Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Volgens mij blijft er dan niet veel van over.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Mercedes eens al die troep van haar gezicht zou halen
is ze meteen een stuk leuker
Teresa is die dame zonder ambitie en doelen? Maakt me niet uit hoe ze eruit ziet... alleen wil niks, kan niks, doet niks vind ik niet zo aantrekkelijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had het ff opgezocht, ik vind die theressa dan wel weer knap, alleen een kut karakter.
de grootste roddeltantequote:Op donderdag 4 december 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Teresa is die dame zonder ambitie en doelen? Maakt me niet uit hoe ze eruit ziet... alleen wil niks, kan niks, doet niks vind ik niet zo aantrekkelijk
Dan is alleen al die mond de helft kleinerquote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er dan niet veel van over.
Ze heeft een mooie botstructuurquote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er dan niet veel van over.
Inderdaad, wat ik net ook zei, door die kutkarakters zijn ze gewoon lelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Teresa is die dame zonder ambitie en doelen? Maakt me niet uit hoe ze eruit ziet... alleen wil niks, kan niks, doet niks vind ik niet zo aantrekkelijk
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ik net ook zei, door die kutkarakters zijn ze gewoon lelijk voor mij.
En daar is vervangjan weer.
Die dikke reet, is ook moeilijk om omheen te kijken.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Waar kijkt Erik Naar?
[ afbeelding ]
Oh ja dat is idd ook karakter. Had ik even los gezienquote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ik net ook zei, door die kutkarakters zijn ze gewoon lelijk voor mij.
En daar is vervangjan weer.
Omdat het niet de scherpste messen in de la zijnquote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
waarom bedenken die ratten niet
met de finale in zicht
om degene die laatste staan uit te sluiten
dan maken ze zelf meer kans om hoger te eindigen
No problemo.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd ook karakter. Had ik even los gezien
Ja die bakken er niet veel van.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe slecht de ratten het zo weer gaan doen. Die zijn echt slecht in alles.
Jepquote:Op donderdag 4 december 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
No problemo.![]()
Reclameeee
Plaspauze
Koffiepakpauze
Kijk dat kan ook goed in de pauzequote:Op donderdag 4 december 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Even een vriendin-bel-pauze
Ja ook dat. Die kale lijkt er niet echt zin in te hebben steeds. Die andere is wel fanatiek maar kan er niets vanquote:
Geen idee nooit haar röntgen gezien.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft een mooie botstructuur
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee nooit haar röntgen gezien.
Nekbaardquote:Op donderdag 4 december 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
BTW.
Die nekbaard van Erik is best snel weer aangegroeid.
Dat ie droog stond en Merrie zijn dat hij meer moest recyclen. En dan geen blikjes.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:03 schreef schetterklep het volgende:
Wat had die Jesse net nou voor n gek gesprek met merry
Ow, dat recyclen begreep ik niet helemaalquote:Op donderdag 4 december 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ie droog stond en Merrie zijn dat hij meer moest recyclen. En dan geen blikjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |