tot voetbaltempel
[ afbeelding ]
Finale: Wembley
Halve finales : Twickenham en tottenham stadion
En kwartfinale Wembley, Londen stadion, Emirates stadion, Stamford bridge
Waarom moelijk doen als het heel ecologisch beperkt in 1 stad kan.
Is het de zus van Benny?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh mocht Lauren een dagje uit de opvang?
was groot Fugees fan vroegah.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef Coco het volgende:
Deze herrie is mij .. langzaam aan het doden.
Dat ze die Super Bowl maar in hun reet stekenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dit is nog maar een voorproefje van heel dat WK.
Sinds ze Killing me softly zo grandioos hebben verneukt ben ik er op tegen.quote:
Wat 2 goals plaatsen en andere lijnen trekken wat is daar niet normaal aanquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, voetbal in Twickenham.
Iemand slaat hier de spijker op z'n kop.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:08 schreef Simmertje het volgende:
Wtf is dit man, begin gvd die loting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |