Moetie hard fietsenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moet, anders komt mario jou halen
Ik hoop van nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM 18.00 uur zit ik misschien wel op schoot bij Sinterklaas, of in de zak bij Zwarte Piet. Mocht ik hier niet terug keren ben ik meegenomen naar Spanje
Ik kijk geen sportquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
in voetbal hebben julie laatste jaar
tegen onz verloren, weet je dat ook
niet?
Hij heeft hulpmario's door het hele land lopen verkleed als Sinterklaasquote:
Een hulpkrampusquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft hulpmario's door het hele land lopen verkleed als Sinterklaas
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM 18.00 uur zit ik misschien wel op schoot bij Sinterklaas, of in de zak bij Zwarte Piet. Mocht ik hier niet terug keren ben ik meegenomen naar Spanje
Idee voor halloween volgend jaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:37 schreef devzero het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel tof om eens in zo'n kostuum rond te lopen
[ afbeelding ]
En dan overal tegenaan lopen met je harsesquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:37 schreef devzero het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel tof om eens in zo'n kostuum rond te lopen
[ afbeelding ]
Vast wel kijkgaten ofzo toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
En dan overal tegenaan lopen met je harses
dat moet boeien dat julie tegen onz verlierenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige dingen boeien me gewoon niet
Ja maar met die geweienquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vast wel kijkgaten ofzo toch?
NEINquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet boeien dat julie tegen onz verlieren
en ronald en hoofdvall makte
Forensische recherche?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind mijn straat heerlijk rustig nu die is afgezet
Dat is wel fijn idd. De snelweg hier voor het huis is tijd terug een half jaar afgesloten geweest ivm vervangen wegdek en riool, heerlijk rustigquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Uitvoering kan beter, in de human centipede hoort mond aan anus vast genaaid te wordenquote:
ja weet je ook dat ned.film is?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uitvoering kan beter, in de human centipede hoort mond aan anus vast genaaid te worden
gevt ook del 2 maar die zou je niet kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, het is immers geen sport
Weet ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit je een beetje te sarren.
Woon je in Vught?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
EBIquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen als ik vast zou zitten
Hema op de vlucht!quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Of niet![]()
NWS / Politie massaal aanwezig bij PI Vught na melding incident
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |