En je hebt de andere helft bewaard voor mij?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kreeg een banketstaaf van mn werk, alweer half op#viesdik
Ik een chocoladeletter, chocolade muntjes, pepernootjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kreeg een banketstaaf van mn werk, alweer half op#viesdik
Hopelijk is onze RW snel over dit weekend, en dan de rest van de maand gaan springen. Mijn vorige jump was niet zo'n success: toen ik op 1000 zat, begon ik zonder na te denken te jagen in SA en terwijl ik zat te wachten op de cool down voor de xtc, had ik teveel bier gedronken voor crimes en kon ik maar een paar edvds kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ODs zijn niet leuk
Ik moet zo ook weer stacken, net een xtc genomen voor een kleine jump
quote:
quote:Linux geek started working at McDonalds. A customer asked him for a Big Mac and he gave him a bit of paper with FF:FF:FF:FF:FF:FF written on it.
Overdose - als je drugs niet helemaal goed vielenquote:
OD = Oculus Dexter (rechteroog)quote:
Ah, dat weet ik dan wel weer, Dexter is rechts in het latijn. En Sinister is links.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
OD = Oculus Dexter (rechteroog)
RA = Rheumatoïde Artritis
SA = Sinus Arrhythmia of Situational Anxiety
Ook goed mogelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
OD = Oculus Dexter (rechteroog)
RA = Rheumatoïde Artritis
SA = Sinus Arrhythmia of Situational Anxiety
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |