abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219409852
Zoooooooooooooo schattig
pi_219411483
Capibara O+

Ik ben uitge-inpakt. Kan geen inpakpapier, plakband of schaar meer zien :') Morgen mag zoon de laatste drie inpakken, ik ben klaar voor dit jaar.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219411807
Ik snap die capibara hype ook niet. Valt in hetzelfde rijtje als skibidi toilet en lachende drollen. En Het zijn ook maar saaie beesten, gewoon XXL cavia’s die niet veel doen. 6-7 vind ik nog wel grappig.

Ik ben klaar met inpakken voor morgen. Puzzeltocht naar de kado’s is ook bijna klaar, dat wordt alleen morgen nog een hoop benodigdheden verstoppen. En ik moet morgenochtend toch opeens op school helpen, dus dat gooit mijn eigen planning een beetje overhoop.
pi_219411977
Wombats zijn ook O+ Heb geen idee van een hype, btw, mis er ook vast niks aan :P Het is hier altijd pokemon geweest, zowel dochter als zoon :D

Ai, @FlyingFish, lullig is dat altijd he, als je planning de soep wordt ingedraaid :{

Hier was het vannacht weer feest. Om 2.30 ging dat kutalarm af, moest naar benee om het af te zetten, sliep ik net weer, ging ie om 3.30 opnieuw loeien. Had geen zin om op te staan tot de voicebox begon te tetteren dat de politie zou worden ingeschakeld. Toen mn nest uit en precies gezegd wat ik van die kutcamera vond die steeds een sabotagealarm geeft. Vond de meneer aan de andere kant van de voicebox niet heel leuk en hing op na me een fijne nacht gewenst te hebben :') En nu komt er maandag een monteur. Yay :')
If they say
pi_219412723
Die capibara kan ik beter hebben dan al die Italian brainrot meuk...

Hier wakker gemaakt door de hond om half 5.. :O die moest nodig naar buiten dus jeej maar dat ik daarna niet meer kan slapen vind ik minder jeej.. straks om 7:00 verzamelen om pieten te schminken en de sint aan te kleden en dan een ochtend meelopen op school. Ik hou van dit feest. O+
S. 2014
J. 2016
pi_219412748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Wombats zijn ook O+ Heb geen idee van een hype, btw, mis er ook vast niks aan :P Het is hier altijd pokemon geweest, zowel dochter als zoon :D

Ai, @:FlyingFish, lullig is dat altijd he, als je planning de soep wordt ingedraaid :{

Hier was het vannacht weer feest. Om 2.30 ging dat kutalarm af, moest naar benee om het af te zetten, sliep ik net weer, ging ie om 3.30 opnieuw loeien. Had geen zin om op te staan tot de voicebox begon te tetteren dat de politie zou worden ingeschakeld. Toen mn nest uit en precies gezegd wat ik van die kutcamera vond die steeds een sabotagealarm geeft. Vond de meneer aan de andere kant van de voicebox niet heel leuk en hing op na me een fijne nacht gewenst te hebben :') En nu komt er maandag een monteur. Yay :')
Dus jij koopt een alarm. Die gaat af en de meneer van de voicebox doet gewoon z’n werk. (Hij weet immers niet dat het vals alarm is.) En jij vertelt je wat je daar van vindt.
Ik snap heel goed dat hij dat niet leuk vindt.

Fijn dat er een monteur komt
pi_219412756
Ik ben heel saai dit jaar en heb alleen wat (Dubai)chocoladeletters gehaald. Ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten geven dit jaar. En daarbij weet zoon sowieso niet wat hij wil (hij weet al niet wat hij van de ¤25 moet kopen die hij van oma heeft gekregen voor sint). En voor dochter zou ik kunne blijven kopen als ik zou willen, die heeft nooit genoeg ;)
Maar die heeft van een spaaractie van man z’n werk al een rituals adventkalender uitgezocht (en ook al mogen openmaken vanaf de 1e). Dus ze snappen ook wel dat ik niets doe verder.

Heb voor mezelf wel het ‘lego’psv-stadion besteld afgelopen week, maar stel we zouden pakjesavond vieren zou die nog niet binnen zijn. Dus die zie ik gewoon als verlaat verjaardagscadeau :D

Veel plezier voor de genen die het vandaag gaan vieren! Zeker voor de nog gelovende kinderen O+
Ik vond dat zo heerlijk altijd!
pi_219412774
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 05:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die capibara kan ik beter hebben dan al die Italian brainrot meuk...
Die brainrot dingen, heb het hier een tijdje geleden gevraagd, maar snap nog steeds niet wat het is, wel in welke hoek ik het moet zoeken, maar verder :? :?
Ik ben te oud voor dit soort dingen denk ik.......

Iedereen vandaag een heel fijne Sinterklaas!
pi_219412920
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 06:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dus jij koopt een alarm. Die gaat af en de meneer van de voicebox doet gewoon z’n werk. (Hij weet immers niet dat het vals alarm is.) En jij vertelt je wat je daar van vindt.
Ik snap heel goed dat hij dat niet leuk vindt.

Fijn dat er een monteur komt
Speelt al weken he en ze zien wat de melding veroorzaakt en dat was geen inbraak. Laatst hebben ze um ook zelf uitgezet toen ik er niet was en daar heb ik 0.0 meldingen van gehad, niet eens een sms maar vannacht dus dit.
Daarbij heb ik mn gal gespuwd over de camera, niet over de voicebox meneer ;)
Nouja, weet nu iig dat het alarm werkt :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Mushanga71 op 05-12-2025 07:38:26 ]
If they say
pi_219413061
Hier ging vannacht de rookmelder. 2x3 lange tonen.
Vorige week ook al midden in de nacht, toen 1x3. Natuurlijk vergeten toen het weer ochtend werd.

Vannacht was ik slimmer en bedacht dat het vast aan de houdbaarheid lag dus meteen eraf geragd en ja hoor, einddatum oktober 2025.
Voor wie dat niet wist, rookmelders hebben ook een uiterste houdbaarheidsdatum. En dan kunnen ze dus gaan piepen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 5 december 2025 @ 08:20:58 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219413123
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Vorige week ook al midden in de nacht, toen 1x3. Natuurlijk vergeten toen het weer ochtend werd.

Vannacht was ik slimmer en bedacht dat het vast aan de houdbaarheid lag dus meteen eraf geragd en ja hoor, einddatum oktober 2025.
Voor wie dat niet wist, rookmelders hebben ook een uiterste houdbaarheidsdatum. En dan kunnen ze dus gaan piepen.
En dat doen ze altijd snachts.
https://tenor.com/bB3mK.gif
pi_219413125
De laatste keer dat hier het rookalarm af ging, heeft alleen mijn man het gehoord en opgelost (vol alarm, niks aan de hand). De rookmelder lag met de batterij ernaast op de trap, dus man is eruit geweest. Maar we zijn nog steeds niet 100% zeker of hij het geluid gedroomd heeft of dat het weer een bewijs is van de diepe slaap van de rest :P

Sinterklaas komt hier ook langs. We laten 1 van de kinderen even een verlengsnoer uit de garage halen en tadaa, daar ligt een zak. Hoe kan dat nou? (13&18 jarige kids voor het plaatje)

Dan kunnen we pannenkoekplaten (waar geen verlengsnoer voor nodig is). Daarna pakjes uitpakken. Iedereen heeft ook nog kleine meuk gehaald voor een dobbelspel, dus dat doen we daarna nog. Is al een paar jaar achter elkaar, dus we hebben een traditie gemaakt.

Jammer alleen dat jongste nog met hoofdpijn op bed ligt, die was gisteren halverweg de dag naar huis gekomen. Man en ik zijn ook niet 100%fit. Gelukkig alles zo'n beetje in huis en geen heftige klachten, dus we rommelen lekker een dagje aan.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2025 @ 09:19:58 #13
148247 taxibabe
pi_219413500
Wij hebben net de laatste cadeautjes gehaald. Bij de Action. Allemaal schoolmoeders daar die ook de laatste cadeautjes kwamen halen _O- Ook de overbuurvrouw was er, we hebben allebei de lasergame gehaald (de laatste 2 die ze hadden :6 ), kunnen ze mooi samen spelen. :D
pi_219413561
Ik heb chocolade-adventkalenders gekocht voor iedereen (met allemaal verschillende smaken chocola), vriend heeft chocoladeletters gehaald en als gezamenlijk cadeau een bordspel, El Dorado. Het plan is om dat vanavond met z'n allen te gaan spelen *O*. Ik hoop dat dit een nieuwe traditie wordt (voor het eerst doen we geen cadeaus in 'oude' stijl), al hoeft er van mij niet per se elk jaar een nieuw spel te komen. De kast met spellen puilt al best uit _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219413587
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef Vanyel het volgende:

Ja... een CO melders ook.
Dat ding ging hier af toen mijn man in verweggistan zat, ik heb eerst maar alles open gezet, toen de brandweer gebeld omdat ik geen idee had wat ik moest doen.
Die adviseerde me om het ding buiten te houden, als hij dan nog piepte dan kon hij over datum zijn.
Dat dus, later vond ik ergens op het ding de datum, half jaar eroverheen, dus best netjes.

Nu hebben we combi melders. Verbonden met een app, zouden allemaal moeten loeien als ze af gaan...
Ik hoop niet dat ze ooit nodig zijn in de zin van dat de boel in de fik staat of er echt CO lekt ergens.

De zak met cadeautjes staat al in de schuur. Hoef ik vanavond niet meer te sjouwen.
We gaan pizzaretten en daarna pakjesavond.

En hopelijk daarna nog een spelletje (ik verwacht dat ik een spelletje krijg namelijk *) )

Gisteren nog een kleinigheidje gehaald voor de jongste en vriendje :S___D en er zit ook een chocoladeletter voor het vriendje in de zak van de Sint. Hij viert thuis sinterklaas, maar kwam gisteren al met een cadeautje voor de jongste van zijn opa en oma O+ .
Fake it till you make it...
pi_219413630
Was het bij jullie ook zo mistig vanmorgen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219413690
Geen mist hier, wel grijs.
pi_219413724
Hier schijnt de zon!

Veel plezier allemaal! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219413821
Mijn heup is helemaal oké, alsof ie er gister is ingezet *O* Krijg wel een mri want de pijn komt wel ergens vandaan.
If they say
pi_219413929
Wat een mooie foto's @Phaidra

Vanavond pakjesavond. We hebben lootjes getrokken, de kinderen onderling en de volwassen onderling (niet echt spannend wie wie heeft goed). Geen grote cadeaus, budget van 10 euro, geen surprises maar wel gedicht. Hapjes erbij, chocoladeletter voor iedereen een klaar. Wat mij betreft het laatste jaar.

Kinderen hebben gisteren op school sinterklaas gevierd. Voor mijn meiden geen succes. Op de basisschool nooit gedoe gehad, surprises prima, sint op school prima. Maar nu hadden ze zo'n dobbespelletje en hoewel ze echt op de hoogte waren van de spelregels en we ze gewaarschuwd hebben, kwam eentje toch huilend de klas uit omdat het cadeautje wat ze zo leuk vond, werd afgepakt. Andere dochter kon het ook amper handelen. Het was echt heel sneu.

Ik heb ze beloofd dat ze nooit meer mee hoeven doen met zo'n spelletje. Dat trekt hun ass brein gewoon niet.

Vandaag ook maar een dagje thuisgehouden.
pi_219414052
Och @Kyara, zo'n dobbelspel is ook best ingewikkeld. Dat is leuk om te doen als het bij je past, maar in een schoolklas lijkt me best wel ingewikkeld. Vandaag maar even afdraaien :*
  vrijdag 5 december 2025 @ 11:47:49 #22
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219414874
Mooie foto's Phaidra!
Ik heb geen Sint of Piet gezien dit jaar.
Ook weer overleefd *O*
En capibara's zijn amazing.
Mijn nichtjes waren twee jaar geleden in het capibara café in Tokyo :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219414916
Capibara's zijn de nieuwe alpaca's (allemaal leuk, maar doe mij maar een rode panda)
pi_219414946
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:07 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie foto's @:Phaidra

Vanavond pakjesavond. We hebben lootjes getrokken, de kinderen onderling en de volwassen onderling (niet echt spannend wie wie heeft goed). Geen grote cadeaus, budget van 10 euro, geen surprises maar wel gedicht. Hapjes erbij, chocoladeletter voor iedereen een klaar. Wat mij betreft het laatste jaar.

Kinderen hebben gisteren op school sinterklaas gevierd. Voor mijn meiden geen succes. Op de basisschool nooit gedoe gehad, surprises prima, sint op school prima. Maar nu hadden ze zo'n dobbespelletje en hoewel ze echt op de hoogte waren van de spelregels en we ze gewaarschuwd hebben, kwam eentje toch huilend de klas uit omdat het cadeautje wat ze zo leuk vond, werd afgepakt. Andere dochter kon het ook amper handelen. Het was echt heel sneu.

Ik heb ze beloofd dat ze nooit meer mee hoeven doen met zo'n spelletje. Dat trekt hun ass brein gewoon niet.

Vandaag ook maar een dagje thuisgehouden.
Dank je!

En wat ontzettend sneu voor je meiden. Wij doen met kerst ook een dobbelspel, maar de kinderen hebben gewoon hun eigen 'echte' cadeautjes. Want zij trekken dat anders ook niet. Ze dobbelen wel mee, maar dan alleen dat ze bij 6 een cadeau mogen pakken en bij 3 iets mogen uitpakken.

Capibara's O+. Ik baal nog steeds dat ik ze in het wild ben misgelopen. Vriend en ik waren op vakantie in Peru. Toen we in de jungle waren, werd ik superverkouden en trok het drukke programma even niet. De dag ervoor gingen we vogels spotten, maar zagen bijna niks. Dus koos ik voor een ochtendje rustig aan doen in de hangmat, terwijl de rest van de groep weer op excursie ging. Toen zagen ze een heel capibara-gezin. Daarna niet meer gebeurd -O-. Ik vind ze ook aandoenlijk. Juist omdat het formaat zó niet past bij hun uiterlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:18:21 #25
176471 oh-oh
pi_219415148
Oeh heb je geen naakthonden gezien in Peru?
Ik heb nu nog drie peruanen, en een daarvan is wildvang uit Peru echt nog.
Het is echt een hele aparte hond qua karakter!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219415357
Nee, geen naakthonden! Ik wist niet dat die daar in het wild voor zouden komen :D. Wel lama’s, alpaca’s, vivuña’s, een slang, tarantula en andere fascinerende dieren en planten waarvan ik de naam niet meer weet. Ook een pootafdruk van een cheeta, vlak bij ons kamp en niet meer dan een paar uur oud.

Peru is een prachtig land, heel afwisselend qua landschap en klimaat en natuurlijk een rijke cultuur. In Cuzco belandden we in een processie voor ‘the lord of the earthquackes’. Daarbij werd een soort zwarte jezus heel de stad door gedragen, heel de stad liep uit. Wat een happening _O_.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219415362
Ik ben helemaal into Schotse Hooglanders. O+
De kleur, de wilde haardos, de krachtige doch lieve uitstraling. O+
Ik heb een badjas, waxinelichthouder en een beeldje ervan.
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:56:12 #28
176471 oh-oh
pi_219415426
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Nee, geen naakthonden! Ik wist niet dat die daar in het wild voor zouden komen :D. Wel lama’s, alpaca’s, vivuña’s, een slang, tarantula en andere fascinerende dieren en planten waarvan ik de naam niet meer weet. Ook een pootafdruk van een cheeta, vlak bij ons kamp en niet meer dan een paar uur oud.

Peru is een prachtig land, heel afwisselend qua landschap en klimaat en natuurlijk een rijke cultuur. In Cuzco belandden we in een processie voor ‘the lord of the earthquackes’. Daarbij werd een soort zwarte jezus heel de stad door gedragen, heel de stad liep uit. Wat een happening _O_.
Meisje waar ik aupair was was laatst een jaar op wereldreis en die waren veel langer dan gepland blijvben hangen in Peru ook vanwege wat je noemt!
Ja net zoals de Xolo's in Mexico heeft Peru de Peruvan Inca dogs.
Ook zo een oer oud ras dat daar nog in het wild leeft.
In de bergen O+
( Groucho Marx )
pi_219415809
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef Kyara het volgende:
Capibara's zijn de nieuwe alpaca's (allemaal leuk, maar doe mij maar een rode panda)
Ottertjes en wasbeertjes O+
  vrijdag 5 december 2025 @ 14:21:45 #30
176471 oh-oh
pi_219416041
Oh in Duitsland is een heel tof wildpark, daar spelen mijn honden altijd met de otters, die zijn ook echt zo leuk ja!
In Ouwehands staan ze daar ook heel lang te kijken altijd maar daar zitten ze achter glas, in Duitsland kunnen ze elkaar bijna aanraken.
( Groucho Marx )
pi_219416076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Meisje waar ik aupair was was laatst een jaar op wereldreis en die waren veel langer dan gepland blijvben hangen in Peru ook vanwege wat je noemt!
Ja net zoals de Xolo's in Mexico heeft Peru de Peruvan Inca dogs.
Ook zo een oer oud ras dat daar nog in het wild leeft.
In de bergen O+
Ik snap het helemaal! :Y

Lol, ik zit nog wat foto's te kijken, ben ik de condors nog helemaal vergeten te noemen! Ik was ontzettend beroerd, want met de auto van ca. 2000 meter naar 5200 meter gereden in een paar uur, maar wat was dat het waard! :+ O+

En tijdens de incatrail ook veel kolibri's gezien. Geen foto's van, want te lastig en ik was te uitgeput :'). Maar wat zijn dat ook leuke beestjes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Phaidra op 05-12-2025 14:31:01 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219416091
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Jongste zoon vindt ze ook heel leuk! Maar is er stiekem ook bang voor (ze staan in een natuurgebied vlakbij en als je ze van dichtbij ziet zijn ze toch ook wel heel indrukwekkend en een beetje eng :@).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219416123
quote:
Daar kocht ik vanmorgen nog een truitje en een broekje van voor beeb :D Gewoon, omdat cute.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 13:54 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ottertjes en wasbeertjes O+
Ook zo schattig idd. Net als ezeltjes O+
Tis maar goed dat ik een postzegelformaat tuin heb want anders had ik een paar ezeltjes gehad.
If they say
  vrijdag 5 december 2025 @ 14:32:25 #34
176471 oh-oh
pi_219416130
Die Schotse hooglanders staan hier ook in zo een gebied waar ook koningspaarden staan, mooi niet dat ik daar nog met de honden ga lopen, ik vind dat helemaal niks , die komen altijd te dicht bij :')
Echt heel gaaf die foto's Phaidra!
Ik verheug me echt op de natuur in Hongarije O+
( Groucho Marx )
pi_219416153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Jongste zoon vindt ze ook heel leuk! Maar is er stiekem ook bang voor (ze staan in een natuurgebied vlakbij en als je ze van dichtbij ziet zijn ze toch ook wel heel indrukwekkend en een beetje eng :@).
Hier in de buurt lopen van die Gasconne koeien. Heel handig als ze net op het fietspad staan want er moet afstand van worden gehouden :D Van zo dichtbij zijn ze ook heel groot hoor! Ik bekijk ze ook liever van een afstandje.
If they say
pi_219416159
quote:
Mijn 13 jarige kocht afgelopen zomer nog een shirt met een hooglander in een klein schots dorpje. O+
#ikwilterug

Maar in het echt zijn ze wel een beetje indrukwekkend. Ik ben niet bang voor koeien, loop er gerust tussendoor, maar die hoorns is een ander verhaal.
pi_219416732
Dochter appte, ze had een probleem. Twee zakken zitten vol en ze kwam plek tekort. Ik heb ook twee zakken met nog iets ruimte. Vroeg wel hoe de Sint dit gaat sjouwen? Volgend jaar koopt ze een xxxxxxxl zak en huurt ze een heftruck 😂
Het lijkt allemaal veel en dat is het ook, maar Kerst vieren we dit jaar niet. En volgend jaar toch maar iets meer afspraken maken met wie, wat en hoeveel er gekocht wordt :P

Fijne pakjesavond allemaal! <O) 8}
If they say
pi_219416769
Beter verwend dan verwaarloosd! *O*
pi_219416823
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:13 schreef PoesInDoos het volgende:
True :D
If they say
  vrijdag 5 december 2025 @ 16:41:44 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_219416943
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Dochter appte, ze had een probleem. Twee zakken zitten vol en ze kwam plek tekort. Ik heb ook twee zakken met nog iets ruimte. Vroeg wel hoe de Sint dit gaat sjouwen? Volgend jaar koopt ze een xxxxxxxl zak en huurt ze een heftruck 😂
Het lijkt allemaal veel en dat is het ook, maar Kerst vieren we dit jaar niet. En volgend jaar toch maar iets meer afspraken maken met wie, wat en hoeveel er gekocht wordt :P

Fijne pakjesavond allemaal! <O) 8}
Lijstje.nl. Gewoon hele jaar door spullen op het lijstje zetten en dan afvinken als ze gekocht zijn ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 december 2025 @ 16:44:31 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219416960
Hier zit het uitpakken erop. Nu nog even wat simpele lekkere hapjes op tafel mikken (denk kipnuggets, wat stokbroodjes etc) en dan een filmpje op terwijl de kids lekker spelen. Heeeerlijk
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219420125
Wij zijn ook weer klaar! Kinderen zijn blij met hun beyblades, Disney dixit, hoofdlampjes en wat kleine lego setjes. En schoonmoeder heeft zich weer eens op laten lichten op bol.com. Die zat te klagen dat Pokémonkaarten zo duur zijn, ¤17 voor een pakje :') Dat zijn van die dingen die je nooit daar moet kopen, tenzij op de release.

We hadden op school wel twee super leuke pieten. We hadden (alweer) een nieuwe Sint, maar ze deden het geweldig en hebben ook al toegezegd voor volgend jaar *O*
  vrijdag 5 december 2025 @ 21:40:40 #43
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_219420589
quote:
Haha ik vind ze dood eng ik laat mijn hond uit in een gebied waar ze vrij rondlopen. Als ze op m’n pad staan loop ik snel weer de andere kant op. Ik ben altijd bang dat ze mij of de hond aan hun hoorn spiesen :+

Er lopen ook joekels van galloway los die vind ik dan weer wel cute!

( verder ben ik team otter)
pi_219421450
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Lijstje.nl. Gewoon hele jaar door spullen op het lijstje zetten en dan afvinken als ze gekocht zijn ;)
Das wel een goed idee idd, zal het ook aan dochter voorstellen. Denk ik dat zoons lijstje oneindig zal zijn :D

Zo, kleinzoons eerste echte sinterklaasavond is geweest. Er waren 5 volle zakken kadootjes :+ Dochter had alle kerstkadootjes ook in de zak gegooid omdat ze er niet zijn met kerst. Volgend jaar maar even kijken of we het zo laten of beide vieren. Das van later zorg.

En dat alarm? Dat was door de klantenservice op een stand gezet zodat ie niet meer af zou gaan. Das mislukt. Logboek laat zien dat ie twee keer is afgegaan maar kreeg er zelf geen melding van.
Stond wel mn straat vol met vier politieauto's toen ik aan kwam rijden, maar dat was niet voor mij :P
Heb ik net zelf die idiote camera op een niet afgaanstand gezet. Hopelijk werkt het nu wél en kan ik vannacht zonder geloei slapen :')
If they say
pi_219422256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:20 schreef Phaidra het volgende:
@:Halcon @:gewoonmezelf87 mijn hart breekt als ik lees over ouders die hun kinderen negeren. Ik heb het zien gebeuren bij mijn nichtje (oudste dochter van mijn zus, inmiddels volwassen) en kan me haar verdriet nog zo goed voor de geest halen als haar vader weer eens zijn afspraak niet nakwam en haar liet vallen. Onbegrijpelijk.
De jongste begrijpt het nog niet echt. Hij huilt wel als hij naar haar gaat. Daar zegt ze dan wel wat over, maar ze doet er verder niks aan. Laatste weekend van haar kwam ze hem zelfs al op zaterdag brengen, terwijl ze hem vrijdag pas had gehaald en hem tot maandag zou houden.

De oudste twee hebben er minder problemen mee. Na een hele tijd alleen thuis te hebben gezeten of met een oppas in hun tijd met moeder, hebben ze de conclusie getrokken dat mama toch geen tijd heeft.

Aan zoiets gaat al een heel proces vooraf natuurlijk. Kinderen zeggen niet altijd alles wat ze voelen en wat er in hun hoofd speelt. Als het dan eruit komt, dan is het vaak al (te) laat.

Ik probeer er maar het beste van te maken.
pi_219423022
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh, dat is een goeie! :D
Die moet ik onthouden als ik vooral mijn dochters kamer nog eens doorspit. :')
  zaterdag 6 december 2025 @ 11:47:03 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_219423360
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
De jongste begrijpt het nog niet echt. Hij huilt wel als hij naar haar gaat. Daar zegt ze dan wel wat over, maar ze doet er verder niks aan. Laatste weekend van haar kwam ze hem zelfs al op zaterdag brengen, terwijl ze hem vrijdag pas had gehaald en hem tot maandag zou houden.

De oudste twee hebben er minder problemen mee. Na een hele tijd alleen thuis te hebben gezeten of met een oppas in hun tijd met moeder, hebben ze de conclusie getrokken dat mama toch geen tijd heeft.

Aan zoiets gaat al een heel proces vooraf natuurlijk. Kinderen zeggen niet altijd alles wat ze voelen en wat er in hun hoofd speelt. Als het dan eruit komt, dan is het vaak al (te) laat.

Ik probeer er maar het beste van te maken.
Hier zijn ze inmiddels een stuk ouder, maar ik herken het wel (alleen dan andersom, want ik ben de moeder). Hier is het met hangen en wurgen nog 1 keer in de twee maanden omgang (en dat ligt echt bij de jongens).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219423548
Zo, zoon net naar het station gebracht. Die gaat bowlen met twee vrienden, nog voor zn verjaardag.
Ga ik zo koffie leuten met een vriendin O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:50 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oh, dat is een goeie! :D
Die moet ik onthouden als ik vooral mijn dochters kamer nog eens doorspit. :')
Gewoon niet doorspitten en het zelf laten doen ;)
Zoons kamer kan ik niet eens meer in op dit moment. Zelfs bij de ingang ligt zoveel troep dat een polsstok nutteloos is :') En ik doe er niks aan, behalve de deur dichthouden :P
If they say
  zaterdag 6 december 2025 @ 12:01:50 #49
176471 oh-oh
pi_219423610
Dochter van Venco is flink wat jonger dan jouw zoon, en werkt het bij hem al?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:40 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]
Haha ik vind ze dood eng ik laat mijn hond uit in een gebied waar ze vrij rondlopen. Als ze op m’n pad staan loop ik snel weer de andere kant op. Ik ben altijd bang dat ze mij of de hond aan hun hoorn spiesen :+

Er lopen ook joekels van galloway los die vind ik dan weer wel cute!

( verder ben ik team otter)
Ja dat is echt eng, maar die wilde paarden zijn nog enger :')
Op foto's zijn ze tof :D
( Groucho Marx )
pi_219423830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Dochter van Venco is flink wat jonger dan jouw zoon, en werkt het bij hem al?
Nope maar ik kan me niet herinneren wanneer ik zijn kamer ooit heb opgeruimd. Boeit me ook niet, eigenlijk want daar zijn deuren voor. Zijn kamer, zijn zooi ;)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')