Nvidia is heel druk met zoeken naar nieuwe mensen. De salarissen zijn wel goed en het is bijna allemaal remote werk, maar ik heb niet zo'n zin om voor nvidia te werken en je zult zien dat als de AI bubbel over een tijdje barst, iedereen daar op straat staat.quote:
als je tevreden bent lekker daar blijven tochquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Nvidia is heel druk met zoeken naar nieuwe mensen. De salarissen zijn wel goed en het is bijna allemaal remote werk, maar ik heb niet zo'n zin om voor nvidia te werken en je zult zien dat als de AI bubbel over een tijdje barst, iedereen daar op straat staat.
Ok, op!quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
En je hebt de andere helft bewaard voor mij?Dat is wel erg aardig, maar ik weet niet wanneer ik langs kan komen om die op te eten, dus jij mag hem hebben
Senior Quantum Algorithm Researcher damnquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Nvidia is heel druk met zoeken naar nieuwe mensen. De salarissen zijn wel goed en het is bijna allemaal remote werk, maar ik heb niet zo'n zin om voor nvidia te werken en je zult zien dat als de AI bubbel over een tijdje barst, iedereen daar op straat staat.
Die dingen eet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik een chocoladeletter, chocolade muntjes, pepernootjes.
Haha dat zijn inderdaad wel beginnerfouten. Heb ook 1 keer gehad dat ik mn jobpoints had ingezet voor happiness en er toen achter kwam dat ik nog DC had, dus geen xtc kon nemenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk is onze RW snel over dit weekend, en dan de rest van de maand gaan springen. Mijn vorige jump was niet zo'n success: toen ik op 1000 zat, begon ik zonder na te denken te jagen in SA en terwijl ik zat te wachten op de cool down voor de xtc, had ik teveel bier gedronken voor crimes en kon ik maar een paar edvds kijken
Allemaal beginnersfouten
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die dingen eet ik dan weer niet.
Behalve de ouderwetse zachte pepernoten, of kruidnoten met witte chocolade eromheen
Nvidia probeert nu een stukje van de hybrid quantum computing markt te pakken met hun CUDA-Q. En dat gaat alleen maar als er software voor is. Net zoals niemand zijn eigen neurale netwerken programmeert, maar bv tensorflow gebruikt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Senior Quantum Algorithm Researcher damn
Al doende leert men. hoop ik maar...quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat zijn inderdaad wel beginnerfouten. Heb ook 1 keer gehad dat ik mn jobpoints had ingezet voor happiness en er toen achter kwam dat ik nog DC had, dus geen xtc kon nemen
Ja we gaan echt andere tijden te gemoed. AI is al dispruptive genoeg maar quantum computing wordt wel even next level.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Nvidia probeert nu een stukje van de hybrid quantum computing markt te pakken met hun CUDA-Q. En dat gaat alleen maar als er software voor is. Net zoals niemand zijn eigen neurale netwerken programmeert, maar bv tensorflow gebruikt.
ChatGPT zou dit anders doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja we gaan echt andere tijden te gemoed. AI is al dispruptive genoeg maar quantum computing wordt wel even next level.
Ja daar ga ik wel vanuit!quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Al doende leert men. hoop ik maar...
QC bestaat al best lang en is nog steeds niet doorgebroken. De toepassingen zijn ook maar beperkt; ook al is het daar extreem goed in. Klassieke voorbeeld is kraken van encryptie, wat bolkziljoen sneller gaat. Echte quantum computers zijn duur, lomp, en duur. Quantum simulatie kan op iedere fatsoenlijke GPU, maar je mist dan de snelheid van die echte computer. Hybrid is een lapmiddel (imo, maar ik ben in de minderheid met die meningquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja we gaan echt andere tijden te gemoed. AI is al dispruptive genoeg maar quantum computing wordt wel even next level.
Ik vind het interessant in ieder geval. Maar inderdaad, maar neural netwerken bestaan ook al sinds de jaren 60.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
QC bestaat al best lang en is nog steeds niet doorgebroken. De toepassingen zijn ook maar beperkt; ook al is het daar extreem goed in. Klassieke voorbeeld is kraken van encryptie, wat bolkziljoen sneller gaat. Echte quantum computers zijn duur, lomp, en duur. Quantum simulatie kan op iedere fatsoenlijke GPU, maar je mist dan de snelheid van die echte computer. Hybrid is een lapmiddel (imo, maar ik ben in de minderheid met die mening). We gaan het wel zien...
Snertquote:
Jazekersssquote:
Ik altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |