Vriendjes recyclen. Dan ging z'n body count ook niet omhoogquote:Op donderdag 4 december 2025 20:05 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ow, dat recyclen begreep ik niet helemaal
aangeboren afwijkingquote:Op donderdag 4 december 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo kijkt hij eigenlijk wel altijd..
AI weet ook niet alles.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Rene van der Gijp met een volle bos haar
tis ook niet heel bijzonderquote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Het boeit me niks welke finaleopdrachten er zijn. Tenzij ik mag kiezen voor kop/munt
Ja via de whatsapp groep van de bondgenotenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh had ik het toch goed gezien.
Zit ik gelukkig niet in en ga ik ook niet in.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja via de whatsapp groep van de bondgenoten
Ik heb geen idee. Misschien bij zoeken intikken.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Ik kan zo'n kanaal nooit vinden. Moet ik ergens lid van worden op whatsapp ?
Bah bah.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Peter afspraken maken met de Ratten zodat blauw in de finale komt en Peter die kan spelen.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:12 schreef JJ76 het volgende:
Ratten zouden eerst geen enkele keer vossen eruit stemmen. Zouden ze nu zo gedraaid zijn dat ze haaien rechtstreeks finale inhelpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |