Hahah volgens mij is Erik haar ook wel zatquote:Op donderdag 4 december 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de niemand(behalve erik) wil op date met fatima show
Ze moeten iets...quote:Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Wat een tijdverspilling weer zeg
Ik vind het verschrikkelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze moeten iets...
Alleen voor ons minder (voor mij iig)
Ik ookquote:
Mee eens en ook leuk met de feestdagenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
roma eindelijk eens iets leuks aan
Het was... pijnlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
NLZiet werkt hier niet, maar ik lees mee en geloof dat ik daar niet eens van hoef te balen
Als Mercedes eens al die troep van haar gezicht zou halenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook
Heb besloten dat ik Lisa toch knapper vindt dan Mercedes. Terwijl ik haar erg knal vind. Meer naturel is Lisa
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook
Heb besloten dat ik Lisa toch knapper vindt dan Mercedes. Terwijl ik haar erg knal vind. Meer naturel is Lisa
Je hebt nog niets bijzonders gemist.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
NLZiet werkt hier niet, maar ik lees mee en geloof dat ik daar niet eens van hoef te balen
Sorry het was oppervlakkig van mequote:Op donderdag 4 december 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En ik let daar verder niet op, de karakters verpesten ook veel voor hun uiterlijk.
Haha, ik kijk het later wel terug, kan ik de ellende spoelenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
een gillende Fa
dat mis je dan weer wel @:kinkijan
Nee joh, niet sorry. Je post maar wat je wil. Doe ik ook, ik vergeet alleen ook steeds nog de namen en weet ff niet welke lisa isquote:Op donderdag 4 december 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry het was oppervlakkig van me
Zag alleen Lisa lachen en ze zag er zo mooi uit.
Maar idd had ik niet moeten posten
Mee eens...quote:Op donderdag 4 december 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeikwijven zeg, omdat Erik het zegt heeft ie zieke fantasieen maar als een lekkere vent het zegt glijden ze weg.
Lisa is Gretaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, niet sorry. Je post maar wat je wil. Doe ik ook, ik vergeet alleen ook steeds nog de namen en weet ff niet welke lisa is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |