Vriendjes recyclen. Dan ging z'n body count ook niet omhoogquote:Op donderdag 4 december 2025 20:05 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ow, dat recyclen begreep ik niet helemaal
aangeboren afwijkingquote:Op donderdag 4 december 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo kijkt hij eigenlijk wel altijd..
AI weet ook niet alles.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Rene van der Gijp met een volle bos haar
tis ook niet heel bijzonderquote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Het boeit me niks welke finaleopdrachten er zijn. Tenzij ik mag kiezen voor kop/munt
Ja via de whatsapp groep van de bondgenotenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh had ik het toch goed gezien.
Zit ik gelukkig niet in en ga ik ook niet in.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja via de whatsapp groep van de bondgenoten
Ik heb geen idee. Misschien bij zoeken intikken.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Ik kan zo'n kanaal nooit vinden. Moet ik ergens lid van worden op whatsapp ?
Bah bah.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Peter afspraken maken met de Ratten zodat blauw in de finale komt en Peter die kan spelen.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:12 schreef JJ76 het volgende:
Ratten zouden eerst geen enkele keer vossen eruit stemmen. Zouden ze nu zo gedraaid zijn dat ze haaien rechtstreeks finale inhelpen.
op whatsapp links klikken op kanalen en daar zoeken naar sbs6 (hoofdletters) en daar op "volgen" klikkenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Ik kan zo'n kanaal nooit vinden. Moet ik ergens lid van worden op whatsapp ?
Ping !! Nu nog ik hou daar niet vanquote:
't is om te gierenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Gieren gaan nu al overleggen wie het gaat doen en ze weten nog niet eens wat ze moeten doen.
Dat ging om het spelletje wat ze speelden, ze won Diego. (en geen ton) Maar ik hoop dat zij niet wegloopt met een ton iig.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
voice over: ''Fatima gaat aan het eind van deze maand weg en krijgt natuurlijk geen ton als afscheidscadeau.''
Dus Fatima speelt sowieso geen finale?
omdat het geen kut uit maakt waar ze eindigen.. ze mogen alleen meedoen met de knockouts als ze eerste staan. is aan het begin van deze maand verteld.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
waarom bedenken die ratten niet
met de finale in zicht
om degene die laatste staan uit te sluiten
dan maken ze zelf meer kans om hoger te eindigen
Ja echt een mean girl is het.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had het ff opgezocht, ik vind die theressase dan wel weer knap, alleen een kut karakter.
Waarom zouden ze? Er hoeft er toch geen naar huis, ook niet als ze onderaan eindigen.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
waarom bedenken die ratten niet
met de finale in zicht
om degene die laatste staan uit te sluiten
dan maken ze zelf meer kans om hoger te eindigen
Snap niet dat er niet massaal voor 'stapelen' wordt gekozen. Dat kan Floris het minst goed met zijn bibberhandjes.quote:
Hoop dat de Ratten zich hier niet aan houden, of, dat de Haaien zich verrekenen. Ze hebben het er nu over om nog 1x uitgesloten te worden. Die keer erop kan dan niet. Zou leuk zijn als dat dan de laatste verdienopdracht ook is en daarvoor de slangen uitgesloten worden.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Peter afspraken maken met de Ratten zodat blauw in de finale komt en Peter die kan spelen.
Verwacht in de loop van volgende week (donderdag of vrijdag) de knock-outs, want voor welk finalespel wij kiezen heeft daar geen invloed op, en dan op maandag de 15de de finale. (Dat is in de loods dan de 8ste)quote:Op donderdag 4 december 2025 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Gaan ze de knock outs dus volgende week maandag doen en finale op woensdag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |