Klopt Spanje zegt dit nu in hun statement, dat de weigering het wantrouwen nog groter maakt.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja die gebruikte de stemming over de nieuwe regels denk ik om de over Israël niet door te laten gaan.
Je hebt goed geregeldquote:Op donderdag 4 december 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
Bijna tegelijkertijd pushmeldingen van media uit Nederland en Spanje op m'n telefoon dat m'n beide landen niet meedoen. Wat een fijne eensgezindheid
Grote ESF landen als Ierland en Spanje doen ook niet mee. Dat zegt wel iets.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:48 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nou nou nou de avrotros laat zich wel kennen zeg terwijl de rest van Europa lekker meedoet zitten wij thuis als op een EK zonder het Nederlands elftal. Voelt heel gek om hier na 70 jaar en 65 deelnames te zeggen van we kappen er gewoon mee en Claude was de laatste deelnemer namens Nederland ooit. Daarbij natuurlijk een middelvinger naar de Nederlandse fans en community. En voor artiesten verdwijnt een podium. Ik ben het er echt zwaar mee oneens. Het belang van Nederland zou waarder moeten tellen als dat wat voor ander land mee zou mogen doen. Maarja zag dat ze het gewoon gaan uitzenden. Doe dat dan ook niet als je zo principieel bent.
Het ESF zoals het ooit bedoeld wasquote:Op donderdag 4 december 2025 18:48 schreef Strani het volgende:
Sanremo wordt gewoon weer mijn ESF-fix komend jaar
Jij mag ook trots zijn op je land!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
Bijna tegelijkertijd pushmeldingen van media uit Nederland en Spanje op m'n telefoon dat m'n beide landen niet meedoen. Wat een fijne eensgezindheid
4 of 5 landen op de 37-38 komen niet. Als je echt impact had willen maken hadden 10-15 landen minimaal de keutel in moeten trekken. Er is geen draagvlak voor.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grote ESF landen als Ierland en Spanje doen ook niet mee. Dat zegt wel iets.
Ben ik ook, op alletweequote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij mag ook trots zijn op je land!
Dat bericht van de enquête die hier laatst gepost werd zou dan wel beter kloppen, dat het rond de 35 landen ofzo worden?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef Rebel- het volgende:
Slovenië schijnt te zeggen dat België en IJsland er ook uit stappen.
Wat ik begrepen heb moeten die nog eerst overleggen, maar misschien is dat voor de vorm.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef Rebel- het volgende:
Slovenië schijnt te zeggen dat België en IJsland er ook uit stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |