Genot.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef Rebel- het volgende:
Slovenië schijnt te zeggen dat België en IJsland er ook uit stappen.
Klinkt dit nu alsof Cornald wel mee had willen doen?quote:
Ik stel 2021 voor!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef PinkLow het volgende:
Zullen we tijdens de eurovisie week even ervoor zorgen dat we gewoon in Nederland een zaal huren en allemaal het Songfestival (van nader in te vullen jaar) gaan terugkijken?
Lijkt mij gezellig ♡
2021quote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef PinkLow het volgende:
Zullen we tijdens de eurovisie week even ervoor zorgen dat we gewoon in Nederland een zaal huren en allemaal het Songfestival (van nader in te vullen jaar) gaan terugkijken?
Lijkt mij gezellig ♡
Die hypotheek betaalt zichzelf niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt dit nu alsof Cornald wel mee had willen doen?
Volgens mij had hij dat al eens eerder wat laten merken.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In principe niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef Dave het volgende:
Ierland zendt ook niet uit, dus mag in 2027 dan sowieso ook niet mee doen?
Geen idee of die regel nog geldt als het financieel belangrijk is er van af te wijken.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef Dave het volgende:
Jammer hoe zelfs Cornald z'n jaarlijkse schnabbel belangrijker lijkt te vinden dan principes en moraliteit.quote:
Spanje ook niet, maar weet niet of dat nog een regel is. Was een land dat nu terugkeert dat het ook niet had uitgezonden meende ik.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef Dave het volgende:
Voor landen als Nederland, Spanje en Ierland maken ze toch wel uitzondering op als ze willen terugkeren?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee of die regel nog geldt als het financieel belangrijk is er van af te wijken.
Klinkt voor mij toch vooral als begrip voor de beslissing van AvroTros, maar jammer dat het überhaupt zover heeft moeten komen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2024 in Leeuwarden was leuk @NailQueenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:02 schreef PinkLow het volgende:
Kan iemand Cornald Maas en Avro Tros even dit idee opperen van een Eurovisiefeest op het Plein festival weekend ofzo♡
Met de editie van 2021 op een scherm en dan een dag met alle Nederlandse deelnames. Lijkt mij fantastisch
AYB staat voor?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Ik wacht met interesse op de reconstructie van deze meeting.
Canada zou ook gewoon mee mogen doen toch, als ze zouden willen? Die zenden ook niks uit, toch? Dus.... sommige regels zijn nogal rekbaar. Dat blijkt sowieso al regelmatig....quote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee of die regel nog geldt als het financieel belangrijk is er van af te wijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |