Maar zij hadden nog een jury die overtuigd moest wordenquote:Op donderdag 4 december 2025 11:11 schreef Zorro het volgende:
Och, Michael Jackson en OJ Simpson waren ook onschuldig.
Volgens de rechter dan.
En die matthijstquote:Op donderdag 4 december 2025 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En terecht. En dat spook van een Coldeweijer mag daar ook bij.
Dat vind ik eigenlijk heel raar dat een rechter zoiets zou zeggen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Op SBS:
Vaak zegt een rechter tegen de aangeefster we geloven je wel maar er is niet genoeg bewijs, maar zelfs dat werd vanmorgen niet gezegd.
Voor Jada is het alles of niets. Haar enige talent en toekomstplan is "dochter van" zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou als kind juist zo ver mogelijk bij de publiciteit vandaan blijven gezien het rare gedrag van vader, dat hij gewoon toegaf.
En zo blijkt steeds maar weer dat mensen zelf geen mening over de bevestigde acties van iemand mogen hebben los van de acties waarvoor hij werd aangeklaagd. Dat je zelf ook maar zo chill bent als een volwassen vent een bepaalde rare relatie zou hebben met je 15-jarige dochter.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
En zo blijkt steeds maar weer dat zelfs als iemand wordt vrijgesproken en er gewoonweg geen bewijs is voor hetgeen die persoon is aangeklaagd mensen niet willen en kunnen accepteren dat hij geen dader is.
Sneu.
Benieuwd wat de linker er dan van vindtquote:Op donderdag 4 december 2025 11:11 schreef Zorro het volgende:
Och, Michael Jackson en OJ Simpson waren ook onschuldig.
Volgens de rechter dan.
Smaadquote:Op donderdag 4 december 2025 11:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, een lul is me dat.
Met zn leedvermaak
Deze rollercoaster gaat nog een keer rijden met hetzelfde resultaat.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog een hoger beroep komt.
Dat zegt ook niemand hier.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:18 schreef matthijst het volgende:
Marco stuurde appjes dat ze even lekker moest masturberen, een goede beurt nodig had.
Zat aan haar kont over haar broek en appte dat ze lekkere billen had.
Zijn woorden.
Dus doe nou niet alsof het een heilige is
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik van die advocaat bij Boulevard heb begrepen (was in de uitzending na de zitting) is dat na je 16de niet strafbaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:19 schreef roos94 het volgende:
Het meisje verklaarde bv dat ze 17 was toen ze het geslachtsdeel zou hebben moeten aanraken van #Borsato. Maar dat valt buiten de tenlastegelegde periode
Wat lees ik allemaal
Slachtoffers is meervoud. Marco is enkel en alleen het slachtoffer.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
Schandalige uitspraak. Arme, arme slachtoffers.
Een vanwege cocaïneboeren zwaar beveiligde journalist die matties/producent is met een grootafnemer van diezelfde cocaïnequote:Op donderdag 4 december 2025 11:07 schreef superniger het volgende:
John keihard aangepakt.
https://www.mediacourant.(...)en-heuvel-aanpakken/
In dat geval mag Joling komen opdravenquote:Op donderdag 4 december 2025 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |