Op een Italiaanse manier.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Neeeheeeee.
Hij ging ook gewoon mee op de foto, terwijl hij dat waarschijnlijk miljoen keer moet. Ik kan me herinneren dat hij wel "schat"zei tegen mij maar niet op een seksuele manier.
Wat heeft een rechtzaak over ontucht met een minderjarige in hemelsnaam te maken met vrouwen versieren?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Nouja, nu kunnen alle incels die hier roepen dat je geen vrouwen mag versieren omdat je anders in de bak komt ook weer hun kop houden.
Je snapt niet dat zelf als hij zijn vingers niet in haar broekje heeft gedaan, veel mensen het moreel dubieus allemaal vinden? Marco heeft ook wel dingen toegeven als bv. naar haar toe gaan terwijl ze naakt in bed lag etc. Hij bleef zelf als volwassen man met een normaal IQ komen naar dit gezin in zijn vrije tijd als druk artiest. Dingen kunnen niet dubieus zijn buiten het strafrecht om?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als die dingen echt niet zijn gebeurd, wat is er dan nog dubieus aan?
Als ik mijn Whatsapp zie is blijft het heel erg stil rondom dit onderwerpquote:Op donderdag 4 december 2025 10:50 schreef Zoddie het volgende:
Als ik mijn Whatsapp zie is iedereen er blij mee.
quote:Op donderdag 4 december 2025 10:52 schreef hondonspain het volgende:
In Amerika was hij 30 jaar de bajes in gegaan want bewijs is daar niet altijd nodig, dacht altijd dat je onschuldig bent tot tegendeel is bewezen. Marco heeft foute dingen gedaan die zijn carrière hebben vernietigd, denk genoeg straf in dit geval.
Klein beetje gegroomed door Marcoquote:Op donderdag 4 december 2025 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
Ik kan me herinneren dat hij wel "schat"zei tegen mij maar niet op een seksuele manier.
Ja, nou als je wilt denken dat hij heel slecht is dan mag dat ook van mij, hoor.quote:
Mwahquote:Op donderdag 4 december 2025 10:52 schreef Momo het volgende:
Hij bleef zelf als volwassen man met een normaal IQ ...
Je mist wel heel veel context hier.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt niet dat zelf als hij zijn vingers niet in haar broekje heeft gedaan, veel mensen het moreel dubieus allemaal vinden? Marco heeft ook wel dingen toegeven als bv. naar haar toe gaan terwijl ze naakt in bed lag etc. Hij bleef zelf als volwassen man met een normaal IQ komen naar dit gezin in zijn vrije tijd als druk artiest. Dingen kunnen niet dubieus zijn buiten het strafrecht om?
Naat heeft al genoeg witte kersten van Marco gehadquote:Op donderdag 4 december 2025 10:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien kan Naat de draad weer oppakken . Het is immers bijna kerst
Naar boven gaan als ze naakt in bed ligt is niet strafbaar. Of het verstandig of gepast is daar kun je over discussiëren.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt niet dat zelf als hij zijn vingers niet in haar broekje heeft gedaan, veel mensen het moreel dubieus allemaal vinden? Marco heeft ook wel dingen toegeven als bv. naar haar toe gaan terwijl ze naakt in bed lag etc. Hij bleef zelf als volwassen man met een normaal IQ komen naar dit gezin in zijn vrije tijd als druk artiest. Dingen kunnen niet dubieus zijn buiten het strafrecht om?
Allesquote:Op donderdag 4 december 2025 10:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat heeft een rechtzaak over ontucht met een minderjarige in hemelsnaam te maken met vrouwen versieren?
Je legt erg vreemde associaties. Ik zou mijn post verwijderen.
Alleen al voor John vind ik deze uitspraak wel prima. Die was vanaf moment 1 al veel te hijgerig en eigengeil om Marco gigantisch voor de bus te gooien, met z'n "ik heb hem huilend horen bekennen". Nou we hebben dat fragment nu in de rechtzaak gehoord, en dat was op zijn minst toch wel framing.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:48 schreef superniger het volgende:
Heeft John van den Heuvel al een reactie gegeven?
Je zit in de fan-app?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:50 schreef Zoddie het volgende:
Als ik mijn Whatsapp zie is iedereen er blij mee.
Nou welke context mis ik hier dan? Meeste mensen vinden vreemdgaan al dubieus. Kleine groep zou hem daarom een baas vinden, maar voor een groot deel van de bevolking zal dit hele verhaal op zichzelf al dubieus vinden.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je mist wel heel veel context hier.
Smaad is het opzettelijk aanranden van iemands eer of goede naam, met het doel om deze te beschadigen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:55 schreef matthijst het volgende:
Blijft dubieus.
Die appjes etc.
Vies ventje.
Straf: Voor smaad kan een gevangenisstraf van maximaal zes maanden of een geldboete worden opgelegd. Bij smaadschrift (schriftelijk) kan dit oplopen tot één jaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:55 schreef matthijst het volgende:
Blijft dubieus.
Die appjes etc.
Vies ventje.
Ik heb het toch ook niet over het strafrecht. Marco presenteerde zich als de ideale familie man en die facade is er compleet afgevallen nu.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Naar boven gaan als ze naakt in bed ligt is niet strafbaar. Of het verstandig of gepast is daar kun je over discussiëren.
Je hebt ook naturistencamping s, daar is iedereen bloot. Ook kinderen. Daar is ook niemand strafbaar.
Achja hij heeft toch wel genoeg geleden zo, hij lijkt me niet een berekenende pedofiel die op jacht gaat om kinderen te misbruiken, hij is dom geweest en is teveel meegegaan in de mores van het gezin, maar daar heeft hij nu wel een paar hele flinke beuken voor gehad in z'n leven en z'n carrière.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Tengano het volgende:
[poll=9479]
"Wie zijn dan je vrienden..." Het twweede nummer van Marco's nieuwe album Verraad!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |