abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219400319
Spannend oh oh!

@Halcon fijn dat jij er bent voor je kinderen, meer kun je niet doen behalve haar er eens op wijzen wat ze veroorzaakt.

Toevallig mijn ex vanmorgen ook weer even op zijn vadereol gewezen en gevraagd of hij misschien 2x in de week kan bellen met onze zoon... het manneke mist duidelijk zijn vader en is heel boos en verdrietig, iets waar de emdr therapie ook bij helpen moet maar het is zo sneu hem zo te zien worstelen en het verdriet als zijn vader weer eens niet reageert...
S. 2014
J. 2016
pi_219400323
Dat is rap @oh-oh
Wel fijn dat het allemaal lukt.

@exode , zo'n verkoudheid kan ook op de oren/evenwichtsorgaan slaan. Wel goed in de gaten houden, dat het niet doorslaat. Beterschap!
pi_219400331
Beterschap voor de zieken! In de trein maandag hoorde ik ook veel mensen snotteren en hoesten. Of eigenlijk hoor ik dat al 3 weken. Blijf dan gewoon thuis mensen! :{

Vriend en jongste zoon hadden 2 weken geleden wel een verkoudheidsvirus. De oudste begint net weer wat op te knappen na een paar maanden zwak, ziek & misselijk, dus ik hoop eigenlijk dat de rest nog een tijdje buiten de deur mag blijven... Ik ben er wel klaar mee.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 december 2025 @ 12:19:35 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219400351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Whoah daar gaat de trein ineens! :o En hoe gaat het met het huis in Hongarije? Is daar al een knoop doorgehakt?
Het huis dat ik op het oog heb staat al heel lang te koop dus daar maak ik me niet zo druk om.
Het gaat om een dubbel huis, ik kan de helft verhuren aan een vriend waarmee ik al lang samen huizen kijk.
Dat is dan meteen een inkomstenbron voor mij en icm met mijn remote baan die ik gewoon blijf doen zou dan voldoende moeten zijn.
En we kunnen back up zijn voor elkaars honden.
Win win.

En als het deze niet wordt, dan heb ik echt heel veel leuke opties die ik alleen zou kunnen kopen, dus dan zie ik wel.
Ik mag na verkoop tot 1.5 jaar in mijn huis blijven zitten maar dat ben ik niet van plan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219400360
@Halcon @gewoonmezelf87 mijn hart breekt als ik lees over ouders die hun kinderen negeren. Ik heb het zien gebeuren bij mijn nichtje (oudste dochter van mijn zus, inmiddels volwassen) en kan me haar verdriet nog zo goed voor de geest halen als haar vader weer eens zijn afspraak niet nakwam en haar liet vallen. Onbegrijpelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219400410
Zoooo dan oh-oh, je laat er geen gras over groeien :D Succes met alles! Spannend hoor.

Zoon is ook nog steeds ziek. Begon met koorts, keelpijn en een dichte neus. Sinds vandaag hoest ie er ook lekker bij, yay -O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219400544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik heb een periode gehad dat ik ook steeds licht in mijn hoofd was en draaierig, ik heb de indruk dat het overbelasting was.
Ik heb het tijdens sporten, houdt ook maar niet op.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219400610
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Beterschap daar exode!
Morgen komt de da aan huis om alle honden reisklaar te maken.
Dinsdag komt de koper met een definitief bod op mijn huis.
This shit is going down!
Wanneer is je plan om te gaan? Gaat vlot zo ineens!
Spannend, succes :* ^O^

@Vanyel, dat is ook vervelend. Heb ik soms tijdens de hardlooptraining, als we intensief trainen en dan stukjes wandelen tussendoor. Gelukkig niet altijd.
Fake it till you make it...
pi_219400797
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb het tijdens sporten, houdt ook maar niet op.
Meteen of na langere inspanning?
Toen ik nog met een PT trainde had ik het vaak aan het einde van de training. Sportdrank hielp dan meestal erg goed.
pi_219400831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef exode het volgende:

[..]
Meteen of na langere inspanning?
Toen ik nog met een PT trainde had ik het vaak aan het einde van de training. Sportdrank hielp dan meestal erg goed.
Meestal vrij snel. Trekt weg als ik even adem, en dan opnieuw etc etc.
Maar kan heel goed zijn dat ik matig adem.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219405846
Ik krijg vandaag 5 verschillende bezorgdiensten aan de deur :') :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219405924
Ik weet nu al dat ik B vanmiddag achter het behang wil plakken, hij zit tussen nog een beetje ziek en weer beter in. Heb hem bewust thuisgehouden, net niet beter genoeg voor een volle dag school. En daardoor hopelijk morgen helemaal weer het mannetje.
Maar die gaat zich natuurlijk doodvervelen vandaag.

Juul ging de hele periode naar 5 december toe eigenlijk boven verwachting goed, maar vandaag is het keerpunt geloof ik. Ze is moe, lichtgeraakt en weer huilend achtergelaten op school en dat terwijl donderdag start met haar favoriete vak: gym.

Morgen halve dag school en daarna cadeaus :) Met mijn moeder, die is ook helemaal zenuwachtig geloof ik, die blijft maar vragen Appen O+ Ze komt met de valys en is helemaal bang dat ze niet op tijd is. Ze heeft 1,5 uur speling maar ze is ervan overtuigd dat ze te laat is. Geen idee waarvoor te laat want we hebben geen planning of zo.
pi_219406470
@Halcon, wat een moeilijke situatie waar je in zit met je kinderen. Onbegrijpelijk dat de moeders zich zo afzijdig houden ;(

Herkenbaar die Sinterklaas prikkelbaarheid Exode, hier is de 7 jarige al de hele week boos op alles en iedereen en niks is goed genoeg. Ik word er helemaal kriegel van, maar het is de spanning die er op haar manier uitkomt. Over de 9 jarige zal ik maar niet beginnen, doffe ellende.

Sterkte met B vandaag, wel fijn dat hij bijna weer beter is! Hier noemen we dat "niet invulbare tijd", als ze niks te doen hebben, vooral mijn 9 jarige wordt daar onwijs vervelend van ;)

Ik vergat vandaag de lunch voor mijn 7 jarige want dacht dat het woensdag was. Ik word helemaal chaotisch van het gebrek aan onze standaard structuur. Maar dat het dus eerder weekend is dan ik dacht, is dan wel weer fijn :+
pi_219406503
Oh ja en herkennen jullie dat interesses binnen een seconde kunnen bijdraaien?

De 9 jarige kreeg een Grinch onesie die zo zacht is dat ze er in wil wonen. En nu is ze dus into de Grinch. Dat is bij haar dan ook meteen écht into iets zijn zeg maar. Verkondigde ze gisteren dat ze de Grinch nu leuker vindt dan capibaras (ook zo'n passie) leuk schat, maar die memo heeft sinterklaas niet op tijd ontvangen :')

Dus ik heb vandaag nog maar een extra spoed cadeautje gehaald bij de Action; de meest lelijke grinch knuffel die er bestaat :')
  donderdag 4 december 2025 @ 12:03:44 #290
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219406683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:05 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wanneer is je plan om te gaan? Gaat vlot zo ineens!
Spannend, succes :* ^O^

@:Vanyel, dat is ook vervelend. Heb ik soms tijdens de hardlooptraining, als we intensief trainen en dan stukjes wandelen tussendoor. Gelukkig niet altijd.
ASAP natuurlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219407442
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 11:31 schreef Schanu het volgende:
Oh ja en herkennen jullie dat interesses binnen een seconde kunnen bijdraaien?

De 9 jarige kreeg een Grinch onesie die zo zacht is dat ze er in wil wonen. En nu is ze dus into de Grinch. Dat is bij haar dan ook meteen écht into iets zijn zeg maar. Verkondigde ze gisteren dat ze de Grinch nu leuker vindt dan capibaras (ook zo'n passie) leuk schat, maar die memo heeft sinterklaas niet op tijd ontvangen :')

Dus ik heb vandaag nog maar een extra spoed cadeautje gehaald bij de Action; de meest lelijke grinch knuffel die er bestaat :')
Nou niet binnen een seconde, maar wij hebben hier Hello Kitty gehad, daarna kwam My Little Pony en daarna Pokemon. Pokemon is nog steeds in trek (18 jaar), we zeggen hier thuis altijd dat ze pokemon-autisme heeft, is net zo'n wandelende encyclopedie...

Succes met de Grinch- fase. Zo'n onesie is natuurlijk ook wel heel lekker in deze tijd van het jaar! :*
Fake it till you make it...
pi_219408366
Eigenlijk best onhandig omdat Grinch spullen er voornamelijk met kerst zijn
pi_219408481
Ach, in augustus ligt alles weer vers in de winkel. :')
  donderdag 4 december 2025 @ 16:36:49 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219408522
Action en takko hebben veel grinch nu. En Lidl online ook voor volwassenen zag ik. Niet dat die kleur ook maar iemand staat, maar toch…

Mijn jongste is ook helemaal grinchfan. Maar gelukkig past z’n grinchshirt van vorig jaar nog.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219408699
Ach gelukkig kunnen de passies naast elkaar lopen en houdt ze altijd een zwak voor voorgaande passies. Stitch vindt ze stiekem ook nog best heel leuk, al had ze die fase ingeruild voor de capibara fase O+ ik denk dat de capibara cadeautjes morgen net zo juichend in ontvangst worden genomen als die lelijke Grinch knuffel :') :+
pi_219409236
Wat is dat met die capibara's? Bij Simon in de klas is dat ook een heel ding....
pi_219409308
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 18:27 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat is dat met die capibara's? Bij Simon in de klas is dat ook een heel ding....
Ze zijn zooooooooo schattig
pi_219409348
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze zijn zooooooooo schattig
OK, dat is alles :D :D :D ???????
pi_219409386
Mijn kind heeft 1000 capybara-knuffels. Minstens.

En ze heeft er met eentje geknuffeld in de dierentuin O+
pi_219409443
Haha ja dat is alles, meer is er niet voor nodig :D

Die van mij heeft ondertussen 5 capibara knuffels maar dat hadden er ook 500 mogen zijn van haar.

Amsel, heb je de capibara pyjama van de Primark al? Mijn 9 jarige vindt hem geweldig (en hij is lekker zacht) O+

En een echte knuffelen O+ al lijken ze mij vrij stug (de vacht bedoel ik dan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')