Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als je van overprikkeling houdt wel ja. Ik vind er geen pleuris aan, al moest ik er aan de andere kant ook wel om lachen. Maar mijn deur mogen ze voorbij gaanquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga je op de plee zitten heb je der ook geen last vanquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je van overprikkeling houdt wel ja. Ik vind er geen pleuris aan, al moest ik er aan de andere kant ook wel om lachen. Maar mijn deur mogen ze voorbij gaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
was paar jaar geleden wel een hoog bod op schiekadeblok, maar die aankoop was wel omstreden iddquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de gemeente uiteindelijk de grond gekocht voor enkele tientallen miljoenen euro’s.
[..]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat ineens je deur open, wordt er een paar handen vol pepernoten naar binnen gegooid, deur weer dicht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je van overprikkeling houdt wel ja. Ik vind er geen pleuris aan, al moest ik er aan de andere kant ook wel om lachen. Maar mijn deur mogen ze voorbij gaan
En morgen inspectie![]()
![]()
Huh?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben maar op t vliegtuig gestapt. Even genoeg torn voor nu.
Heb je je al wel ingeschreven voor elims? In de krant staat meer uitleg nu, je hoeft iig geen team te kiezenLemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Dan misschien wel, ik zelf vind het te lang duren enzquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, samen met het Forum is het best leuk vermaak.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Nee heb er 1tje afgeknald, moet er dus nog 4. Maar ben ff beetje gaar nu van t proggen dus even naar de UK heen en weer en ik ben er weer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Heb je je al wel ingeschreven voor elims? In de krant staat meer uitleg nu, je hoeft iig geen team te kiezen![]()
Nog niet gelezen, maar wij hebben morgen oorlog en ik had een OD vanmorgen bij het stackenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Heb je je al wel ingeschreven voor elims? In de krant staat meer uitleg nu, je hoeft iig geen team te kiezen![]()
![]()
Ja, als de laatste geweest is en dat alle punten per land bekend gemaakt wordt, daar zit heel wat tijd tussen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan misschien wel, ik zelf vind het te lang duren enz![]()
Om het spannend te houdenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als de laatste geweest is en dat alle punten per land bekend gemaakt wordt, daar zit heel wat tijd tussen.![]()
![]()
Is het middernachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als de laatste geweest is en dat alle punten per land bekend gemaakt wordt, daar zit heel wat tijd tussen.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Heb van mijn werk een sinterklaas presentje gekregen. Allemaal snoepgoed. Nog niks op. Echt big up respect voor mezelf wel![]()
ODs zijn niet leukquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet gelezen, maar wij hebben morgen oorlog en ik had een OD vanmorgen bij het stacken
Ik moet zo ook weer stacken, net een xtc genomen voor een kleine jump
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik kreeg een banketstaaf van mn werk, alweer half op#viesdik
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Gewoon lekker genietenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kreeg een banketstaaf van mn werk, alweer half op#viesdik
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: