Dus jij koopt een alarm. Die gaat af en de meneer van de voicebox doet gewoon z’n werk. (Hij weet immers niet dat het vals alarm is.) En jij vertelt je wat je daar van vindt.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Wombats zijn ookHeb geen idee van een hype, btw, mis er ook vast niks aan
Het is hier altijd pokemon geweest, zowel dochter als zoon
![]()
Ai, @:FlyingFish, lullig is dat altijd he, als je planning de soep wordt ingedraaid![]()
Hier was het vannacht weer feest. Om 2.30 ging dat kutalarm af, moest naar benee om het af te zetten, sliep ik net weer, ging ie om 3.30 opnieuw loeien. Had geen zin om op te staan tot de voicebox begon te tetteren dat de politie zou worden ingeschakeld. Toen mn nest uit en precies gezegd wat ik van die kutcamera vond die steeds een sabotagealarm geeft. Vond de meneer aan de andere kant van de voicebox niet heel leuk en hing op na me een fijne nacht gewenst te hebbenEn nu komt er maandag een monteur. Yay
Die brainrot dingen, heb het hier een tijdje geleden gevraagd, maar snap nog steeds niet wat het is, wel in welke hoek ik het moet zoeken, maar verderquote:Op vrijdag 5 december 2025 05:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die capibara kan ik beter hebben dan al die Italian brainrot meuk...
Speelt al weken he en ze zien wat de melding veroorzaakt en dat was geen inbraak. Laatst hebben ze um ook zelf uitgezet toen ik er niet was en daar heb ik 0.0 meldingen van gehad, niet eens een sms maar vannacht dus dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus jij koopt een alarm. Die gaat af en de meneer van de voicebox doet gewoon z’n werk. (Hij weet immers niet dat het vals alarm is.) En jij vertelt je wat je daar van vindt.
Ik snap heel goed dat hij dat niet leuk vindt.
Fijn dat er een monteur komt
En dat doen ze altijd snachts.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Hier ging vannacht de rookmelder. 2x3 lange tonen.
Vorige week ook al midden in de nacht, toen 1x3. Natuurlijk vergeten toen het weer ochtend werd.
Vannacht was ik slimmer en bedacht dat het vast aan de houdbaarheid lag dus meteen eraf geragd en ja hoor, einddatum oktober 2025.
Voor wie dat niet wist, rookmelders hebben ook een uiterste houdbaarheidsdatum. En dan kunnen ze dus gaan piepen.
Ja... een CO melders ook.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Hier ging vannacht de rookmelder. 2x3 lange tonen.
Vorige week ook al midden in de nacht, toen 1x3. Natuurlijk vergeten toen het weer ochtend werd.
Vannacht was ik slimmer en bedacht dat het vast aan de houdbaarheid lag dus meteen eraf geragd en ja hoor, einddatum oktober 2025.
Voor wie dat niet wist, rookmelders hebben ook een uiterste houdbaarheidsdatum. En dan kunnen ze dus gaan piepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Dank je!quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:07 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie foto's @:Phaidra
Vanavond pakjesavond. We hebben lootjes getrokken, de kinderen onderling en de volwassen onderling (niet echt spannend wie wie heeft goed). Geen grote cadeaus, budget van 10 euro, geen surprises maar wel gedicht. Hapjes erbij, chocoladeletter voor iedereen een klaar. Wat mij betreft het laatste jaar.
Kinderen hebben gisteren op school sinterklaas gevierd. Voor mijn meiden geen succes. Op de basisschool nooit gedoe gehad, surprises prima, sint op school prima. Maar nu hadden ze zo'n dobbespelletje en hoewel ze echt op de hoogte waren van de spelregels en we ze gewaarschuwd hebben, kwam eentje toch huilend de klas uit omdat het cadeautje wat ze zo leuk vond, werd afgepakt. Andere dochter kon het ook amper handelen. Het was echt heel sneu.
Ik heb ze beloofd dat ze nooit meer mee hoeven doen met zo'n spelletje. Dat trekt hun ass brein gewoon niet.
Vandaag ook maar een dagje thuisgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |