Muziek erbij?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dans meestal een beetje bij het koken
De buuf verleiden met je zwoele heupbewegingenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dans meestal een beetje bij het koken
Of beeld je je de stem van die Gordon in, die je helemaal uitfoetert dat 't weer helemaal misgaatquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, of gewone "interne muziek"Ik heb meestal wel een melodietje in mijn hoofd
Dat heb ik wel eens geprobeerd, goed bevallenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liggend naaien. Probeer het eens.
Doe ik sowieso over het algemeen liggend...quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liggend naaien. Probeer het eens.
Ja dat is nogal een dingetjequote:
Kan je het morgen weer naapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh. Weer hoofdletters, vetgedrukt en onderstreept
Jammer dat er geen smiley is met en schouderklopje, anders had je die nu gekregenquote:
Ze moeten vetgedrukte onderstreepte chocoladeletters makenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh. Weer hoofdletters, vetgedrukt en onderstreept
Hey Mario, waar niet bij?quote:
Ik ben gek op chocolade, maar ik vind een chocolade letter niet echt wat aanquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze moeten vetgedrukte onderstreepte chocoladeletters maken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of beeld je je de stem van die Gordon in, die je helemaal uitfoetert dat 't weer helemaal misgaat
O dat ,nee daar zijn we niet bijquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival is volgend jaar in Oostenrijk.
De letter D van Dottekequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op chocolade, maar ik vind een chocolade letter niet echt wat aan
Of het moet van de banketbakker komen en dan puur
Jammiequote:
Misschien kan Mario een liedje opnemen in het Nederlands als troostquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival is volgend jaar in Oostenrijk.
Ik moet niks.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
om 18 00 moeten julie naar washington kijken
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan Mario een liedje opnemen in het Nederlands als troost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg een sinterklaas cadeau van m'n zoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Welke sport?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
of julie weer tegen onz spelen
laatste keer hebben julie verloren
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:21 schreef DJMO het volgende:
Sinterklaas kwam dus langs hier. Postnl ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg een sinterklaas cadeau van m'n zoonsNou!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gelukkig bracht de Sint geen vuurwerk voor jequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:21 schreef DJMO het volgende:
Sinterklaas kwam dus langs hier. Postnl ook.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
OM 18.00 uur zit ik misschien wel op schoot bij Sinterklaas, of in de zak bij Zwarte Piet. Mocht ik hier niet terug keren ben ik meegenomen naar Spanjequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef mario390 het volgende:
in voetbal hebben julie laatste jaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kijk geen sport
En 3 gaten tennis?
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
We zaten allemaal klaar om 3 gaten tennis te gaan kijken, maar jij moet weer opstandig doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |