Het huis dat ik op het oog heb staat al heel lang te koop dus daar maak ik me niet zo druk om.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Whoah daar gaat de trein ineens!En hoe gaat het met het huis in Hongarije? Is daar al een knoop doorgehakt?
Ik heb het tijdens sporten, houdt ook maar niet op.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik ook steeds licht in mijn hoofd was en draaierig, ik heb de indruk dat het overbelasting was.
Wanneer is je plan om te gaan? Gaat vlot zo ineens!quote:Op woensdag 3 december 2025 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Beterschap daar exode!
Morgen komt de da aan huis om alle honden reisklaar te maken.
Dinsdag komt de koper met een definitief bod op mijn huis.
This shit is going down!
Meteen of na langere inspanning?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens sporten, houdt ook maar niet op.
Meestal vrij snel. Trekt weg als ik even adem, en dan opnieuw etc etc.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef exode het volgende:
[..]
Meteen of na langere inspanning?
Toen ik nog met een PT trainde had ik het vaak aan het einde van de training. Sportdrank hielp dan meestal erg goed.
ASAP natuurlijk!quote:Op woensdag 3 december 2025 13:05 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wanneer is je plan om te gaan? Gaat vlot zo ineens!
Spannend, succes![]()
![]()
@:Vanyel, dat is ook vervelend. Heb ik soms tijdens de hardlooptraining, als we intensief trainen en dan stukjes wandelen tussendoor. Gelukkig niet altijd.
Nou niet binnen een seconde, maar wij hebben hier Hello Kitty gehad, daarna kwam My Little Pony en daarna Pokemon. Pokemon is nog steeds in trek (18 jaar), we zeggen hier thuis altijd dat ze pokemon-autisme heeft, is net zo'n wandelende encyclopedie...quote:Op donderdag 4 december 2025 11:31 schreef Schanu het volgende:
Oh ja en herkennen jullie dat interesses binnen een seconde kunnen bijdraaien?
De 9 jarige kreeg een Grinch onesie die zo zacht is dat ze er in wil wonen. En nu is ze dus into de Grinch. Dat is bij haar dan ook meteen écht into iets zijn zeg maar. Verkondigde ze gisteren dat ze de Grinch nu leuker vindt dan capibaras (ook zo'n passie) leuk schat, maar die memo heeft sinterklaas niet op tijd ontvangen
Dus ik heb vandaag nog maar een extra spoed cadeautje gehaald bij de Action; de meest lelijke grinch knuffel die er bestaat
Ze zijn zooooooooo schattigquote:Op donderdag 4 december 2025 18:27 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat is dat met die capibara's? Bij Simon in de klas is dat ook een heel ding....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |