tis ook niet heel bijzonderquote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Het boeit me niks welke finaleopdrachten er zijn. Tenzij ik mag kiezen voor kop/munt
Ja via de whatsapp groep van de bondgenotenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh had ik het toch goed gezien.
Zit ik gelukkig niet in en ga ik ook niet in.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja via de whatsapp groep van de bondgenoten
Ik heb geen idee. Misschien bij zoeken intikken.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Ik kan zo'n kanaal nooit vinden. Moet ik ergens lid van worden op whatsapp ?
Bah bah.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Peter afspraken maken met de Ratten zodat blauw in de finale komt en Peter die kan spelen.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:12 schreef JJ76 het volgende:
Ratten zouden eerst geen enkele keer vossen eruit stemmen. Zouden ze nu zo gedraaid zijn dat ze haaien rechtstreeks finale inhelpen.
op whatsapp links klikken op kanalen en daar zoeken naar sbs6 (hoofdletters) en daar op "volgen" klikkenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Ik kan zo'n kanaal nooit vinden. Moet ik ergens lid van worden op whatsapp ?
Ping !! Nu nog ik hou daar niet vanquote:
't is om te gierenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Gieren gaan nu al overleggen wie het gaat doen en ze weten nog niet eens wat ze moeten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |