Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als je van overprikkeling houdt wel ja. Ik vind er geen pleuris aan, al moest ik er aan de andere kant ook wel om lachen. Maar mijn deur mogen ze voorbij gaanquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga je op de plee zitten heb je der ook geen last vanquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je van overprikkeling houdt wel ja. Ik vind er geen pleuris aan, al moest ik er aan de andere kant ook wel om lachen. Maar mijn deur mogen ze voorbij gaan
was paar jaar geleden wel een hoog bod op schiekadeblok, maar die aankoop was wel omstreden iddquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de gemeente uiteindelijk de grond gekocht voor enkele tientallen miljoenen euro’s.
[..]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat ineens je deur open, wordt er een paar handen vol pepernoten naar binnen gegooid, deur weer dicht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je van overprikkeling houdt wel ja. Ik vind er geen pleuris aan, al moest ik er aan de andere kant ook wel om lachen. Maar mijn deur mogen ze voorbij gaan
En morgen inspectie![]()
![]()
Huh?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben maar op t vliegtuig gestapt. Even genoeg torn voor nu.
Heb je je al wel ingeschreven voor elims? In de krant staat meer uitleg nu, je hoeft iig geen team te kiezenLemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Dan misschien wel, ik zelf vind het te lang duren enzquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, samen met het Forum is het best leuk vermaak.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Nee heb er 1tje afgeknald, moet er dus nog 4. Maar ben ff beetje gaar nu van t proggen dus even naar de UK heen en weer en ik ben er weer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Heb je je al wel ingeschreven voor elims? In de krant staat meer uitleg nu, je hoeft iig geen team te kiezen![]()
Nog niet gelezen, maar wij hebben morgen oorlog en ik had een OD vanmorgen bij het stackenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Heb je je al wel ingeschreven voor elims? In de krant staat meer uitleg nu, je hoeft iig geen team te kiezen![]()
![]()
Ja, als de laatste geweest is en dat alle punten per land bekend gemaakt wordt, daar zit heel wat tijd tussen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan misschien wel, ik zelf vind het te lang duren enz![]()
Om het spannend te houdenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als de laatste geweest is en dat alle punten per land bekend gemaakt wordt, daar zit heel wat tijd tussen.![]()
![]()
Is het middernachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als de laatste geweest is en dat alle punten per land bekend gemaakt wordt, daar zit heel wat tijd tussen.
Heb van mijn werk een sinterklaas presentje gekregen. Allemaal snoepgoed. Nog niks op. Echt big up respect voor mezelf wel![]()
ODs zijn niet leukquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet gelezen, maar wij hebben morgen oorlog en ik had een OD vanmorgen bij het stacken
Ik moet zo ook weer stacken, net een xtc genomen voor een kleine jump
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik kreeg een banketstaaf van mn werk, alweer half op#viesdik
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Gewoon lekker genietenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
En je hebt de andere helft bewaard voor mij?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is wel erg aardig, maar ik weet niet wanneer ik langs kan komen om die op te eten, dus jij mag hem hebben
![]()
![]()
Ik een chocoladeletter, chocolade muntjes, pepernootjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Hopelijk is onze RW snel over dit weekend, en dan de rest van de maand gaan springen. Mijn vorige jump was niet zo'n success: toen ik op 1000 zat, begon ik zonder na te denken te jagen in SA en terwijl ik zat te wachten op de cool down voor de xtc, had ik teveel bier gedronken voor crimes en kon ik maar een paar edvds kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ODs zijn niet leuk
Ik moet zo ook weer stacken, net een xtc genomen voor een kleine jump
Allemaal beginnersfouten![]()
![]()
quote:quote:Linux geek started working at McDonalds. A customer asked him for a Big Mac and he gave him a bit of paper with FF:FF:FF:FF:FF:FF written on it.![]()
![]()
Overdose - als je drugs niet helemaal goed vielenquote:
Ranked Warring (RW) - als je groepje tegen een ander groepje gaat vechten
South Africa - Land waar je drugs kunt kopen, maar ook kan jagen op leeuwen![]()
OD = Oculus Dexter (rechteroog)quote:
RA = Rheumatoïde Artritis
SA = Sinus Arrhythmia of Situational AnxietyProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah, dat weet ik dan wel weer, Dexter is rechts in het latijn. En Sinister is links.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
OD = Oculus Dexter (rechteroog)
SA = Sinus Arrhythmia of Situational Anxiety![]()
![]()
Ook goed mogelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
OD = Oculus Dexter (rechteroog)
SA = Sinus Arrhythmia of Situational Anxiety![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sorry linkedin, ik ben niet geïnteresseerd in quantum computingquote:New recommended jobs based on your profile and activity, including promoted jobs*.
Senior Quantum Algorithm Researcher
NVIDIA · Massachusetts, United States (Remote)
$184K-$357K / year![]()
Nvidia is heel druk met zoeken naar nieuwe mensen. De salarissen zijn wel goed en het is bijna allemaal remote werk, maar ik heb niet zo'n zin om voor nvidia te werken en je zult zien dat als de AI bubbel over een tijdje barst, iedereen daar op straat staat.quote:![]()
als je tevreden bent lekker daar blijven tochquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Nvidia is heel druk met zoeken naar nieuwe mensen. De salarissen zijn wel goed en het is bijna allemaal remote werk, maar ik heb niet zo'n zin om voor nvidia te werken en je zult zien dat als de AI bubbel over een tijdje barst, iedereen daar op straat staat.Uw ADH vitamine Worst
Ok, op!quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
En je hebt de andere helft bewaard voor mij?Dat is wel erg aardig, maar ik weet niet wanneer ik langs kan komen om die op te eten, dus jij mag hem hebben
![]()
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Senior Quantum Algorithm Researcher damnquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Nvidia is heel druk met zoeken naar nieuwe mensen. De salarissen zijn wel goed en het is bijna allemaal remote werk, maar ik heb niet zo'n zin om voor nvidia te werken en je zult zien dat als de AI bubbel over een tijdje barst, iedereen daar op straat staat.![]()
Die dingen eet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik een chocoladeletter, chocolade muntjes, pepernootjes.
Behalve de ouderwetse zachte pepernoten, of kruidnoten met witte chocolade eromheen
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Haha dat zijn inderdaad wel beginnerfouten. Heb ook 1 keer gehad dat ik mn jobpoints had ingezet voor happiness en er toen achter kwam dat ik nog DC had, dus geen xtc kon nemenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk is onze RW snel over dit weekend, en dan de rest van de maand gaan springen. Mijn vorige jump was niet zo'n success: toen ik op 1000 zat, begon ik zonder na te denken te jagen in SA en terwijl ik zat te wachten op de cool down voor de xtc, had ik teveel bier gedronken voor crimes en kon ik maar een paar edvds kijken
Allemaal beginnersfouten
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die dingen eet ik dan weer niet.
Behalve de ouderwetse zachte pepernoten, of kruidnoten met witte chocolade eromheen![]()
![]()
![]()
Nvidia probeert nu een stukje van de hybrid quantum computing markt te pakken met hun CUDA-Q. En dat gaat alleen maar als er software voor is. Net zoals niemand zijn eigen neurale netwerken programmeert, maar bv tensorflow gebruikt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Senior Quantum Algorithm Researcher damn![]()
Al doende leert men. hoop ik maar...quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat zijn inderdaad wel beginnerfouten. Heb ook 1 keer gehad dat ik mn jobpoints had ingezet voor happiness en er toen achter kwam dat ik nog DC had, dus geen xtc kon nemen![]()
Ja we gaan echt andere tijden te gemoed. AI is al dispruptive genoeg maar quantum computing wordt wel even next level.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Nvidia probeert nu een stukje van de hybrid quantum computing markt te pakken met hun CUDA-Q. En dat gaat alleen maar als er software voor is. Net zoals niemand zijn eigen neurale netwerken programmeert, maar bv tensorflow gebruikt.![]()
ChatGPT zou dit anders doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja we gaan echt andere tijden te gemoed. AI is al dispruptive genoeg maar quantum computing wordt wel even next level.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja daar ga ik wel vanuit!quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Al doende leert men. hoop ik maar...Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
![]()
QC bestaat al best lang en is nog steeds niet doorgebroken. De toepassingen zijn ook maar beperkt; ook al is het daar extreem goed in. Klassieke voorbeeld is kraken van encryptie, wat bolkziljoen sneller gaat. Echte quantum computers zijn duur, lomp, en duur. Quantum simulatie kan op iedere fatsoenlijke GPU, maar je mist dan de snelheid van die echte computer. Hybrid is een lapmiddel (imo, maar ik ben in de minderheid met die meningquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja we gaan echt andere tijden te gemoed. AI is al dispruptive genoeg maar quantum computing wordt wel even next level.). We gaan het wel zien...
![]()
Ik vind het interessant in ieder geval. Maar inderdaad, maar neural netwerken bestaan ook al sinds de jaren 60.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
QC bestaat al best lang en is nog steeds niet doorgebroken. De toepassingen zijn ook maar beperkt; ook al is het daar extreem goed in. Klassieke voorbeeld is kraken van encryptie, wat bolkziljoen sneller gaat. Echte quantum computers zijn duur, lomp, en duur. Quantum simulatie kan op iedere fatsoenlijke GPU, maar je mist dan de snelheid van die echte computer. Hybrid is een lapmiddel (imo, maar ik ben in de minderheid met die mening). We gaan het wel zien...
![]()
Ik kook ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fysio geweest hielp wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jazekersssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik altijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kook altijd zittend, daarom heb ik ook zo de pest aan koken, Maar staan zo lang lukt niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat ik daar nu niet van opkijken
Muziek erbij?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dans meestal een beetje bij het koken![]()
De buuf verleiden met je zwoele heupbewegingenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dans meestal een beetje bij het kokenUw ADH vitamine Worst
Of beeld je je de stem van die Gordon in, die je helemaal uitfoetert dat 't weer helemaal misgaatquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, of gewone "interne muziek"Ik heb meestal wel een melodietje in mijn hoofd
![]()
![]()
Dat heb ik wel eens geprobeerd, goed bevallenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liggend naaien. Probeer het eens.
Doe ik sowieso over het algemeen liggend...quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liggend naaien. Probeer het eens.![]()
Ja dat is nogal een dingetjequote:
BOLKDANMAARTERUGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je het morgen weer naapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh. Weer hoofdletters, vetgedrukt en onderstreept
Jammer dat er geen smiley is met en schouderklopje, anders had je die nu gekregenquote:
Groter jonguh hoor
Ze moeten vetgedrukte onderstreepte chocoladeletters makenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh. Weer hoofdletters, vetgedrukt en onderstreeptUw ADH vitamine Worst
Hey Mario, waar niet bij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben gek op chocolade, maar ik vind een chocolade letter niet echt wat aanquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze moeten vetgedrukte onderstreepte chocoladeletters maken
Of het moet van de banketbakker komen en dan puurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We kunnen ook het tegendeel bewijzen en dan allemaal naar Wenen afreizenUw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of beeld je je de stem van die Gordon in, die je helemaal uitfoetert dat 't weer helemaal misgaat![]()
O dat ,nee daar zijn we niet bijquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival is volgend jaar in Oostenrijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De letter D van Dottekequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op chocolade, maar ik vind een chocolade letter niet echt wat aan
Of het moet van de banketbakker komen en dan puur![]()
![]()
Jammiequote:
Misschien kan Mario een liedje opnemen in het Nederlands als troostquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival is volgend jaar in Oostenrijk.Uw ADH vitamine Worst
Ik moet niks.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
om 18 00 moeten julie naar washington kijkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
om 18 00 moeten julie naar washington kijken![]()
quote:Daarom!quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan Mario een liedje opnemen in het Nederlands als troost![]()
Sinterklaas kwam dus langs hier. Postnl ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg een sinterklaas cadeau van m'n zoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Welke sport?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
of julie weer tegen onz spelen
laatste keer hebben julie verlorenUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:21 schreef DJMO het volgende:
Sinterklaas kwam dus langs hier. Postnl ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg een sinterklaas cadeau van m'n zoonsNou!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig bracht de Sint geen vuurwerk voor jequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:21 schreef DJMO het volgende:
Sinterklaas kwam dus langs hier. Postnl ook.![]()
![]()
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
om 18 00 moeten julie naar washington kijken![]()
OM 18.00 uur zit ik misschien wel op schoot bij Sinterklaas, of in de zak bij Zwarte Piet. Mocht ik hier niet terug keren ben ik meegenomen naar Spanjequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
om 18 00 moeten julie naar washington kijken
in voetbal hebben julie laatste jaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kijk geen sport
En 3 gaten tennis?
tegen onz verloren, weet je dat ook
niet?![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
We zaten allemaal klaar om 3 gaten tennis te gaan kijken, maar jij moet weer opstandig doen![]()
![]()
Moetie hard fietsenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moet, anders komt mario jou halen![]()
![]()
Ik hoop van nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM 18.00 uur zit ik misschien wel op schoot bij Sinterklaas, of in de zak bij Zwarte Piet. Mocht ik hier niet terug keren ben ik meegenomen naar SpanjeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ik kijk geen sportquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
in voetbal hebben julie laatste jaar
tegen onz verloren, weet je dat ook
niet?Uw ADH vitamine Worst
Hij heeft hulpmario's door het hele land lopen verkleed als Sinterklaasquote:Uw ADH vitamine Worst
Een hulpkrampusquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft hulpmario's door het hele land lopen verkleed als Sinterklaas![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM 18.00 uur zit ik misschien wel op schoot bij Sinterklaas, of in de zak bij Zwarte Piet. Mocht ik hier niet terug keren ben ik meegenomen naar Spanje![]()
![]()
Idee voor halloween volgend jaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:37 schreef devzero het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel tof om eens in zo'n kostuum rond te lopen
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
En dan overal tegenaan lopen met je harsesquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:37 schreef devzero het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel tof om eens in zo'n kostuum rond te lopen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vast wel kijkgaten ofzo toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
En dan overal tegenaan lopen met je harsesUw ADH vitamine Worst
dat moet boeien dat julie tegen onz verlierenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige dingen boeien me gewoon niet
en ronald en hoofdvall makte![]()
Ja maar met die geweienquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vast wel kijkgaten ofzo toch?![]()
![]()
NEINquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet boeien dat julie tegen onz verlieren
en ronald en hoofdvall makte![]()
Ik vind mijn straat heerlijk rustig nu die is afgezetUw ADH vitamine Worst
Forensische recherche?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind mijn straat heerlijk rustig nu die is afgezetProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is wel fijn idd. De snelweg hier voor het huis is tijd terug een half jaar afgesloten geweest ivm vervangen wegdek en riool, heerlijk rustigquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind mijn straat heerlijk rustig nu die is afgezet![]()
![]()
Uitvoering kan beter, in de human centipede hoort mond aan anus vast genaaid te wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
ja weet je ook dat ned.film is?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uitvoering kan beter, in de human centipede hoort mond aan anus vast genaaid te worden![]()
gevt ook del 2 maar die zou je niet kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, het is immers geen sport![]()
![]()
Weet ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit je een beetje te sarren.
Uw ADH vitamine Worst
Woon je in Vught?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind mijn straat heerlijk rustig nu die is afgezet![]()
![]()
EBIquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen als ik vast zou zitten
Hema op de vlucht!quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Of niet![]()
NWS / Politie massaal aanwezig bij PI Vught na melding incident
Iedereen sinterklaas aan t vieren?
LievBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En ik hoef ook niet mee naar Spanjequote:
nee heb ik ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ik hoef ook niet mee naar Spanje![]()
![]()
Heb geen twitquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:33 schreef mario390 het volgende:
op twit staat al is en trump
propagandashow![]()
Ik ben lief geweest. Ben er nog.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely
Leuke sinterklaas avond gehad?quote:Who cares if one more light goes out?
Ja altijd leuk die snuitjes.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal blij als ze cadeautjes krijgen..quote:Who cares if one more light goes out?
Ja en Sinterklaas en drie zwarte pietenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal blij als ze cadeautjes krijgen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Sinterklaas en drie zwarte pieten
Ja was heel leuk. Vooral voor de jongsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee was alleen voor de kindertjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg tegen Luna (3 jaar) zou oma zou ook een cadeautje krijgen. Nee zegt ze is alleen voor kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik zeg tegen Luna (3 jaar) zou oma zou ook een cadeautje krijgen. Nee zegt ze is alleen voor kinderen![]()
![]()
Ze was zo blij met Sinterklaas en helemaal niet bangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Even schaatsen kijken, en daarna voetbalWho cares if one more light goes out?
KijkseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En welke landen nog meer? Of nog niet bekendquote:Who cares if one more light goes out?
Japanse nootjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BorrelnootjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
O jee niet goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lieverd ik heb echt niets met voetbal kijk dat nooit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was wereldmeister ,weet
je dat niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar je lez toch elke jaar de krantquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieverd ik heb echt niets met voetbal kijk dat nooit.![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen sportquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar je lez toch elke jaar de krantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Grrrrrrrrquote:
Hela hola!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Elke jaar?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar je lez toch elke jaar de krant![]()
![]()
Lees de krant op internet maar lees niets over sportquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fucking lastig
Hopelijk is het snel weer lente
In het slechtste geval ga ik naar Zuid Afrika, daar is het lekker weer.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fucking lastig
Hopelijk is het snel weer lente
In het slechtste geval ga ik naar Zuid Afrika, daar is het lekker weer.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker schatje.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeej, ik was net nog in Tilburg!quote:
Nu in Breda
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
![]()
En dan supersnel weer naar huis denk ik?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeej, ik was net nog in Tilburg!
Nu in Breda![]()
Vroem vroem vroemmmmmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: